Underbart! Stoppa pressarna hälsar Anna välkommen tillbaka till sociala medier och publicerar en icke retuscherad bild, som visar henne i all sin prakt...En del pikar också, men det går nog Anna förbi. Självkritik är ju inte hennes starka sida.
Hihi ja det var faktiskt riktigt kul skrivet av dem, det har du helt rätt i. Snygg balansgång 👍
Comebacken kommer att bli kortvarig LillTunnan skall snart inför skranket och hon kommer att bli dömd. Detta kommer slaskmedia hugga på rubriker som Kändisdotter och dokusåpa deltagare fälld för stöld och narkotikabrott kommer att göra att Ers Hemskhet går i exil i Märta slottet
När den lilla tjuven står inför skranket så kommer Märstatanten att vända det till något annat än vad det är. Hon är ju inbillningssjuk och har livlig fantasi. Efter domen så kommer kärringen att spy galla över den, och anklaga den äldre damen för att det är hennes eget fel, att hennes dotter tjuvade.
Driver "STOPPA PRESSARNA" med Book? Jag såg hennes bild och då jag öppnade sidan trodde jag hon skulle ut på världsturne. Då stod det att hon ska öppna sitt instagram igen. Väldigt kul och hela släkten fick sig ett gott skratt.
Roligt att hon har ändrat ansiktsbilden till en där hon var rejält ung och inte alls ser ut som idag. Annars så blir väl ingen chockad över att Anna återkom till sociala medier - hon är beroende. Det spelar ingen roll om hon endast får skit, får Anna inte uppmärksamhet så existerar hon inte.
Roligt att hon har ändrat ansiktsbilden till en där hon var rejält ung och inte alls ser ut som idag. Annars så blir väl ingen chockad över att Anna återkom till sociala medier - hon är beroende. Det spelar ingen roll om hon endast får skit, får Anna inte uppmärksamhet så existerar hon inte.
Felicias hembakta bröd🥴 och så var lögnerna igång, igen.
Det ” hemlagade ” bröd är väldigt likt bakeof bröd. Men då man bakar av de i ugnen blir det väl hembakt, i Annas värld....
Felicias hembakta bröd🥴 och så var lögnerna igång, igen.
Det ” hemlagade ” bröd är väldigt likt bakeof bröd. Men då man bakar av de i ugnen blir det väl hembakt, i Annas värld....
Året har knappt startat och människan ljuger redan som en häst i vårhagen
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!