2020-04-28, 13:36
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BompaLore
Grahnsegel använder bikininederdelen i spinnakerreklamen i tidningen Segling.

Det är ett specialnummer som handlar om att bli akterseglad.
Citera
2020-04-28, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Det är ett specialnummer som handlar om att bli akterseglad.

Det var i samma nummer de hade intervjun med Roberto om hur han använde draggen till varierande saker eller hur?
Citera
2020-04-28, 15:16
Medlem
Poisonouss avatar
Denna var lite för passande för att inte dela, Katrin Z står och vinkar hejdå till mastodontröven:

https://imgur.com/y9u4qFr
Citera
2020-04-28, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Poisonous
Denna var lite för passande för att inte dela, Katrin Z står och vinkar hejdå till mastodontröven:

https://imgur.com/y9u4qFr

Det roliga är att Anna kommer hävda att det var hon som valde att avsluta samarbetet.
Kändes inte fint Längre...
Citera
2020-04-28, 15:31
Medlem
Poisonouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 60plus
Det roliga är att Anna kommer hävda att det var hon som valde att avsluta samarbetet.
Kändes inte fint Längre...

I vilket fall så kommer de inte sakna bråkmakerskan, och hon får återgå till att tigga badkläder hos någon annan.
Citera
2020-04-28, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Poisonous
I vilket fall så kommer de inte sakna bråkmakerskan, och hon får återgå till att tigga badkläder hos någon annan.

Hos Gransegel kanske...
Citera
2020-04-28, 15:43
Medlem
Blunderbums avatar
Jag skrev att hon är sjukt underhållande, på ett Gunilla Persson vis, under en kommentar angående storleken på bikiniunderdelen. Därmed har jag nu blivit en del av blockad-av-bookhyllan folket, känns som en befrielse.

Att jämföra henne med Gunilla Persson känns inte inkorrekt, det är bara deras ekonomier som är på olika sidor av spektrumet. Underhållnings aspekten är som att försöka att inte kolla på en bilolycka.

Kan även upplysa om att bikinin i bilden jag kommemterade under, den svarta bikinibilden, var i modellen "CLASSY"(ironiskt, jag vet). Enligt Love by Lolas hemsida är CLASSY-underdelen små i storlekarna och en S motsvarar storlek 34-36. De rekommenderar att hellre gå upp en storlek om man velar mellan två olika. Love by Lolas instagramkonto gav som ursäkt att deras kläder är väldigt stretchiga. Jag har dock svårt att tro att bookhyllan hade kunnat komma i storlek 34-36 på byxa utan att hyvla av sitt kroppsfett ända in till höftbenen.
Citera
2020-04-28, 15:47
Medlem
Poisonouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 60plus
Hos Gransegel kanske...

Finns ju en uppsjö med segel- och kapell-tillverkare, så någon ska hon säkert kunna få en bra deal hos.
Eller sy själv. Vad heter det där materialet som man fraktar kaffe i, typ Colombia-säckar? Juteväv? Stryktåligt iaf.

Tänker om Stolledanos måste spara nu tack vare pantbreven för (antagligen) attefallshuset och matt-domen. Kommer väl säkerligen falla ut något skadeståndskrav mot åldringsrånande mini-Tunnan förr eller senare också, vilket Roberto glatt kommer få pröjsa. Kan bli en knaper sommar.
Citera
2020-04-28, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pluttman
Hon finns kvar
i en ljusblå bikini o röd baddräkt

Aaaahh....missade det, scrollade inte tillräckligt långt ner. Anna måste ha missat det för hon kommenterar på sin IG nu att hon dumpat dem.
Citera
2020-04-28, 16:07
Medlem
Vet vi något om caben hon fick i present av Roberto ? Vad hände med den ?
Familjens bilhistoria som jag minns den:
Äldre Volvo V-40
Äldre Renault cabriolet
Äldre Dodge journey

Någon som vet mer ?
Citera
2020-04-28, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrsgeggamojja
Aaaahh....missade det, scrollade inte tillräckligt långt ner. Anna måste ha missat det för hon kommenterar på sin IG nu att hon dumpat dem.

Print?
Citera
2020-04-28, 16:35
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blunderbum
Jag skrev att hon är sjukt underhållande, på ett Gunilla Persson vis, under en kommentar angående storleken på bikiniunderdelen. Därmed har jag nu blivit en del av blockad-av-bookhyllan folket, känns som en befrielse.

Att jämföra henne med Gunilla Persson känns inte inkorrekt, det är bara deras ekonomier som är på olika sidor av spektrumet. Underhållnings aspekten är som att försöka att inte kolla på en bilolycka.

Kan även upplysa om att bikinin i bilden jag kommemterade under, den svarta bikinibilden, var i modellen "CLASSY"(ironiskt, jag vet). Enligt Love by Lolas hemsida är CLASSY-underdelen små i storlekarna och en S motsvarar storlek 34-36. De rekommenderar att hellre gå ra upp en storlek om man velar mellan två olika. Love by Lolas instagramkonto gav som ursäkt att deras kläder är väldigt stretchiga. Jag har dock svårt att tro att bookhyllan hade kunnat komma i storlek 34-36 på byxa utan att hyvla av sitt kroppsfett ända in till höftbenen.
Jag har tidigare hånat hennes uppgift om att ett produktionsbolag erbjudit henne att göra ”Books universum”, tror fortfarande att det var en av hennes vanliga mytomaniska påfund. Jag unnar henne heller inte den inkomsten men vill ändå göra avbön: det skulle verkligen vara programmet som har extra allt av ALLT! Hon levererar ju dråpligheter varje vecka, när man inte tror att det kan bli
värre så kommer det något nytt i hästväg! Personligen skulle jag sitta klistrad!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in