2019-11-07, 22:04
Medlem
Brokenbacks avatar
Citat:
Du tänker inte att du i och med beslutet tar bort en viktig plattform för att nå ut till dina fans?
– Jo. Men det fanns inte sociala medier när Anna Book 14 år gammal gick upp och vann en talangjakt och fick ett fyraårigt skivkontrakt med ett av världens största skivbolag, men det var fullt möjligt. Gillar man Anna Book har man koll på Anna Book i alla fall. (Från Aftonbladet 191107)

Nä, sociala medier fanns inte på 80-talet, men då fanns Frida, okej, Veckorevyn. Magasin ”alla” läste, hemma eller på skolbiblioteket. Men gick till skivaffärer och lyssnade på musik och veckans höjdpunkt var Svensktoppen. Idag ser marknaden HELT annorlunda ut om det nu skulle ha undergått någon. Inte så att man går in på Spotify och tänker ”undrar om Anna släppt ny musik idag” och söker.....
Citera
2019-11-07, 23:21
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Bortförklaringar deluxe. Släng korten på bordet så blåser det över.
"Min dotter har blivit misstänkt för stöld, därför tar jag en paus från sociala medier tillsvidare".
OM hon gjort detta hade hon fått en massa tröst och korrespondens om hur svårt livet kan vara med mera, ni kan säkert fantisera själva. Men nu när hon mörkar allt gräver hon sin egen grav. Så. Obotligt. Korkad. Människa.

Nä varför skulle hon göra det, helt ologiskt ju. För det första är det ju faktiskt möjligt att Lazy F inte fälls, det är väl Annas största förhoppning. För det andra så vill hon ju inte uppmärksamma alla hennes "fans" om att allt inte står rätt till i Villa Märsta. Det är ju knappast alla som läser Flashback och Bloggnevakning.

Däremot håller jag med om att hon kommer tillbaka, kanske redan i år, hon har ju faktiskt inget annat i sitt liv.
Citera
2019-11-07, 23:37
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
"Min dotter har blivit misstänkt för stöld, därför tar jag en paus från sociala medier tillsvidare".
OM hon gjort detta hade hon fått en massa tröst och korrespondens om hur svårt livet kan vara med mera, ni kan säkert fantisera själva. Men nu när hon mörkar allt gräver hon sin egen grav. Så. Obotligt. Korkad. Människa.

Nåja, om en anhörig till mig hade varit misstänkt för ett brott så skulle jag nog inte gå ut med det utan snarare anse att det är dennas val om de vill publicera det på sociala medier. Även om brottet i sig är lågt så kan man konstatera att vi inte pratar om en seriemördare.

Nu tror jag givetvis inte att Anna nödvändigtvis resonerar från en respekt till Felicias privatliv, men ändå.
Citera
2019-11-08, 02:39
Medlem
Citat:

Men nu när hon mörkar allt gräver hon sin egen grav. Så. Obotligt. Korkad. Människa.

Helt rätt! Hon vill att stormen "rider ut" gällande dotterns stöld- och narkotikarättegång.

Tunnan kommer snart tillbaka! Hon är för svag och för sjuk för att logga ut för gott ^^
Citera
2019-11-08, 02:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mysepysan
Hej!
är ny, men ville berätta en sak ang annas kommande gig på silja. Jag känner folk där och prata med en där idag som berättade att de fått flera mail o samtal från folk som ifrågasatte att de anlitat book. De blev hänvisade till den som har hand om nöjen och där visste de inget om doma, åtal mot felicia o antonio och inte heller om hur anna betett sig i mångt o mycket. De hade fått kopior på åtalen etc. De såg allvarligt på detta och skulle gå vidare med det så vi får se om det blir något party för Anna

Mycket bra!

Kan tycka att det är fullt rimligt att Silja Line får kännedom om den seriekriminella familjen.

Finns mycket stöldbegärligt på färjan.
Citera
2019-11-08, 05:57
Medlem
Taget från Aftonbladet :

– Jag vill känna att det är värt min tid. Även om jag bara lägger 30 minuter eller en timme om dagen på sociala medier – då ska det fan kännas fint och värt det. Sedan i påskas har jag känt att ”vafan, jag delar med mig och lägger ner tid på det här” och... Det är något som har gnagt i mig, säger hon

Hahahaha tanten är ÜBERstörd 😄
Annas hela liv levdes ju på sociala medier, hon levde inte bara en halvtimma om dagen väl?
Nä t.o.m det ska hon ljuga om. Hade varit vettigare att säga precis tvärtom i intervjun.
Finns massor som lagt ner sociala medier, för att det tar för mycket tid m.m

Anna är TILLBAKA i pressen !
Hurra! Äntligen kan vi få njuta av tantens floskler igen haha
Citera
2019-11-08, 06:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NY2020
Taget från Aftonbladet :

– Jag vill känna att det är värt min tid. Även om jag bara lägger 30 minuter eller en timme om dagen på sociala medier – då ska det fan kännas fint och värt det. Sedan i påskas har jag känt att ”vafan, jag delar med mig och lägger ner tid på det här” och... Det är något som har gnagt i mig, säger hon

Hahahaha tanten är ÜBERstörd 😄
Annas hela liv levdes ju på sociala medier, hon levde inte bara en halvtimma om dagen väl?
Nä t.o.m det ska hon ljuga om. Hade varit vettigare att säga precis tvärtom i intervjun.
Finns massor som lagt ner sociala medier, för att det tar för mycket tid m.m

Anna är TILLBAKA i pressen !
Hurra! Äntligen kan vi få njuta av tantens floskler igen haha

En journalist värd namnet hade givetvis ställt den högst relevanta frågan; "Är ditt beslut helt eller delvis ett resultat av din dotters stundande rättegång?"
Citera
2019-11-08, 11:17
Medlem
Lägger 1 timme på sociala medier och 10 på att radera /kontrollera där ligger sanningen.
Citera
2019-11-08, 12:55
Medlem
Jag tycker nästan lite synd om Märstamorsan nu.

Visserligen har hon satt sig själv på pottan genom sin översittarattityd och rena lögner om både det ena och andra, allt för en stund i strålkastarljuset.

Snart är vintermörkret en realitet långt där borta på vischan, utan att ha någon vettig sysselsättning och inga grannar som vill umgås, inga gig på Harrys, ingen från pressen som har lust att göra några hemma-hos-reportage...(var i helvete tog Oxblod vägen förresten)..Inga vänner som har tid eller lust att åka ut i ödemarken. Nada.

Inte ens något skitprogram i TV, inget Fånarna på Fortet...
Ingen bil, busshållplatsen som ligger så nära deras Sekunda Kasa, men stannar bara två ggr om dagen.
Barnen som har börjat leva sina egna liv på gott och ont, Fingerfärdiga Flizan, LillGangsta och maken som alltid jobbar.
Lillflickan bakar sina goda kakor hos värdfamiljen i främmande land, utan att bli utskälld.

Mörkt kallt och väldigt ensamt...

Julbordet på IKEA börjar nog alltmer kännas som ett underbart äventyr.

God Jul Anna!
Senast redigerad av SagtVar 2019-11-08 kl. 13:30. Anledning: tillägg
Citera
2019-11-08, 15:16
Medlem
Anna Books bästisar heter Marie picasso och sandra dahlberg - söp sig fulla alla 3 o skrek vidrigheter om Johannea Brost i "hjälp jag är med i en japansk tv show" går att läsa i hans bok. Lika vidriga slla 3! Och sjunga kan ingen av dom! Fy fan vad LA skulle skratta åt våra artister i Sverige 😂😂😂
Citera
2019-11-08, 15:42
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simie
Anna Books bästisar heter Marie picasso och sandra dahlberg - söp sig fulla alla 3 o skrek vidrigheter om Johannea Brost i "hjälp jag är med i en japansk tv show" går att läsa i hans bok. Lika vidriga slla 3! Och sjunga kan ingen av dom! Fy fan vad LA skulle skratta åt våra artister i Sverige 😂😂😂

Ja och se vad som hände med de fulla "damerna". Alla 3 är ute i kylan och gör inget vettigt medan Johannes Brost säljer böcker.
Citera
2019-11-08, 16:07
Medlem
Nöjesbladet skriver om Annas paus, kommentarerna låter inte vänta på , som man bäddar får man ligga

https://postimg.cc/0zdqRpMx
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in