Citat:
Ursprungligen postat av
Dasuno
Om en person mår dåligt och är i så dålig psykisk kondition som Anna är, varför ens göra en grej av det? Vilka blodtörstiga människor ni är, helt otroligt! År efter år ...
Tunnan är verkligen ingen trevlig människa, även om hon själv tjatar sig sönder o samman om detta. Bara ett par exempel: Kolla in hur otacksam suggan är mot allt hon får GRATIS! Ett annat exempel är när flodhästen ondgjorde sig över människor som åt julbord på IKEA, fast hon själ var där

senare påstod idioten att någon brutit sig in i hennes bil snott mobilen,. Gjort ett inlägg på Facebook på hennes konto, lagt tillbaka mobilen i bilen utan att lämna ett spår efter sig.
Citat:
Ursprungligen postat av
Framme
Det bjuder hon själv på. Exponera sej och sin familj som lever i misär. Om familjen haft några vettiga personer i sin närvaro, kanske det kunde ha undvikits lite. Men det är tveksamt. Kossans välbefinnande är väldigt viktigt, därför har hon en så dysfunktionell familj, som hon har lyckats hjärntvätta och förstöra. Jag är inte blodtörstig. Däremot är jag oerhört road av att se denna kärring. Hon har haft chansen att söka sej inom psykiatrin i alla år, som alla andra. Har hon gjort det. Troligtvis, eftersom hon verkar hög titt som tätt. Sen har hon ju en del andra kontakter som har tillgång till diverse substanser, tror jag.
Hon lär vara känd inom både psykiatrin och på sin vårdcentral samt ett antal andra vårdinrättningar, och jag tror de flesta anser att hon är en pina.