2020-04-28, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rjevik
Print?

Dålig på hur man bifogar filer men någon kommenterade typ "Hoppas du dumpar Love by Lola nu, de förtjänar inte dig " och då svarade Anna med #allreadydone (felstavat med två L...)
Citera
2020-04-28, 17:19
Medlem
StinaFias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 60plus
Vet vi något om caben hon fick i present av Roberto ? Vad hände med den ?
Familjens bilhistoria som jag minns den:
Äldre Volvo V-40
Äldre Renault cabriolet
Äldre Dodge journey

Någon som vet mer ?

Nu en äldre Ford Mondeo.
Citera
2020-04-28, 17:35
Det är verkligen fascinerande att mellan fotot med munskydd och fotot utan så har ögonvitorna blivit vitare och både påsar under ögonen och kråksparkar försvunnit.
Citera
2020-04-28, 17:51
Medlem
Märkligt att Katrin z tagit över när hon vet att anna book gör reklam för dem. Är det ett sätt att trycka till Anna ??
Citera
2020-04-28, 18:40
Citat:
Ursprungligen postat av Dasuno
Märkligt att Katrin z tagit över när hon vet att anna book gör reklam för dem. Är det ett sätt att trycka till Anna ??
Katrin har också gjort reklam för dem. I princip alla större influencers och ibland även deras mammor har marknadsfört dessa bikinis med 80-talsvibbar.
Tror inte Katrin är så medveten och så brydd om book att hon köper ett företag bara pga Anna visat 5-6 foton på sig själv i deras badkläder. Å andra sidan Katrine har gjort en del udda grejer.
Saken jag hänger upp mig på är dock hur det kommer sig att Anna hade Katrines nummer i sin mobil? Vad har de haft med varandra att göra?
Citera
2020-04-28, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Katrin har också gjort reklam för dem. I princip alla större influencers och ibland även deras mammor har marknadsfört dessa bikinis med 80-talsvibbar.
Tror inte Katrin är så medveten och så brydd om book att hon köper ett företag bara pga Anna visat 5-6 foton på sig själv i deras badkläder. Å andra sidan Katrine har gjort en del udda grejer.
Saken jag hänger upp mig på är dock hur det kommer sig att Anna hade Katrines nummer i sin mobil? Vad har de haft med varandra att göra?

Vad får dig att tro att Anna hade Katrins telenummer ?
Citera
2020-04-28, 19:09
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Vad får dig att tro att Anna hade Katrins telenummer ?
Kolla youtubeklippet som jag länkade till för någon dag sedan .
Citera
2020-04-28, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Kolla youtubeklippet som jag länkade till för någon dag sedan .

Det var ju en polare till Katrin som skickade Annas sms vidare..
Citera
2020-04-28, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Aha, på så vis. Så då är det anna som stör sig på det... Då är jag med. Rätt kul ändå att dessa influencers gör reklam för samma produkt. Patetiskt och lättköpt.
Citera
2020-04-28, 19:33
Citat:
Det var ju en polare till Katrin som skickade Annas sms vidare..

Det var det väl inte.
?
Citera
2020-04-28, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rjevik
Print?

kommer här

https://postimg.cc/sQqZLqrm
Citera
2020-04-28, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Poisonous
Denna var lite för passande för att inte dela, Katrin Z står och vinkar hejdå till mastodontröven:

https://imgur.com/y9u4qFr
Haha den var bra! Var hittade du den, ligger den på någons insta eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in