2020-01-08, 18:37
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SagtVar
Tror snarare att Märstamorsan har loggat in på Vanessas konto och där höjt sig själv till skyarna. Säkert blev flickan förbannad och tog bort inläggen.
Det är inga ”inlägg på Vanessas konto” utan privata sms hon skickat till Märstamorsan.
Citera
2020-01-08, 19:48
Bannlyst
Otroligt skönt att ha henne tillbaka. Jag förutspådde att hon inte skulle ta sig igenom julmyset utan Instagram - det är en sann utmaning för någon av hennes kaliber.

Tillbaka på banan. Beklagar till min arbetsgivare, kommer rinna iväg en hel del tid här fortsatt
Citera
2020-01-08, 21:32
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
igår spammade hon sönder en live med Louise Hafdell. Louise hade precis litet försynt börjat berätta om sina nya idéer (ny kokbok, flera lives med tips ...osv) och hade börjat få kontakt och kommentarer från oss som tittade.
Då dundrar Märstamorsan in och förstörde allt. Hon postade SEXTON inlägg på några minuter.
https://postimg.cc/gallery/2jua6rluc/

Kontakten med alla andra som var med tvärdog!!
GIVETVIS tog Märstamorsan tillfället i akt och använde Louises live för att sälja in sig själv:
”Sedan borde du och jag köra på MIN lilla idé.....”

!

Jag hoppas att Louise, som verkar vara en vettig person, håller Märstaklanen utanför sina affärer.

Nu är hon nog snart tillbaka i sjukhuskorridoren yrandes. Undrar vad Vanessa menade också när hon skrev "vi löser det här". Mamma Book mår nog inte så bra just nu.
Citera
2020-01-08, 22:11
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Nu är hon nog snart tillbaka i sjukhuskorridoren yrandes. Undrar vad Vanessa menade också när hon skrev "vi löser det här". Mamma Book mår nog inte så bra just nu.
Nej, utvecklingen är oroväckande...Från det i och för sig sunda friskhetstecknet att hålla sig borta från sociala media, har hon alltså på kort tid: lagt upp fejkad bild på sig själv, lanserat värdelös porrengörare trots att hon skulle hålla sig för god för det, skrutit om en inte alltför märkvärdig frukost, lagt upp gammal stallbild för att ge intryck av att hon lever ett fantastiskt lantliv, trakasserat stackars Louise och skrämt bort hennes följare samt lagt ut ytterst privata meddelanden från dottern. Vi har ett spännande år framför oss!
Citera
2020-01-09, 03:26
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alicewonderland
Nej, utvecklingen är oroväckande...Från det i och för sig sunda friskhetstecknet att hålla sig borta från sociala media, har hon alltså på kort tid: lagt upp fejkad bild på sig själv, lanserat värdelös porrengörare trots att hon skulle hålla sig för god för det, skrutit om en inte alltför märkvärdig frukost, lagt upp gammal stallbild för att ge intryck av att hon lever ett fantastiskt lantliv, trakasserat stackars Louise och skrämt bort hennes följare samt lagt ut ytterst privata meddelanden från dottern. Vi har ett spännande år framför oss!

Ja och vi är bara i början av januari fortfarande. Nu såg jag att äldsta dottern hävdar att hon psykiskt sjuk för att slippa rättegången så det kommer ju bli spännande kring om hur den processen går. Troligen måste hela målet läggas ner bara för att hon inte vågar stå för vad hon har gjort och jag skyller allt på mamman. Troligen är väl de upplagda smsen här ett försök att visa att även Anna är för svag och sjuklig för att klara av dotterns rättegång och vill få det hela nedlagt.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2020-01-09 kl. 03:28.
Citera
2020-01-09, 08:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Ja och vi är bara i början av januari fortfarande. Nu såg jag att äldsta dottern hävdar att hon psykiskt sjuk för att slippa rättegången så det kommer ju bli spännande kring om hur den processen går. Troligen måste hela målet läggas ner bara för att hon inte vågar stå för vad hon har gjort och jag skyller allt på mamman. Troligen är väl de upplagda smsen här ett försök att visa att även Anna är för svag och sjuklig för att klara av dotterns rättegång och vill få det hela nedlagt.

Vart såg du detta? Straff kan hon väl inte komma undan?
Citera
2020-01-09, 08:35
Medlem
perineums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
Är det Mamma Took som har kläckt den otroligt smarta idén att försöka skylla på psykisk ohälsa för att förhala den kommande rättegången?
Lycka till med det!
Citera
2020-01-09, 09:23
Medlem
nu är märstamorsan o solar solarium
https://postimg.cc/0zfnvkLP
Citera
2020-01-09, 10:01
Medlem
Citat:
Tror inte att det hjälper att skylla på psykisk sjukdom. Rättegången kommer att äga rum. Om rätten finner skäl så kommer den att förordna om en liten sinnesundersökning sk. paragraf 7 undersökning.

Om Felicia uteblir från rättegångarna så kan det bli polishämtning istället.
Citera
2020-01-09, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight

Läggs ned kommer inte att ske men att det flyttas fram men det kan väl inte ske hur många gånger som helst. Jag hoppas verkligen att när domen faller och hon förklaras skyldig att detta ger rubriker!
Citera
2020-01-09, 10:52
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:

Jag läste om det i tråden om Felicia. Där är det någon i tråden som har kollat med tingsrätten om det blir någon rättegång och nu hade de väl sagt att Felicia hade skickat in läkarintyg på att hon är sjuk i psykiska åkommor.
(FB) Skvaller om Felicia Book, Annas Books
dotter
Senast redigerad av Gabriel Knight 2020-01-09 kl. 10:54.
Citera
2020-01-09, 11:02
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shaftesbury
Tror inte att det hjälper att skylla på psykisk sjukdom. Rättegången kommer att äga rum. Om rätten finner skäl så kommer den att förordna om en liten sinnesundersökning sk. paragraf 7 undersökning.

Om Felicia uteblir från rättegångarna så kan det bli polishämtning istället.

Det förvånar mig inte om försvaret för handlingen blir att den gjordes under psykos och psykisk stress eller liknande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in