Citat:
Ursprungligen postat av
Efternamn08
Det är petithotel som bjuder in kändisar mot att de bloggar och instagrammar. Det är
Magnus Hedman
Hasse Aro
Cecilia Fors
Isabella
Nu är det
Tjejgänget, som inte ens visste vilka som hade nappat på erbjudandet.
Kolla petit Hotel på Facebook och Instagram. Alla tjejerna taggar just petit Hotel. Anna kommer inte kunna visa upp några räkningar från helgen.
Ah, nu kom minnet tillbaka. Det var efter skilsmässan från Magdalena Graaf som Anna nästlade in sig i Magnus Hedmans krets. Jag tänker mig att Magnus utan Magdalena rasade ner i division C för kändisar. Alltså samma som Anna. Då brukar det gå som det går. Magnus åkte dit för knark (med någon dvärg känd från reklamfilm?). Han hamnade i Brinkenstiernas stall. Då är man pank. (Googlade Magnus och det visade sig att han i vintras sa att han varit drogfri i två år. Han hade tydligen knarkat och svikit sin son när denne var liten redan. Så då måste han ha hållit på med droger i bra många år och alltså var pengarna verkligen slut. Liksom äktenskapet.)
Anna hade tydligen en väninnan för tio år sedan. Ett par silikontuttar vid namn Dede Lopez. Det var antagligen en smidig övergång från Magdalenas sillisar till Dedez.
Då skilsmässan från Magda blev infekterad, jag minns det som att Magda krävde Magnus på pengar, som han sa att han inte hade. Och det hade han väl knappast om han var tvungen att ställa sig på Harrys i Eskilstuna och leka Dj. Nu ville inget Harry eller någon annan ha Magnus som Dj så det blev ändå inget av det. Men tydligen hade han snott en massa saker av Magdalena vid separationen som han vägrade lämna tillbaka. Nu när vi vet att han knarkade så faller det sig naturligt.
Nu hävdar... ta da... Magdalena att Anna snott hennes bröllopsklänning (bland annat) och sålt på loppis. Anna hade som vanligt otur när hon tänkte och la upp klänningen med andra saker på Insta och skrev att hon skulle sälja prylarna på loppis. Magda säger sig ha skärmdump. Anna blånekar. Magda hatar Anna. Ett par år senare hatar även Dede Anna. Hon vill dock inte säga varför. Frågan är, knarkar Anna också?
Det här är länge sedan nu. Jag har ingen aning om vad Magnus Hedman sysslar med idag. Eller om han fortfarande är kompis med Anna? De kanske har en relation i smyg? Magnus Hedman har väl en kåk i riktiga Sigtuna? Hm.
Jag skulle uppriktigt sagt inte alls bli förvånad över att Anna snor en väns bröllopsklänning och säljer på loppis. Det är helt i linje med vad man kan förvänta sig. De De Lopez var ingen större sångerska eller skådis heller för den delen. Men hon såg till att omge sig med proffs och lyckades få såna hits att han till och med fått vara förband till Michael Jackson. Men det finns fjorton såna sångerskor på dussinet och idag vet jag inte vad hon gör.
https://www.expressen.se/noje/extra/...gdalena-graaf/
Rolig läsning i alla fall nu när det kanske är Anna och Magnus som går på romantiska vinterpromenader i Åre och blir bjudna på god mat. Anna kan ju inte tjäna något på sin musik. Att framträda i Mello i 30 sekunder ger några tusenlappar som han i bästa fall får i April. Tillsammans med fem kronor av Spotify. Så det finns inte på kartan att hon har råd att åka på weekendresa till Åre med "tjejgänget". Väl där är det väl ingen av damerna som kan/vill lägga några tusenlappar på att hyra skidor och köpa liftkort. De är antagligen inte ens intresserade. Därför lunch och lagom mysiga instragrampromenader. Allt som är gratis är gott. Men om Anna vill ta ett glas vin i baren ikväll får nog väninnorna se till att låsa in sina juveler på hotellets kassaskåp.