Citat:
Jisses. Hon har verkligen tänkt krama ur allt hon kan ur det här!!
Skrattar gott eftersom hon i sitt blogginlägg understryker vikten av kommunikation
I hennes värld betyder det att Anna Book ska hålla en en monolog och alla måste lyssna.
Jag tycker hon borde fundera på VARFÖR hon är så illa omtyckt. Kan det vara något som hon till viss del själv är orsak till? Tanken svindlar.
På tal om att skriva elaka saker på nätet så är Märstas egenutnämnda Mother Theresa inget helgon.
Maggan Graf har hon anklagat för att ”snacka bakom ryggen, komma med falska anklagelser och förtal, vara bitter och sakna ryggrad”
Alex och Sigge är ”patetiska mobbare”
TramsFrans har fått en hel video med påhopp.
Arga snickaren likaså
(Sevärda videos på Youtube)
Ett axplock ur vad hon kallar sina följare på IG och blogg
- patetiskt troll
- pinsam parasit
- lågt missnöjt vider
- vidrig och elak
- personlighetsstörd
- sjukt stolpskott
- korkad
Lägger man till hennes uppblåsta självbild, media-kåthet, offerkofta-mentalitet och totala oförmåga att ta kritik så kanske det inte är så konstigt att den här tråden finns
(Då har jag inte ens nämnt Denise L, våldtäkt, stöldrykten, husrannsakan, Ica-Maxi, lgh i Spanien, hennes märkliga instastories osv)
Skrattar gott eftersom hon i sitt blogginlägg understryker vikten av kommunikation
I hennes värld betyder det att Anna Book ska hålla en en monolog och alla måste lyssna.
Jag tycker hon borde fundera på VARFÖR hon är så illa omtyckt. Kan det vara något som hon till viss del själv är orsak till? Tanken svindlar.
På tal om att skriva elaka saker på nätet så är Märstas egenutnämnda Mother Theresa inget helgon.
Maggan Graf har hon anklagat för att ”snacka bakom ryggen, komma med falska anklagelser och förtal, vara bitter och sakna ryggrad”
Alex och Sigge är ”patetiska mobbare”
TramsFrans har fått en hel video med påhopp.
Arga snickaren likaså
(Sevärda videos på Youtube)
Ett axplock ur vad hon kallar sina följare på IG och blogg
- patetiskt troll
- pinsam parasit
- lågt missnöjt vider
- vidrig och elak
- personlighetsstörd
- sjukt stolpskott
- korkad
Lägger man till hennes uppblåsta självbild, media-kåthet, offerkofta-mentalitet och totala oförmåga att ta kritik så kanske det inte är så konstigt att den här tråden finns
(Då har jag inte ens nämnt Denise L, våldtäkt, stöldrykten, husrannsakan, Ica-Maxi, lgh i Spanien, hennes märkliga instastories osv)
Problemet är att Anna saknar förmågan att förstå det sociala spelet till stor del.
Hon är som ett leksaktåg som går runt, runt i en liten rund bana.
Hon spårar ut, men sedan är hon back on track i sina gamla spår.
Hon saknar förmåga att bygga ut nya spår om man säger som så.
Nu är hon ju fet igen och ältar, kunde man ha väntat sig något annat ?