2020-01-09, 15:50
Medlem
alicewonderlands avatar
Jag lägger en slant på att hon inte kommer att uppträda på Partykryssningen 9 mars med Tallinksilja. Professionella skäl kommer att sätta käppar i hjulet...Någon som sätter emot?
Citera
2020-01-09, 16:14
Medlem
Om en person mår dåligt och är i så dålig psykisk kondition som Anna är, varför ens göra en grej av det? Vilka blodtörstiga människor ni är, helt otroligt! År efter år ...
Citera
2020-01-09, 16:38
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dasuno
Om en person mår dåligt och är i så dålig psykisk kondition som Anna är, varför ens göra en grej av det? Vilka blodtörstiga människor ni är, helt otroligt! År efter år ...
Det bjuder hon själv på. Exponera sej och sin familj som lever i misär. Om familjen haft några vettiga personer i sin närvaro, kanske det kunde ha undvikits lite. Men det är tveksamt. Kossans välbefinnande är väldigt viktigt, därför har hon en så dysfunktionell familj, som hon har lyckats hjärntvätta och förstöra. Jag är inte blodtörstig. Däremot är jag oerhört road av att se denna kärring. Hon har haft chansen att söka sej inom psykiatrin i alla år, som alla andra. Har hon gjort det. Troligtvis, eftersom hon verkar hög titt som tätt. Sen har hon ju en del andra kontakter som har tillgång till diverse substanser, tror jag.
Citera
2020-01-09, 16:49
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dasuno
Tunnan är verkligen ingen trevlig människa, även om hon själv tjatar sig sönder o samman om detta. Bara ett par exempel: Kolla in hur otacksam suggan är mot allt hon får GRATIS! Ett annat exempel är när flodhästen ondgjorde sig över människor som åt julbord på IKEA, fast hon själ var där senare påstod idioten att någon brutit sig in i hennes bil snott mobilen,. Gjort ett inlägg på Facebook på hennes konto, lagt tillbaka mobilen i bilen utan att lämna ett spår efter sig.

Citat:
Ursprungligen postat av Framme
Det bjuder hon själv på. Exponera sej och sin familj som lever i misär. Om familjen haft några vettiga personer i sin närvaro, kanske det kunde ha undvikits lite. Men det är tveksamt. Kossans välbefinnande är väldigt viktigt, därför har hon en så dysfunktionell familj, som hon har lyckats hjärntvätta och förstöra. Jag är inte blodtörstig. Däremot är jag oerhört road av att se denna kärring. Hon har haft chansen att söka sej inom psykiatrin i alla år, som alla andra. Har hon gjort det. Troligtvis, eftersom hon verkar hög titt som tätt. Sen har hon ju en del andra kontakter som har tillgång till diverse substanser, tror jag.
Hon lär vara känd inom både psykiatrin och på sin vårdcentral samt ett antal andra vårdinrättningar, och jag tror de flesta anser att hon är en pina.
Citera
2020-01-09, 17:06
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Tunnan är verkligen ingen trevlig människa, även om hon själv tjatar sig sönder o samman om detta. Bara ett par exempel: Kolla in hur otacksam suggan är mot allt hon får GRATIS! Ett annat exempel är när flodhästen ondgjorde sig över människor som åt julbord på IKEA, fast hon själ var där senare påstod idioten att någon brutit sig in i hennes bil snott mobilen,. Gjort ett inlägg på Facebook på hennes konto, lagt tillbaka mobilen i bilen utan att lämna ett spår efter sig.

Hon lär vara känd inom både psykiatrin och på sin vårdcentral samt ett antal andra vårdinrättningar, och jag tror de flesta anser att hon är en pina.
Ambulansen! Hur många gånger har hon inte ringt dit, som vi trogna inte har en aning om.
Citera
2020-01-09, 18:55
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Framme
Ambulansen! Hur många gånger har hon inte ringt dit, som vi trogna inte har en aning om.
Exakt! Det borde vara förenat med mycket dryga böter om man ringer ambulans för skitsaker. För denna flodhäst så är ju nageltrång akut
Citera
2020-01-09, 19:11
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Exakt! Det borde vara förenat med mycket dryga böter om man ringer ambulans för skitsaker. För denna flodhäst så är ju nageltrång akut
Jag skar av en del av vänstra stortån häromdagen. Men inte tusan ringde jag ambulansen. Man har väl resurser själv, att lappa och laga. Nu byter jag ämne igen. Är sjukt nyfiken på deras trädgård. Fortfarande inga rapporter. Vi har ju en del rapportörer här, men dom verkar vara väldigt stillsamma just nu.
Citera
2020-01-09, 19:51
Medlem
någon frågade om det hemliga projektet Anna babblade om förut och här är svaret, såklart HON tackat nej

https://postimg.cc/5650xYzK
Citera
2020-01-09, 20:04
Medlem
Frammes avatar
Hur kan en människa förnedra sej själv så som kärringen gör . Sen är det dags för lite nytt skvaller om den kära maken tycker jag. Luktar han fortfarande illa och raggar på pendeln?
Citera
2020-01-09, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
någon frågade om det hemliga projektet Anna babblade om förut och här är svaret, såklart HON tackat nej

https://postimg.cc/5650xYzK
Hur lång tid tar det att landa i sig själv egentligen om man började för flera år sen? Verkligen samma utläggning om hur bra hon mår. Hon har ju mått "bättre än på länge" väldigt länge nu... Helt sjukt.
Citera
2020-01-09, 23:08
Medlem
Medan det arbetande och skattebetalande Sverige tvingar sig upp i ottan för att ta sig till jobbet i den bistra och mörka januarimorgonen ligger Märstamorsan och snarkar gott. Vid nio börjar hon så vakna till, stiger upp, tar sig en café con leche och bäddar rent i en säng. Sedan är det horisontalläge framför repriserna på femman till tolv då en Foodorapizza inmundigas. Därefter en tur till soptunnan. Det blir en promenad ner för backen på en mil som tar 30 sek. Några instagraminlägg. Vid tre tittar hon till Felicia som inte stigit upp riktigt än. Märstamorsan bestämmer sig då för att själv ta en tupplur.

Vid fem åker hon till Märsta centrum men glömmer handla mat. När Roberto kommer hem från sitt tolvtimmarspass vid sju bryter hon ihop för att hon inte känt sig inspirerad att laga middag. Istället beställs pizza igen. Roberto frågar om hon inte ska göra en ny låt med tvillingarna, men världsstjärnan förklarar att hon inte bara vill göra musik för sakens skull utan det måste kännas rätt. Dessutom är Christer Björkman skyldig henne en plats i mello. Bingolotto gör hon inte för det känns inte fint! Sonen ringer och säger godnatt från den öppna anstalten. Sen blir det ”Wahlgrens värld” följt av ett nytt psykbryt över hur orättvist livet är för gamla åttiotalsstjärnor med tröst av Halmpyntet. Vid två har Märstamorsan äntligen somnat och Roberto får rekordlånga fyra timmars sömn innan det är dags att stiga upp igen.

Endast den mest avancerade psykologiska expertis skulle idag kunna korrigera det som gick väldigt fel i Tunnamammas och Tunnas relation på 1970-talet.
Citera
2020-01-10, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wowbooken
Hur lång tid tar det att landa i sig själv egentligen om man började för flera år sen? Verkligen samma utläggning om hur bra hon mår. Hon har ju mått "bättre än på länge" väldigt länge nu... Helt sjukt.
Samma tjafs som alltid.
Hon "landar i sig själv och vilar i sina beslut".
Medan hennes antagonister själva får "äga sina misstag".

Sedan följer hennes eviga 🙏och 🤷‍♀️
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in