2020-01-05, 23:42
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Asså hon är så himla rolig !
För en månad sedan så skrev hon ett långt inlägg i en tjejgrupp inför tusentals tjejer att hon stod stark och skulle gå sin egna väg , och inte tjäna pengar på sitt namn sociala medier ” trots att pengar måste in

https://bloggbevakning.se/2019/12/05...r-med-det-har/

Fyra veckor senare , gör reklam för ännu en skitprodukt på ig . Tjänar hon ens nåt på det mer än att hon får produkter ?

Hon borde väl tjänat nåra tusen på att medverka i Bingolotto ? Så varför avbokade hon det . Känns som att hon försöker mörka att hon har gett ut ” ny ” musik . Hade hon velat haft uppmärksamhet runt det hade hon hört av sig till tidningar och stått på löpsedlar .
Kan väl mycket väl vara så att det är Bingolotto som avbokat Tunnan då de fått klagomål om att hon ska vara med, sen är hon väl ändå känd för att vara instabil, och vidare kan det tänkas produktionen upptäckt att det finns lite väl mycket oegentligheter med Tunnan just nu, både minigrisens och snoppviftatens bravader och hennes besinningslöst sjuka hantering av detta.

Ang. Produkter hon "marknadsför" då tror jag bara hon får produkten och möjligen lite tillbehör, men Tunnan är hagalen på saker så hon tycker nog det är lyxigt.
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskbackare
Hundra procent att hon äter Benzo, det såg jag direkt när jag kollade arga snickaren idag, genomskinligt.
Detta tar jag också som troligt, hon lär i alla fall ha detta periodvis. Detta har hon säkert fått föreskrivet på laglig väg. Men jag blir föga förvånand om hon fått annat "godis" av minigrisen eller av snoppviftaten.
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
En bild på Ugglas skivomslag och med en personlig hälsning från han till Anna ” våta kladdiga pussar ”
Anna skrev att hon mådde illa av minnet och skulle elda upp den så fort hon fick chansen ( hon har väl haft 30 år på sig
Hon är heeeeelt otrolig! Komma dragande med det nu, 30 år senare. Hon VILL att folk ska tycka synd om henne, se henne som ett offer. Finns ett fint namn på det syndromet som jag inte kommer på nu.
Citat:
Ursprungligen postat av Ventilo
Från My Clearskins Insta: ”vi har följt Anna genom hennes karriär och tror att den här produkten kommer passa hennes livsstil perfekt”. Det var den sämsta motivering jag någonsin läst
Tror inte Tunnan får något särskilt betalt, möjligen skitprodukten hon gör reklam för.
Citera
2020-01-06, 08:11
Medlem
Photoshoppeds avatar
Hon är nog den första jag sett som omöjliggjort kommentarer på insta. Hon är väl livrädd att någon skriver något om dottern som stjäl hemma hos äldre. Det går inte hem i stugorna.
Citera
2020-01-06, 11:07
Medlem
Flaskbackares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Hon är nog den första jag sett som omöjliggjort kommentarer på insta. Hon är väl livrädd att någon skriver något om dottern som stjäl hemma hos äldre. Det går inte hem i stugorna.

Det är precis som du säger, hon är livrädd för att det ska nämnas något om dotterns kommande rättegång gällande den Grova stölden hos pensionären. Men ändå är hon så uppmärksamhetskåt att hon MÅSTE ha någon kanal öppen för hon fixar inte vardagen annars.

Men det sjuka är att hon väljer den paranoida vardagen med att hela tiden tänka på hur det inte ska komma fram kommentarer om ovannämnda istället för att inte ha sociala medier öht, hon måste få synas för att orka leva.
Citera
2020-01-06, 11:38
Medlem
Citat:
Det är precis som du säger, hon är livrädd för att det ska nämnas något om dotterns kommande rättegång gällande den Grova stölden hos pensionären. Men ändå är hon så uppmärksamhetskåt att hon MÅSTE ha någon kanal öppen för hon fixar inte vardagen annars.

Men det sjuka är att hon väljer den paranoida vardagen med att hela tiden tänka på hur det inte ska komma fram kommentarer om ovannämnda istället för att inte ha sociala medier öht, hon måste få synas för att orka leva.

Jag tror dels att hon är rädd för frågor om dottern, men än mer rädd för att folk skall fråga om Magnus Uggla...Att har hon eldat upp skuvan? Var han äcklig på henne, eller vad ville hon ha sagt? För att hon nog önskar att alla skall glömma det, då hon kanske faktiskt insåg att nog t.o.m. tv4 tyckte att hon sket i det blå skåpet med det utspelet. Att t.o.m.tv4 må förstå att Uggla är mer värdefull än Book. Samt att alla andra a-, b- och c- kändisar nog också fann att om de måste välja sida, så väljer de Uggla som förmodligen inte fattar någonting av vad Anna Book försökte drilla om.

Sen hoppas jag att Persbrandt anmäler Anna Book enligt "#metoo", då hon ju sagt flera gånger att han är hennes frikort.
Citera
2020-01-06, 11:45
Medlem
Flaskbackares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskette
Jag tror dels att hon är rädd för frågor om dottern, men än mer rädd för att folk skall fråga om Magnus Uggla...Att har hon eldat upp skuvan? Var han äcklig på henne, eller vad ville hon ha sagt? För att hon nog önskar att alla skall glömma det, då hon kanske faktiskt insåg att nog t.o.m. tv4 tyckte att hon sket i det blå skåpet med det utspelet. Att t.o.m.tv4 må förstå att Uggla är mer värdefull än Book. Samt att alla andra a-, b- och c- kändisar nog också fann att om de måste välja sida, så väljer de Uggla som förmodligen inte fattar någonting av vad Anna Book försökte drilla om.

Sen hoppas jag att Persbrandt anmäler Anna Book enligt "#metoo", då hon ju sagt flera gånger att han är hennes frikort.

Vad menade hon med Uggla uttalandet då? Att han äcklat sig på henne eller? Och Persbrandt, upplys mig gärna?
Citera
2020-01-06, 13:01
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Vad menade hon med Uggla uttalandet då? Att han äcklat sig på henne eller? Och Persbrandt, upplys mig gärna?

Det är nog ingen som riktigt begriper hennes fyllesnack. Hon är mentalt instabil och kanske även självmedicinerar så hon häver ur sig en massa paranoida saker dagligen som inte har någon verklighetsförankring. Det hela är mycket tragiskt och har förstört hela familjen.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2020-01-06 kl. 13:04.
Citera
2020-01-06, 19:26
Medlem
Men alltsåååå, att Annas äldsta barn har svårt med att hålla sig på rätt sida om lagen med högst tvivelaktiga påhitt, så verkar den yngsta istället fått en helt skev bild om vad som är/ser normalt ut o inte...
självklar inte hennes eget fel då hon är fostrad i Annas galna värld där fantasin konstant förväxlas med verkligheten...

Senaste bilden på hennes insta ger mig en klump i magen, lägger man ut en sån bild på sig själv utgår jag ifrån att man vill visa upp sig/den... hon är i det naturliga en fantastik vacker tjej, men ser här helt missbildad ut... stackars flicka som inte fått växa upp i en värld där man får känna att man är bra som man är o inte behöver göra sig till... https://www.instagram.com/p/B6_FF40B...=1488ybkaa7apf
Citera
2020-01-06, 20:30
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Men alltsåååå, att Annas äldsta barn har svårt med att hålla sig på rätt sida om lagen med högst tvivelaktiga påhitt, så verkar den yngsta istället fått en helt skev bild om vad som är/ser normalt ut o inte...
självklar inte hennes eget fel då hon är fostrad i Annas galna värld där fantasin konstant förväxlas med verkligheten...

Senaste bilden på hennes insta ger mig en klump i magen, lägger man ut en sån bild på sig själv utgår jag ifrån att man vill visa upp sig/den... hon är i det naturliga en fantastik vacker tjej, men ser här helt missbildad ut... stackars flicka som inte fått växa upp i en värld där man får känna att man är bra som man är o inte behöver göra sig till... https://www.instagram.com/p/B6_FF40B...=1488ybkaa7apf

Eh, ärligt talat så ser det inte speciellt annorlunda ut från dussintalet plutläppsselfies som postas dagligen på Instagram, många gånger av tanter betydligt äldre än Vanessa.
Citera
2020-01-06, 21:22
Medlem
Arteetmarteeees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019

Äpplet faller inte långt ifrån trädet 🥴
Stackars lilla barn, kan inte vara lätt att växa upp i den familjen.
Citera
2020-01-06, 21:40
Medlem
HateWrecks avatar
Citat:
Hundra procent att hon äter Benzo, det såg jag direkt när jag kollade arga snickaren idag, genomskinligt.

+Plus en på den..
Det verkar osannolikt att hon inte skulle träffat en doktor för sitt "mående", med tjyviga och blottande ungar etc.

Hon står gissningsvis på någon antidepp, dagtidslugnande plus insomningstablett till natten.
Inte långsökt att gissa på en combo liknande: Sertralin, Stesolid/Oxascand, Stilnoct och/eller Imovane.
Många antidepressiva mediciner ökar dessutom aptiten kraftigt...

Alla dessa olika känsloexplosioner. Höga berg och djupa dalar..
Taggig, kort stubin. Nära till alla känslor samtidigt, hela tiden.. Begiven på klantiga halvsanningar och lögner.
Gränslös och gapig. Sociopatisk och helt egocentrerad. Subbig och elak.

Anna beter sig onekligen som om hon käkar en del piller. Kanske inte heller alltid enligt doktorns instruktioner.
Jag är rätt övertygad om att hon är ganska så välmedicinerad.
Senast redigerad av HateWreck 2020-01-06 kl. 21:48.
Citera
2020-01-06, 22:08
Medlem
Flaskbackares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HateWreck
+Plus en på den..
Det verkar osannolikt att hon inte skulle träffat en doktor för sitt "mående", med tjyviga och blottande ungar etc.

Hon står gissningsvis på någon antidepp, dagtidslugnande plus insomningstablett till natten.
Inte långsökt att gissa på en combo liknande: Sertralin, Stesolid/Oxascand, Stilnoct och/eller Imovane.
Många antidepressiva mediciner ökar dessutom aptiten kraftigt...

Alla dessa olika känsloexplosioner. Höga berg och djupa dalar..
Taggig, kort stubin. Nära till alla känslor samtidigt, hela tiden.. Begiven på klantiga halvsanningar och lögner.
Gränslös och gapig. Sociopatisk och helt egocentrerad. Subbig och elak.

Anna beter sig onekligen som om hon käkar en del piller. Kanske inte heller alltid enligt doktorns instruktioner.
Jag är rätt övertygad om att hon är ganska så välmedicinerad.

Hahah hallå där herr doktor! Nej men det är rätt uppenbart när man vet hur en människa ser ut och beter sig på benzodiazepimer.
Och som du säger har så nära till både gråt och skratt, fast jag tror att hon lägger på skådespelet när kamerorna är där.

"Varför har du massa kläääder i skoopet"? _"Buhuhuuuuu min mamma dog för sex år sen så det har blevi kvaaaar"! Herregud människa.
Citera
2020-01-06, 22:35
Medlem
HateWrecks avatar
Citat:
Hahah hallå där herr doktor! Nej men det är rätt uppenbart när man vet hur en människa ser ut och beter sig på benzodiazepimer.
Och som du säger har så nära till både gråt och skratt, fast jag tror att hon lägger på skådespelet när kamerorna är där.

"Varför har du massa kläääder i skoopet"? _"Buhuhuuuuu min mamma dog för sex år sen så det har blevi kvaaaar"! Herregud människa.
Satt hon inte och drack vin i ngn live och betedde sig underligare och underligare för varje minut?
Det kanske var skitlänge sedan?
Även den som är inställd på såna mediciner kan bli rätt överraskad av vad som händer om de dricker lite vin..

Men just det där att typ gråta av glädje, sorg och ilska samtidigt för att sedan skälla ut någon som skrev en kommentar och samtidigt berätta för alla andra hur myyyysigt allt är.
Alla dessa planer som aldrig går i lås.. Självbilden och den ständiga försvarsställningen.
..benzokärring.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in