2019-05-15, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
jag vet inte men jag kommer ligga på låset

Risken är att du får vänta några timmar. De flesta meddelar domar kl. 11 (och några kl. 14).
Citera
2019-05-15, 23:32
Medlem
Vilka brott har Antonio varit föremål för? Vet om att han dömdes för våldtäkt. Vad väntar för dom denna gången och för vilket brott?
Citera
2019-05-15, 23:38
Medlem
Citat:
så i snnas bärld är mjukglass lyx lyx lyx, låter som hon rent utav vill låta som christina schollin.

https://postimg.cc/dhdWMZhf

Herre gud...... Hennes överbett blir ju större och större 😳😳😳😳

Varför inte fixa hennes missbildade käke istället för att köpa sina postordertänder till sig själv?

Vanessa har ju dessutom fri tandvård ännu.
Citera
2019-05-16, 01:06
Medlem
Magictrixs avatar
Jag råkade trilla in på den stora MEGA-loppisen i Solnahallen. Utanför fanns affischer som berättade att mässan skulle få besök av ingen mindre än Anna Book. Nu blev det inget uppträdande, utan Anna satt i en monter och sålde farmors gamla porslin och annat bråte ur garderoben. Inget att skriva hem om. Däremot var en kvinna framme och samtalde med henne om montern. Hon berättade då att hennes dotter (vet inte vem) studerar i Spanien. Nu hade hon olyckligt trillat och brutit handen, varför all vinst från hennes försäljning skulle gå till dotterns studiebidrag(?). Jag förstod inte riktigt hur det där hängde ihop. Skulle handen läka fortare med pengar eller får hon inget studiebidrag med bruten hand? Med tanke på att den äldre dottern trillade och gjorde illa sig under inspelningen av Farmen VIP (där hon absolt inte var med för att bli känd utan mer som en slags utmaning, klarar jag av det här?) och därmed av en slump hamnade på samma vårdavdelning som Frank Andersson... och under den timmen de samtalde bestämde sig för att Frank (av alla män i världen) gjorde sådant intryck på henne att hon kände att han var hennes nya fadersfigur... Ja, jag vet inte vilken dotter som är i Spanien. Men är det den äldre så har hon väldigt mycket otur med sina armar eller händer. Eller så går det i släkten?
Nåväl, Anna och hennes man hade väl en lägenhet i Solna som säkert var värd en hel del. Så vill de bo i hus nu... räcker de pengarna antagligen till ett hus en bit utanför Märsta. (För er som inte bor i Stockholm kan jag berätta att bostadspriserna är högst i Stockholms innerstad men sedan planar ut ju längre bort från City man kommer. Märsta är så långt norrut man kan komma men ändå åka på SL-kort. )
Det är säkert ett fint hus och prisvärt. Det jag funderar över är väl mest varför de flyttar till ett hus just nu? Jag menar nu när barnen är stora och snart ska flytta hemifrån brukar ju de flesta vuxna välja att bo i lägenhet och flytta närmare stan? Bo i villa är ju toppen när barnen är små, nu ska de själva skotta snö, klippa gräsmatta och rensa stuprör... Hoppas hennes man är händig.
Citera
2019-05-16, 06:59
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Hon berättade då att hennes dotter (vet inte vem) studerar i Spanien. Nu hade hon olyckligt trillat och brutit handen, varför all vinst från hennes försäljning skulle gå till dotterns studiebidrag(?). Jag förstod inte riktigt hur det där hängde ihop. Skulle handen läka fortare med pengar eller får hon inget studiebidrag med bruten hand? .

Det är V som har gjort illa handen och som ska iväg och plugga utomlands i höst . Anna sa något i en live om att V inte kunde jobba nu pga att hon fortfarande inte är bra i handen . Kanske att hon har något extrajobb & hade tänkt tjäna ihop fickpengar inför resan ? Eller om hon missar någon praktik nu ?
Citera
2019-05-16, 08:13
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
så i snnas bärld är mjukglass lyx lyx lyx, låter som hon rent utav vill låta som christina schollin.

https://postimg.cc/dhdWMZhf

Ungen måste ju få lite mellis innan den långa bilresan hem till Märsta. Buss är inte att tänka på eftersom det skulle ta en evighet, tur att mamma är sysslolös och kan hämta. Och Anna får en anledning att shoppa ännu en gång.
Citera
2019-05-16, 08:52
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -MLK-
Vilka brott har Antonio varit föremål för? Vet om att han dömdes för våldtäkt. Vad väntar för dom denna gången och för vilket brott?

Han fick ett straff som han sket i att fullfölja.12 timmars arbete..
Citera
2019-05-16, 11:36
Medlem
Nu har jag mailat beställning på dagens dom angående Antonio, hoppas på snabbt svar
Citera
2019-05-16, 12:51
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Nu har jag mailat beställning på dagens dom angående Antonio, hoppas på snabbt svar
Vi har väntat på den här dagen. Tur vi har dej.
Citera
2019-05-16, 13:14
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Jag råkade trilla in på den stora MEGA-loppisen i Solnahallen. Utanför fanns affischer som berättade att mässan skulle få besök av ingen mindre än Anna Book. Nu blev det inget uppträdande, utan Anna satt i en monter och sålde farmors gamla porslin och annat bråte ur garderoben. Inget att skriva hem om. Däremot var en kvinna framme och samtalde med henne om montern. Hon berättade då att hennes dotter (vet inte vem) studerar i Spanien. Nu hade hon olyckligt trillat och brutit handen, varför all vinst från hennes försäljning skulle gå till dotterns studiebidrag(?). Jag förstod inte riktigt hur det där hängde ihop. Skulle handen läka fortare med pengar eller får hon inget studiebidrag med bruten hand? Med tanke på att den äldre dottern trillade och gjorde illa sig under inspelningen av Farmen VIP (där hon absolt inte var med för att bli känd utan mer som en slags utmaning, klarar jag av det här?) och därmed av en slump hamnade på samma vårdavdelning som Frank Andersson... och under den timmen de samtalde bestämde sig för att Frank (av alla män i världen) gjorde sådant intryck på henne att hon kände att han var hennes nya fadersfigur... Ja, jag vet inte vilken dotter som är i Spanien. Men är det den äldre så har hon väldigt mycket otur med sina armar eller händer. Eller så går det i släkten?
Nåväl, Anna och hennes man hade väl en lägenhet i Solna som säkert var värd en hel del. Så vill de bo i hus nu... räcker de pengarna antagligen till ett hus en bit utanför Märsta. (För er som inte bor i Stockholm kan jag berätta att bostadspriserna är högst i Stockholms innerstad men sedan planar ut ju längre bort från City man kommer. Märsta är så långt norrut man kan komma men ändå åka på SL-kort. )
Det är säkert ett fint hus och prisvärt. Det jag funderar över är väl mest varför de flyttar till ett hus just nu? Jag menar nu när barnen är stora och snart ska flytta hemifrån brukar ju de flesta vuxna välja att bo i lägenhet och flytta närmare stan? Bo i villa är ju toppen när barnen är små, nu ska de själva skotta snö, klippa gräsmatta och rensa stuprör... Hoppas hennes man är händig.
Fattar ingenting. Var det nyss hon stod på den loppisen o pratade? Så många kronor kan man väl inte få ihop på en loppis? Har familjen det så dåligt ställt efter att de köpt huset? Att de måste stå på loppis för att kunna försörja sina barn. Varför får inte dottern studiebidrag?
Senast redigerad av Lillamig72 2019-05-16 kl. 13:18.
Citera
2019-05-16, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MagicadH
”Totalrenoverad vitputsad villa i Odensala
Välkommen till Villa Ankersborg, en totalrenoverad lantligt belägen vitputsad villa med souterrainvåning. Taket är nytt, villan är omdränerad och fasaden är ny. Just nu pågår renovering av interiören. Nya ytskikt, samt nya kök och våtutrymmen. Vardagsrum med stor balkong i söderläge och öppen spis. Relax med bastu. Vattenburen golvvärme i hela souterrainplanet. Luftvattenvärmepump ger låga driftkostnader. 200 m² trädäckad altan. Vackra grindar och staket i gjutjärn. 2294 m² södersluttande tomt . Busshållplats invid tomten. Ca sju km till pendeln mot Uppsala och Stockholm. Borrad brunn och 3-kammarbrunn med sluten tank. Renoveringen beräknas vara färdigställd om två veckor.r till salu.”

TOTALRENOVERAD villa till salu enl mäklarannonsen! Ändå försöker hon få folk att tro att de själva renoverat den gamla risiga kåken. Hon är fan otrolig!
Citera
2019-05-16, 13:40
Medlem
Domen har kommit!!!
Har inte ens läst själv ännu, jag kopierade sidorna och delar med er först! håll till godo, ber om ursäkt ifall sidorna hamnat i fel ordning

https://postimg.cc/gallery/235w06amc/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in