2020-01-05, 19:09
Medlem
Flaskbackares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
Nu ska det rulla in pengar på märstamorsans konto, nya reklaminlägg ute på insta

https://postimg.cc/gallery/2ibitr4te/

Hur mycket kan hon tjäna på en sådan marknadsföring?

Citat:
I en tjejgrupp på facebook frågades nyligen om folk var nyktra på stora helgdagar, Anna svarade såklart

https://postimg.cc/xXDDdT67

Fyfan så genomfalsk hon känns bara genom ett inlägg.

Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Jag tror att Fru Tunna är ärlig när hon säger att hon bara dricker några gånger om året. Hon behöver ju inte supa; det är uppenbart att det snurrar rätt bra i skallen på henne även som nykter. Däremot verkar det som andra substanser intas, men kanske har hon fått dem på recept?

Hundra procent att hon äter Benzo, det såg jag direkt när jag kollade arga snickaren idag, genomskinligt.
Citera
2020-01-05, 19:10
Medlem
Flaskbackares avatar
Citat:
Där sa du nåt! bra uppmärksammat, hade jag inte tänkt på förräns nu när du sa det, undrar varför
Vad var det för inlägg?
Citera
2020-01-05, 19:19
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskbackare
Vad var det för inlägg?

En bild på Ugglas skivomslag och med en personlig hälsning från han till Anna ” våta kladdiga pussar ”
Anna skrev att hon mådde illa av minnet och skulle elda upp den så fort hon fick chansen ( hon har väl haft 30 år på sig
Citera
2020-01-05, 19:22
Medlem
Flaskbackares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
En bild på Ugglas skivomslag och med en personlig hälsning från han till Anna ” våta kladdiga pussar ”
Anna skrev att hon mådde illa av minnet och skulle elda upp den så fort hon fick chansen ( hon har väl haft 30 år på sig

Aa har nog läst om det innan i tråden, Anna försöker nog få den såld hellre än att slänga den.
Citera
2020-01-05, 20:12
Medlem
Ventilos avatar
Från My Clearskins Insta: ”vi har följt Anna genom hennes karriär och tror att den här produkten kommer passa hennes livsstil perfekt”. Det var den sämsta motivering jag någonsin läst
Citera
2020-01-05, 21:07
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Hahahah hon har aldrig jobbat i hela sitt liv och arga snickarens diagnos är att hon är utbränd!!!!

Nu ska väl man säga att det finns definitivt de som kan bli utbrända utan lyfta ett finger, medan man inte nödvändigtvis behöver bli utbränd av att jobba tre olika jobb. Anna slår mig som någon som faktiskt blir lätt utbränd just för att hon inte har så mycket annat i sitt liv att fokusera på - därav alla konstiga mikroaggressioner som trillar ut lite då och då mot till synes måfå personer och andra konstiga utbrott.

Anna skulle nog genuint må bra av att ha något verkligt som sysselsatte henne på vardagarna. Tyvärr kommer det nog inte att hända då hon har vant sig vid denna onda cirkel.
Citera
2020-01-05, 21:17
Medlem
Flaskbackares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Nu ska väl man säga att det finns definitivt de som kan bli utbrända utan lyfta ett finger, medan man inte nödvändigtvis behöver bli utbränd av att jobba tre olika jobb. Anna slår mig som någon som faktiskt blir lätt utbränd just för att hon inte har så mycket annat i sitt liv att fokusera på - därav alla konstiga mikroaggressioner som trillar ut lite då och då mot till synes måfå personer och andra konstiga utbrott.

Anna skulle nog genuint må bra av att ha något verkligt som sysselsatte henne på vardagarna. Tyvärr kommer det nog inte att hända då hon har vant sig vid denna onda cirkel.

Många förknippar dock utbrändhet med att man arbetar halvt ihjäl sig, därför jag tyckte det lät så roligt. Men vi säger såhär istället att Anna borde vara en bland dom sista människorna på jorden som lider av uttmattningssyndrom då hon aldrig har arbetat i hela sitt liv.

Fast man kan säkert få diagnosen av för mycket tv tittande, hetsätande, Instagrammissbrukande. kommentarraderande osv osv.
Citera
2020-01-05, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Jag tror att Fru Tunna är ärlig när hon säger att hon bara dricker några gånger om året. Hon behöver ju inte supa; det är uppenbart att det snurrar rätt bra i skallen på henne även som nykter. Däremot verkar det som andra substanser intas, men kanske har hon fått dem på recept?

Då tror jag, att du inte sett "Anna Books drinkskola", den finns på youtube. Faktiskt en ovanligt trevlig Anna Book, som trots sin höggradiga berusning känns stabil och trevlig. Men framför allt är hon full.
Citera
2020-01-05, 22:43
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Många förknippar dock utbrändhet med att man arbetar halvt ihjäl sig, därför jag tyckte det lät så roligt. Men vi säger såhär istället att Anna borde vara en bland dom sista människorna på jorden som lider av uttmattningssyndrom då hon aldrig har arbetat i hela sitt liv.

Fast man kan säkert få diagnosen av för mycket tv tittande, hetsätande, Instagrammissbrukande. kommentarraderande osv osv.

På Nyhetsmogron sa doktor Mikael i fjol att man kan få utbrändhetssyndrom just därför att man inte har något meningsfullt att göra utan att man istället stressar upp sig för små saker i vardagen och därmed hamnar i depression och utmattningssyndrom så jag håller nog med Arga Snickaren att hennes livsstil där hon inte gör något meningsfullt har lett till deprission och utbrändhet.
Hon är sjuk och kanske även självmedicinerar med "dunderpiller" och annat. Kanske knaprar hon även av F:s stulna piller och narkotikasubstanser när hon kommer åt vilket i så fall förklarar varför A hela tiden beter sig så oberäkneligt och är paranoid.

https://www.youtube.com/watch?v=c8ysA2iawWk

https://www.youtube.com/watch?v=EPTvEoyM_68
Citera
2020-01-05, 22:44
Medlem
Hon har ånyo fyllt på med Botox men även fillers på kindbenen
Citera
2020-01-05, 22:59
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora

Jag tror att du är något på spåret här. Hon är säkert en sån där person som trivs med att någon håller hennes koppel kort och pekar bestämt med hela handen. Hela tiden.
Citera
2020-01-05, 23:41
Moderator
Chantres avatar
Citat:
Nu ska det rulla in pengar på märstamorsans konto, nya reklaminlägg ute på insta

https://postimg.cc/gallery/2ibitr4te/
Citat:
Fick hem min porrengörare från #myclearskin i förrgår. Vilka förväntningar jag hade 😍🙌🏻 Både jag och min man har testat och den ger inget resultat alls- så besviken!
https://gramho.com/explore-hashtag/myclearskin

Citat:
Vi är stolta och glada över att se fina @annatoledanobook använda vår porrengörare. Vi har följt Anna genom hennes karriär och tror att den här produkten kommer passa hennes livsstil perfekt

Passa hennes livsstil? Att den är meningslös?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in