2020-01-06, 23:33
Medlem
Flaskbackares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HateWreck
Även den som är inställd på såna mediciner kan bli rätt överraskad av vad som händer om de dricker lite vin..

Det är ju här medicinerna börjar fungera, det är inte för intet hälften av Sveriges livstidsdömda fortf funderar på vad som egentligen hände....
Citera
2020-01-07, 00:44
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HateWreck
+Plus en på den..
Det verkar osannolikt att hon inte skulle träffat en doktor för sitt "mående", med tjyviga och blottande ungar etc.

Hon står gissningsvis på någon antidepp, dagtidslugnande plus insomningstablett till natten.
Inte långsökt att gissa på en combo liknande: Sertralin, Stesolid/Oxascand, Stilnoct och/eller Imovane.
Många antidepressiva mediciner ökar dessutom aptiten kraftigt...

Alla dessa olika känsloexplosioner. Höga berg och djupa dalar..
Taggig, kort stubin. Nära till alla känslor samtidigt, hela tiden.. Begiven på klantiga halvsanningar och lögner.
Gränslös och gapig. Sociopatisk och helt egocentrerad. Subbig och elak.

Anna beter sig onekligen som om hon käkar en del piller. Kanske inte heller alltid enligt doktorns instruktioner.
Jag är rätt övertygad om att hon är ganska så välmedicinerad.

Folk äter väl dem för att inte få höga berg och djupa dalar .. utan känslostabiliserar .
Och oftast blir man väl rätt seg / avtrubbad ?
Citera
2020-01-07, 13:11
Medlem
nu är märstamorsan i stallet igen

https://postimg.cc/BPPRZThs
Citera
2020-01-07, 14:14
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Folk äter väl dem för att inte få höga berg och djupa dalar .. utan känslostabiliserar .
Och oftast blir man väl rätt seg / avtrubbad ?

Beror väl på vad man äter för tabletter - många mediciner som ska funka som ångestdämpande bidrar många gånger till att gränser och beteenden som kanske borde ge en normalt funtad person ångest suddas ut, därav snabba ryck mellan humören. Blanda med alkohol och du får oftast en katastrofal effekt.

Lägg sedan till att ångesten över att ha betett sig gränslöst bara leder till mer ångest, vilket leder till mer tabletter och sedan skapar en slags dödscirkel. Det skulle inte förvåna mig om Anna går på en kombo av receptbelagda (och kanske vissa som inte är det *host*) vilket bidrar till hennes udda beteende.
Citera
2020-01-07, 16:58
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40

Vad nu då? Är det inte en gammal bild från det där teveprogrammet?
Citera
2020-01-07, 17:31
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:

Så Anna Book i ett nötskal hur hon drar åt tyglarna under hästens käke bara för en bild. Hur är den människa skapt som låter henne hantera den personens häst? Fattar inte. Anna lär ju inte ha pengar att erbjuda heller.
Citera
2020-01-07, 17:34
Medlem
Flaskbackares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight

Menar du att hon ljuger och lägger upp gamla bilder?? Haha skulle inte förvåna ett dugg. Vilket program menar du så man kan försöka hitta det och jämföra?
Citera
2020-01-07, 17:40
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskbackare
Menar du att hon ljuger och lägger upp gamla bilder?? Haha skulle inte förvåna ett dugg. Vilket program menar du så man kan försöka hitta det och jämföra?

Det var ett barnprogram där kändisar red hästar men jag kommer inte ihåg vad det hette.Varför jag blev förvånad är om hon har besökt ridhuset nu eller om hon återanvänt en gammal bild.
Citera
2020-01-07, 17:45
Medlem
Flaskbackares avatar
Citat:
Det var ett barnprogram där kändisar red hästar men jag kommer inte ihåg vad det hette.Varför jag blev förvånad är om hon har besökt ridhuset nu eller om hon återanvänt en gammal bild.

Ja och hon skriver ju inte att hon är där nu, utan att det är bästa sättet att ladda batterierna. Så man kan tolka det som man vill, hon skulle nog inte våga ljuga om nåt sånt då hon borde veta att FB synar omgående och det spricker.
Citera
2020-01-07, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskbackare
Ja och hon skriver ju inte att hon är där nu, utan att det är bästa sättet att ladda batterierna. Så man kan tolka det som man vill, hon skulle nog inte våga ljuga om nåt sånt då hon borde veta att FB synar omgående och det spricker.

i inlägget med hästen stod Almtuna, men hon behöver ju inte varit där för det
Citera
2020-01-07, 18:31
Medlem
Citat:

vill också minnas att jag sett denna bild innan , då när hon la upp så mkt från sin ridning
Citera
2020-01-07, 19:08
Medlem
Flaskbackares avatar
Citat:
i inlägget med hästen stod Almtuna, men hon behöver ju inte varit där för det

Är det gps tagg som kommer med bilden? Kanske har hon nån häst där hon kan rida på?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in