2020-03-18, 18:57
Medlem
Om hon hade ramlat på arslet så tror jag att det är mjukt nog att skydda svanskotan och mycket mer.
Citera
2020-03-18, 20:14
Medlem
nickomyras avatar
Så hon uppträdde aldrig på båten ?
Hon var bara med och mumsade gratismat ?
Citera
2020-03-18, 20:48
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Så hon uppträdde aldrig på båten ?
Hon var bara med och mumsade gratismat ?

Hon har alltid en ursäkt för att inte behöva jobba. En latmask är vad hon är.
Hur lyckas man bryta svanskotan stillastående på ett par skidor?
Senast redigerad av Gabriel Knight 2020-03-18 kl. 20:51.
Citera
2020-03-18, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Hon har alltid en ursäkt för att inte behöva jobba. En latmask är vad hon är.
Hur lyckas man bryta svanskotan stillastående på ett par skidor?
Om man är fet och otymplig som Anna. Fallet från röven till snön är ju inte många decimeter men kungens fd granne numera Märstabon Anna klarar det mesta bara hon får lite sympatier.
Citera
2020-03-19, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shaftesbury
Apropå bilden där hon önskar God Natt, ser hon ut precis som malen jag har i akvariet. Malen lever ju sitt liv läpparna fast klistrade vid glaset för att hålla det rent.
Och det är ju mer vad Lilla Anna åstadkommer med sin tillvaro. Malen ser dock trevligare ut än Lilla Anna.
Bilden och texten ser ut som något en fjortis skulle lägga ut. Inte värdigt för en 50-årig dam att bete sig så
Citera
2020-03-19, 11:08
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tesla83
Bilden och texten ser ut som något en fjortis skulle lägga ut. Inte värdigt för en 50-årig dam att bete sig så

Jag höll på att skriva att hon inte kan vara äldre än 40. Men du har rätt. Hon blir snart 50. Tiden går. Men man blir ju inte en dam bara för att man blir äldre. Lika lite som en gentleman runt 50 skulle gå in och skriva skit om en c-kändis i en FB-tråd...
Det är möjligt att Anna trillat och satt sig illa på sina egna skidor, men som sagt, det borde finnas lite mjukdelar som förhindrar fraktur. Det jag ser framför mig är att Anna ringer en nätdoktor och förklarar vad som hänt och nätdoktorn säger att det kan vara en fraktur i värsta fall och ordinerar vila ett par veckor. Anna tänker ju inte ställa några följdfrågor på det beslutet. (Det skulle nog inte jag heller göra...)
My Martens. Vem är det? Jag googlade henne och det är ju Annas våta dröm. En rejält överviktig kvinna som typ gått ner halva sin vikt och bloggar om hälsa och träning. Jag hamnade av misstag på hennes gamla blogg och där står och hon och den där plastik-Bobby och hejar på Anna i Biggest Looser. Det verkar vara en oerhört sympatisk och ödmjuk människa som verkligen tycker om och bryr sig om Anna. Hon har överseende med Annas snedsteg och klandrar henne inte heller för hennes snedsteg. Det är en vän som Anna borde spendera mer tid med.
Mysteriet med finlandsbåten tätnar. Anna stod alltså utannonserad som artist, åkte med båten men uppträdde inte. Men fotade sig själv med båtens dansband. Så... antingen fick hon inte uppträda eller så ville hon inte uppträda? Eller var det den stukade svanskotan som förhindrade henne från att sjunga men inte från att äta buffe?
Citera
2020-03-19, 11:38
Medlem
Läser i tidningarna om att kulturarbetares och musikers arbetsmarknad totaldött i och med Corona, och att detta kommer att ha effekter och pågå flera år framåt.

Blir Anna arbetslös nu? Eller nej, just det ja - Anna fick inga gig tidigare heller (förutom Harrys och Viking Line en gång per år)
Citera
2020-03-19, 12:00
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Jag höll på att skriva att hon inte kan vara äldre än 40. Men du har rätt. Hon blir snart 50. Tiden går. Men man blir ju inte en dam bara för att man blir äldre. Lika lite som en gentleman runt 50 skulle gå in och skriva skit om en c-kändis i en FB-tråd...
Det är möjligt att Anna trillat och satt sig illa på sina egna skidor, men som sagt, det borde finnas lite mjukdelar som förhindrar fraktur. Det jag ser framför mig är att Anna ringer en nätdoktor och förklarar vad som hänt och nätdoktorn säger att det kan vara en fraktur i värsta fall och ordinerar vila ett par veckor. Anna tänker ju inte ställa några följdfrågor på det beslutet. (Det skulle nog inte jag heller göra...)
My Martens. Vem är det? Jag googlade henne och det är ju Annas våta dröm. En rejält överviktig kvinna som typ gått ner halva sin vikt och bloggar om hälsa och träning. Jag hamnade av misstag på hennes gamla blogg och där står och hon och den där plastik-Bobby och hejar på Anna i Biggest Looser. Det verkar vara en oerhört sympatisk och ödmjuk människa som verkligen tycker om och bryr sig om Anna. Hon har överseende med Annas snedsteg och klandrar henne inte heller för hennes snedsteg. Det är en vän som Anna borde spendera mer tid med.
Mysteriet med finlandsbåten tätnar. Anna stod alltså utannonserad som artist, åkte med båten men uppträdde inte. Men fotade sig själv med båtens dansband. Så... antingen fick hon inte uppträda eller så ville hon inte uppträda? Eller var det den stukade svanskotan som förhindrade henne från att sjunga men inte från att äta buffe?
Hon ljuger om frakturen på svanskotan. Hade det varit sant, så hade vi fått rapportering och bilder från akuten och ambulansen som hon flitigt använder. Själv åkte jag inte till akuten med blödande magsår, för jag ville inte besvära. Jag vet att jag är en idiot, men känner mej väldigt normal, i jämförelse med denna donna.
Senast redigerad av Framme 2020-03-19 kl. 12:26.
Citera
2020-03-19, 12:55
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Framme
Hon ljuger om frakturen på svanskotan. Hade det varit sant, så hade vi fått rapportering och bilder från akuten och ambulansen som hon flitigt använder. Själv åkte jag inte till akuten med blödande magsår, för jag ville inte besvära. Jag vet att jag är en idiot, men känner mej väldigt normal, i jämförelse med denna donna.

Hon har säkert trillat och fått ont. Men jag tror inte heller på fraktur. Förresten, var kryssningen före eller efter "tjejhelgen"? Jag tror man stannar hemma från nöjeskryssningar om man har en bruten svanskota. Men jag är övertygad om att hon intalat sig själv att den är bruten. Om en läkare säger "kan inte uteslutas, måste röntgas" då är saken biff utan röntgen. Har en familjemedlem som bröt svanskotan vid förlossning. Hennes man var tvungen att hjälpa henne att skita för att bara det gjorde så ont. Hon var sängliggande i ett par veckor.
Citera
2020-03-19, 13:03
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Hon har säkert trillat och fått ont. Men jag tror inte heller på fraktur. Förresten, var kryssningen före eller efter "tjejhelgen"? Jag tror man stannar hemma från nöjeskryssningar om man har en bruten svanskota. Men jag är övertygad om att hon intalat sig själv att den är bruten. Om en läkare säger "kan inte uteslutas, måste röntgas" då är saken biff utan röntgen. Har en familjemedlem som bröt svanskotan vid förlossning. Hennes man var tvungen att hjälpa henne att skita för att bara det gjorde så ont. Hon var sängliggande i ett par veckor.
Hon ställer sina egna medicinska diagnoser, som är helt galna. Dom psykiska är hon inte medveten om, eller så utesluter hon dom, trots kännedom. Vi andra har bättre koll än hon.
Citera
2020-03-19, 14:56
Medlem
Hur skulle svanskotan kunna gå av då den är inpackad i 15 cm mjukt bolster?
Citera
2020-03-19, 15:12
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BompaLore
Hur skulle svanskotan kunna gå av då den är inpackad i 15 cm mjukt bolster?
Fråga damen på Instagram. Själv har jag många frågor men är blockad sedan länge. Det är jag inte ensam om. Sanningarna svider i svanskotan, eller dom kriminella barnens uppfostran, mannens okontollerade skötsel av herrgårdens utemiljö, besvikelsen över att bo i Märsta och inte i Sigtuna, o s v.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in