2020-04-16, 09:50
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfiken prickig
Hon blir då aldrig nöjd, hur folk än kommenterar.

Tror att hon skulle kunna bli osams med sig själv i ett tomt rum.

Även första kommentaren var ju rätt skön, undrar om AB uppfattade innebörden.
Citera
2020-04-16, 14:18
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magpie
Tror att hon skulle kunna bli osams med sig själv i ett tomt rum.
Även första kommentaren var ju rätt skön, undrar om AB uppfattade innebörden.

Tydligen uppfattade hon det..
Att Anna har svårt att släppa saker blir tydligt i detta inlägg, hon håller inte det hon lovar.
Skriver att hon inte ska kommentera mer i ämnet.. För att sedan fortsätta en timme senare..
Som anhörig skulle jag få PTSD av att höra henne älta dagarna i ända.
Citera
2020-04-16, 15:06
Medlem
Figzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
min vana trogen kollade jag Annas insta på bussen till jobbet, hon hade lagt ut ett foto på sej och Felicia där hon lovordade Felicias matlagning , suck! Så hade nån kommenterat (första bilden) fick aggressivt svar av Anna...men sen..jag skrattade så jag grät på bussen, kommentaren i 2a bilden ...Bilderna kom i omvänd ordning

https://postimg.cc/gallery/HHGJdqS

Ja, ett riktigt sjukt svar. Annas aggressiva paranoia genomsyrar allting hon gör i sociala medier.

Ibland har jag nästan fantiserat över hur det skulle vara att vara på middag hos Tunnan,
vilket oerhört minfält det måste vara att överhuvudtaget yttra minsta ord, uttryck eller ljud som är fel enligt henne.

Har vi konstaterat nu att hon lider av både histrionisk- och narcissistisk personlighetsstörning?
Citera
2020-04-16, 15:30
Medlem
therezen
Var räd om din vikt nu bara, när du kämpat så mycket, du är en inspirationskälla för mig. Gjort en bypass i okt.

annatoledanobook
@therezen Usch vilken ful kommentar, faktiskt. Började må illa 🤢 Min kropp är väl min? Tror du inte att jag kan tänka själv och sköta mig själv!!! Fatta mina egna beslut om hur jag vill se ut och min form?!? Kul om jag kunnat inspirera dig på något vis.... Synd bara att du inte uppfattat att just den här typen av kommentarer och påpekningar som jag levt med i 30 år och som i perioder har fått mig att vilja ta mitt liv - för jag känt mig misslyckad - fet - ful och inte värd något. Små små subtila - Var räd ( d ) om din vikt nu bara, när du kämpat så mycket - fy fy fy så illa. Du menade bara väl va?!? Näää det gjorde du inte! Tur att du är på din HIGH & on top good for you!!! Jag skulle dock aldrig någonsin skriva och påpeka något dylikt till en enda människa - Jag börjar på riktigt tappa tron på människan, fy fy fy 😕
16 h
Citera
2020-04-16, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pluttman
therezen
Var räd om din vikt nu bara, när du kämpat så mycket, du är en inspirationskälla för mig. Gjort en bypass i okt.

annatoledanobook
@therezen Usch vilken ful kommentar, faktiskt. Började må illa 🤢 Min kropp är väl min? Tror du inte att jag kan tänka själv och sköta mig själv!!! Fatta mina egna beslut om hur jag vill se ut och min form?!? Kul om jag kunnat inspirera dig på något vis.... Synd bara att du inte uppfattat att just den här typen av kommentarer och påpekningar som jag levt med i 30 år och som i perioder har fått mig att vilja ta mitt liv - för jag känt mig misslyckad - fet - ful och inte värd något. Små små subtila - Var räd ( d ) om din vikt nu bara, när du kämpat så mycket - fy fy fy så illa. Du menade bara väl va?!? Näää det gjorde du inte! Tur att du är på din HIGH & on top good for you!!! Jag skulle dock aldrig någonsin skriva och påpeka något dylikt till en enda människa - Jag börjar på riktigt tappa tron på människan, fy fy fy 😕
16 h

MEN hur hemsk är HON!!!????
Alltså, det här är ju i paritet med hennes utspel mot sonens våldtäktsoffer.
Hon är ju ta mig fan inte klok!!!
Nog för att man kan ha lite kul på hennes bekostnad men det här gör mig asförbannad.
Vem fan tror hon att hon är?!
Citera
2020-04-16, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
min vana trogen kollade jag Annas insta på bussen till jobbet, hon hade lagt ut ett foto på sej och Felicia där hon lovordade Felicias matlagning , suck! Så hade nån kommenterat (första bilden) fick aggressivt svar av Anna...men sen..jag skrattade så jag grät på bussen, kommentaren i 2a bilden ...Bilderna kom i omvänd ordning

https://postimg.cc/gallery/HHGJdqS

Diagnoser deluxe!

Helt otroligt hur sjuk kvinnan är.
Citera
2020-04-16, 16:39
Medlem
Citat:
therezen

annatoledanobook
16 h

Tror varje psykolog och psykiatriker skulle instämma i att ovanstående beteende är patologiskt och att kvinnan är i behov av psykhjälp. En frisk människa beter sig inte som Anna gör. Hon är totalt nattsvart inombords.
Citera
2020-04-16, 16:41
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Figzy
Ja, ett riktigt sjukt svar. Annas aggressiva paranoia genomsyrar allting hon gör i sociala medier.

Ibland har jag nästan fantiserat över hur det skulle vara att vara på middag hos Tunnan,
vilket oerhört minfält det måste vara att överhuvudtaget yttra minsta ord, uttryck eller ljud som är fel enligt henne.

Har vi konstaterat nu att hon lider av både histrionisk- och narcissistisk personlighetsstörning?

Den diagnosen har föreslagits flera gånger i denna mastodonttråd och ligger nog väldigt nära sanningen.
Citera
2020-04-16, 16:45
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blueberrycake
Tror varje psykolog och psykiatriker skulle instämma i att ovanstående beteende är patologiskt och att kvinnan är i behov av psykhjälp. En frisk människa beter sig inte som Anna gör. Hon är totalt nattsvart inombords.

Ja problemet är att människan inte vill ta den hjälp som finns för att må lite bättre psykiskt utan hävdar att det är alla andra som är sjuka. Hon är minsann frisk som en nötkärna
Citera
2020-04-16, 17:44
Medlem
Citat:
therezen

annatoledanobook
16 h

Anna behöver skaffa sig ett liv där hon gör annat än att förlänger naglar, hår, solar och instagrammar i detalj hur hon tvagar sig och sen smörjer in sig från topp till tå osv. Hela hennes existens handlar om just sin existens. Hade hon haft annat att lägga sin energi på som var viktigt så hade hon inte reagerat alls på den kommentaren. Anna, SKAFFA DIG ETT JOBB eller ställ upp ideellt tex hos "vid din sida", då får du något annat viktigare att tänka på!!
Citera
2020-04-16, 18:39
Medlem
nu har hon lagt ut massa foton på godisskålar hon drejat..
Citera
2020-04-16, 18:51
Medlem
Zoom008s avatar
Håller människan sig i karantän eller flaxar hon runt bland frisörer och knarklangare?
Senast redigerad av Zoom008 2020-04-16 kl. 18:54.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in