Citat:
Ursprungligen postat av
pluttman
therezen
Var räd om din vikt nu bara, när du kämpat så mycket, du är en inspirationskälla för mig. Gjort en bypass i okt.
annatoledanobook
@therezen Usch vilken ful kommentar, faktiskt. Började må illa 🤢 Min kropp är väl min? Tror du inte att jag kan tänka själv och sköta mig själv!!! Fatta mina egna beslut om hur jag vill se ut och min form?!? Kul om jag kunnat inspirera dig på något vis.... Synd bara att du inte uppfattat att just den här typen av kommentarer och påpekningar som jag levt med i 30 år och som i perioder har fått mig att vilja ta mitt liv - för jag känt mig misslyckad - fet - ful och inte värd något. Små små subtila - Var räd ( d ) om din vikt nu bara, när du kämpat så mycket - fy fy fy så illa. Du menade bara väl va?!? Näää det gjorde du inte! Tur att du är på din HIGH & on top good for you!!! Jag skulle dock aldrig någonsin skriva och påpeka något dylikt till en enda människa - Jag börjar på riktigt tappa tron på människan, fy fy fy 😕
16 h
MEN hur hemsk är HON!!!????
Alltså, det här är ju i paritet med hennes utspel mot sonens våldtäktsoffer.
Hon är ju ta mig fan inte klok!!!
Nog för att man kan ha lite kul på hennes bekostnad men det här gör mig asförbannad.
Vem fan tror hon att hon är?!