Citat:
Kan väl mycket väl vara så att det är Bingolotto som avbokat Tunnan då de fått klagomål om att hon ska vara med, sen är hon väl ändå känd för att vara instabil, och vidare kan det tänkas produktionen upptäckt att det finns lite väl mycket oegentligheter med Tunnan just nu, både minigrisens och snoppviftatens bravader och hennes besinningslöst sjuka hantering av detta. Asså hon är så himla rolig !
För en månad sedan så skrev hon ett långt inlägg i en tjejgrupp inför tusentals tjejer att hon stod stark och skulle gå sin egna väg , och inte tjäna pengar på sitt namn sociala medier ” trots att pengar måste in
https://bloggbevakning.se/2019/12/05...r-med-det-har/
Fyra veckor senare , gör reklam för ännu en skitprodukt på ig . Tjänar hon ens nåt på det mer än att hon får produkter ?
Hon borde väl tjänat nåra tusen på att medverka i Bingolotto ? Så varför avbokade hon det . Känns som att hon försöker mörka att hon har gett ut ” ny ” musik . Hade hon velat haft uppmärksamhet runt det hade hon hört av sig till tidningar och stått på löpsedlar .
För en månad sedan så skrev hon ett långt inlägg i en tjejgrupp inför tusentals tjejer att hon stod stark och skulle gå sin egna väg , och inte tjäna pengar på sitt namn sociala medier ” trots att pengar måste in
https://bloggbevakning.se/2019/12/05...r-med-det-har/
Fyra veckor senare , gör reklam för ännu en skitprodukt på ig . Tjänar hon ens nåt på det mer än att hon får produkter ?
Hon borde väl tjänat nåra tusen på att medverka i Bingolotto ? Så varför avbokade hon det . Känns som att hon försöker mörka att hon har gett ut ” ny ” musik . Hade hon velat haft uppmärksamhet runt det hade hon hört av sig till tidningar och stått på löpsedlar .
Ang. Produkter hon "marknadsför" då tror jag bara hon får produkten och möjligen lite tillbehör, men Tunnan är hagalen på saker så hon tycker nog det är lyxigt.
Citat:
Detta tar jag också som troligt, hon lär i alla fall ha detta periodvis. Detta har hon säkert fått föreskrivet på laglig väg. Men jag blir föga förvånand om hon fått annat "godis" av minigrisen eller av snoppviftaten.
Citat:
Hon är heeeeelt otrolig! Komma dragande med det nu, 30 år senare. Hon VILL att folk ska tycka synd om henne, se henne som ett offer. Finns ett fint namn på det syndromet som jag inte kommer på nu. Tror inte Tunnan får något särskilt betalt, möjligen skitprodukten hon gör reklam för.