2020-02-23, 14:24
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Det hoppas jag VERKLIGEN att Christer L & Co inte tillåter. Vilken skymf mot fantastiske Lasse det skulle vara.
Har du inte sett dom när dom hör parodi på Anna Book? När Lasse Flinkman spelar Anna Book? Det är det jag menar. 😎
Citera
2020-02-23, 14:31
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Har du inte sett dom när dom hör parodi på Anna Book? När Lasse Flinkman spelar Anna Book? Det är det jag menar. 😎
Jo det har jag! Flera gånger (och på plats).
Har du läst hur UPPRÖRD Märstamorsan blev av en kommentar som Christer L sa i samband med det - som hon givetvis VALDE att missförstå och gråta ut i pressen om???

Här är en av de bästa sammanfattningarna av den ”kriiiiisen” i Märstamorsans liv
http://anybodys-place.blogspot.com/2...ndarw.html?m=1
Senast redigerad av Boopidoo 2020-02-23 kl. 14:35.
Citera
2020-02-23, 14:52
Medlem
Detta ger Tunnan en öppning, hon har ätit sig fet för att likna Flinkman alla stora artister tar sina roller på allvar i synnerhet Ers Hemskhet som tar hela sitt liv på ett oerhört allvar
Citera
2020-02-23, 19:06
Medlem
anna har vart hos frissan inför kommande trevligheter hon ska på! kan det va rättegången?

https://postimg.cc/gallery/lql180rs/
Citera
2020-02-23, 19:14
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
anna har vart hos frissan inför kommande trevligheter hon ska på! kan det va rättegången?

+1😂
Citera
2020-02-23, 20:02
Medlem
Snygg klädsel till solariebrännan 😂 Funderar på det där mirakelmedlet från Bobby som gjorde att håret växte så det knakade. Om det verkligen gjort någon nytta, varför sätta dit extensions?😳
Citera
2020-02-23, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40

Tjejresan hon skriver om är nog en roadtrip till Varberg med minipocketen och åldringstjuven. Halmpyntet avstår nog pinsamheterna på plats.

Kommer du att närvara mamma40?
Citera
2020-02-23, 20:31
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sallander
Tjejresan hon skriver om är nog en roadtrip till Varberg med minipocketen och åldringstjuven. Halmpyntet avstår nog pinsamheterna på plats.

...och ”kryssningsresan” är väl när hon ska uppträda på Finlandsfärjan 9 mars...Kul för maken att få följa med. Undrar vilka bidrag från sin ”låtskatt” hon ska dra? R Herrey verkar ha fått kalla fötter men J Johansen kommer!
Citera
2020-02-23, 21:48
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlltidOavsett8
Snygg klädsel till solariebrännan 😂 Funderar på det där mirakelmedlet från Bobby som gjorde att håret växte så det knakade. Om det verkligen gjort någon nytta, varför sätta dit extensions?😳
Så typiskt Anna - slänga ut några tusenlappar på löshår innan hon ens har hunnit få in Silja-gaget på kontot. Det går väl att klippa och slinga det hår man har istället - eller tror hon att hon är lady Godiva och ska kunna dölja kroppen i håret? Är det förresten en fnurra med Bobby eftersom hon bytt frisör? Är det efter incidenten i höstas då hon inte var bjuden men kom ändå, eller hur det nu var? Bobby hade ju någon festlighet.
Citera
2020-02-23, 21:58
Citat:
Ursprungligen postat av alicewonderland
Så typiskt Anna - slänga ut några tusenlappar på löshår innan hon ens har hunnit få in Silja-gaget på kontot. Det går väl att klippa och slinga det hår man har istället - eller tror hon att hon är lady Godiva och ska kunna dölja kroppen i håret? Är det förresten en fnurra med Bobby eftersom hon bytt frisör? Är det efter incidenten i höstas då hon inte var bjuden men kom ändå, eller hur det nu var? Bobby hade ju någon festlighet.
Hon skriver att det är ett samarbete så antingen har hon fått det gratis eller så betalar SvT för det, hon ska ju vara med som mellanakt och har väl tjatat till sig nån bra deal
Citera
2020-02-23, 22:08
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Hon skriver att det är ett samarbete så antingen har hon fått det gratis eller så betalar SvT för det, hon ska ju vara med som mellanakt och har väl tjatat till sig nån bra deal
Nja, tror inte SvT vill lägga någon slant på Annas hår. Möjligen har hon snackat till sig en viss rabatt, men högre i kurs ändå tror jag inte hon står. Förutom hos oss, hennes fans här i tråden då. Misstog mig på rättegångsdatumet förut, förresten: 27/2 är det ju sagt. Hoppas på rapport från någon, men Anna själv kommer naturligtvis inte att närvara.
Citera
2020-02-23, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sallander

Jag hoppas kunna byta arbetspass så jag kan närvara
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in