Citat:
Ursprungligen postat av
Tesla83
Bilden och texten ser ut som något en fjortis skulle lägga ut. Inte värdigt för en 50-årig dam att bete sig så

Jag höll på att skriva att hon inte kan vara äldre än 40. Men du har rätt. Hon blir snart 50. Tiden går. Men man blir ju inte en dam bara för att man blir äldre. Lika lite som en gentleman runt 50 skulle gå in och skriva skit om en c-kändis i en FB-tråd...
Det är möjligt att Anna trillat och satt sig illa på sina egna skidor, men som sagt, det borde finnas lite mjukdelar som förhindrar fraktur. Det jag ser framför mig är att Anna ringer en nätdoktor och förklarar vad som hänt och nätdoktorn säger att det kan vara en fraktur i värsta fall och ordinerar vila ett par veckor. Anna tänker ju inte ställa några följdfrågor på det beslutet. (Det skulle nog inte jag heller göra...)
My Martens. Vem är det? Jag googlade henne och det är ju Annas våta dröm. En rejält överviktig kvinna som typ gått ner halva sin vikt och bloggar om hälsa och träning. Jag hamnade av misstag på hennes gamla blogg och där står och hon och den där plastik-Bobby och hejar på Anna i Biggest Looser. Det verkar vara en oerhört sympatisk och ödmjuk människa som verkligen tycker om och bryr sig om Anna. Hon har överseende med Annas snedsteg och klandrar henne inte heller för hennes snedsteg. Det är en vän som Anna borde spendera mer tid med.
Mysteriet med finlandsbåten tätnar. Anna stod alltså utannonserad som artist, åkte med båten men uppträdde inte. Men fotade sig själv med båtens dansband. Så... antingen fick hon inte uppträda eller så ville hon inte uppträda? Eller var det den stukade svanskotan som förhindrade henne från att sjunga men inte från att äta buffe?