2019-10-01, 12:27
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Jisses. Hon har verkligen tänkt krama ur allt hon kan ur det här!!
Skrattar gott eftersom hon i sitt blogginlägg understryker vikten av kommunikation
I hennes värld betyder det att Anna Book ska hålla en en monolog och alla måste lyssna.

Jag tycker hon borde fundera på VARFÖR hon är så illa omtyckt. Kan det vara något som hon till viss del själv är orsak till? Tanken svindlar.
På tal om att skriva elaka saker på nätet så är Märstas egenutnämnda Mother Theresa inget helgon.
Maggan Graf har hon anklagat för att ”snacka bakom ryggen, komma med falska anklagelser och förtal, vara bitter och sakna ryggrad”
Alex och Sigge är ”patetiska mobbare”
TramsFrans har fått en hel video med påhopp.
Arga snickaren likaså
(Sevärda videos på Youtube)

Ett axplock ur vad hon kallar sina följare på IG och blogg
- patetiskt troll
- pinsam parasit
- lågt missnöjt vider
- vidrig och elak
- personlighetsstörd
- sjukt stolpskott
- korkad

Lägger man till hennes uppblåsta självbild, media-kåthet, offerkofta-mentalitet och totala oförmåga att ta kritik så kanske det inte är så konstigt att den här tråden finns
(Då har jag inte ens nämnt Denise L, våldtäkt, stöldrykten, husrannsakan, Ica-Maxi, lgh i Spanien, hennes märkliga instastories osv)

Problemet är att Anna saknar förmågan att förstå det sociala spelet till stor del.
Hon är som ett leksaktåg som går runt, runt i en liten rund bana.
Hon spårar ut, men sedan är hon back on track i sina gamla spår.
Hon saknar förmåga att bygga ut nya spår om man säger som så.

Nu är hon ju fet igen och ältar, kunde man ha väntat sig något annat ?
Citera
2019-10-01, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Hm, då måste det ha blivit ett misstag..typ att Anna slant med fingret.
För enligt henne är det en MYT att hon blockar till höger och vänster.
Ett missförstånd och hörsägen, skäms på dig att påstå något sådant om
Anna...NOT.

ingen rök utan eld ( för att citera ordspråk som hon tycker så mycket om )
Hur skulle det annars uppkomma att det är så allmänt känt att Anna blockerar alla som hon tycker är emot henne eller som hon får för sig är emot henne, jag undrar om hon inte lider av paranoida drag?
Citera
2019-10-01, 13:17
Medlem
Citat:
Jisses. Hon har verkligen tänkt krama ur allt hon kan ur det här!!
Skrattar gott eftersom hon i sitt blogginlägg understryker vikten av kommunikation
I hennes värld betyder det att Anna Book ska hålla en en monolog och alla måste lyssna.

Jag tycker hon borde fundera på VARFÖR hon är så illa omtyckt. Kan det vara något som hon till viss del själv är orsak till? Tanken svindlar.
På tal om att skriva elaka saker på nätet så är Märstas egenutnämnda Mother Theresa inget helgon.
Maggan Graf har hon anklagat för att ”snacka bakom ryggen, komma med falska anklagelser och förtal, vara bitter och sakna ryggrad”
Alex och Sigge är ”patetiska mobbare”
TramsFrans har fått en hel video med påhopp.
Arga snickaren likaså
(Sevärda videos på Youtube)

Ett axplock av vad hon kallar sina följare på IG och blogg
- patetiskt troll
- pinsam parasit
- lågt missnöjt vider
- vidrig och elak
- personlighetsstörd
- sjukt stolpskott
- korkad

Lägger man till hennes uppblåsta självbild, media-kåthet, offerkofta-mentalitet och totala oförmåga att ta kritik så kanske det inte är så konstigt att den här tråden finns
(Då har jag inte ens nämnt Denise L, våldtäkt, stöldrykten, husrannsakan, Ica-Maxi, lgh i Spanien, hennes märkliga instastories osv)

artikeln är låst tyvärr
Citera
2019-10-01, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DilsNacke
Ja, det är ju en basic förutsättning i den här situationen. Men det förstår inte Anna. Hon ser alla sådana frågor som hat och hot.

Ja, det förstod alla. Utom Anna. Det är det här som är kärnan i hennes verklighetsuppfattning.

Nej, hon har väl inte gått ut grundskolan.

OJ, trodde att hon gått ut grundskolan
Undrar varför på Annas IG står inte längre Sigtuna?
Citera
2019-10-01, 13:25
Medlem
Hmmm
.......enorma fördel med en stor och också rätt mäktig grund som tillexempel bloggen är. ( från hennes instagram)

Det är gränslöst vad hon överskattar sin betydelse på vår lilla planet.
Citera
2019-10-01, 13:36
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
artikeln är låst tyvärr

Vilken artikel menar du ? Någon från NA ?
Citera
2019-10-01, 13:37
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
artikeln är låst tyvärr
Så smart av dem (NA), den var öppen när jag läste den. Gissar att det ”klickats utav bara den” så de vet att de har något av litet större intresse.
Det jag kommer ihåg är att reportern betättar att han suttit 45 min i telefon med ”Anna Book som med gråten i halsen” berättar om händelsen.
Sen skriver han att hennes sinnesstämning inte bara beror på det här och tar exemplet med den här tråden på fb (”där det inte skrivs så snälla saker”).
Men eftersom HON JU INTE LÄSER här så förstår jag inte hur vi kan påverka hennes sinnesstämning?!?!?
Och hennes krystade förklaring om att hon vet för att ”vänner informerar henne på olika sätt om vad som skrivs här” är ju superenkelt att fixa: Be dem SLUTA med det!!!
Ta daaaa - problemet löst och hon kan ägna sig åt sina ”Åh Anna vad du är snygg, vacker, duktig, klok... -följare”.
Citera
2019-10-01, 13:44
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Det jag kommer ihåg är att reportern betättar att han suttit 45 min i telefon med ”Anna Book som med gråten i halsen” berättar om händelsen.

Tänk dig att vara på jobbet en dag. Du behöver ett par citat till en artikel och räknar med kanske en 5-10 minuters telefonintervju för att uppnå detta. Istället så hamnar du i en 45 minuters gråtsession med Anna fucking Book. Och människor vågar påstå att dessa journalister inte jobbar för sina pengar!
Citera
2019-10-01, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Vilken artikel menar du ? Någon från NA ?

Ja, fast nu har ju ett par återgett det de kom igår utav den
Citera
2019-10-01, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BompaLore
Hmmm
.......enorma fördel med en stor och också rätt mäktig grund som tillexempel bloggen är. ( från hennes instagram)

Det är gränslöst vad hon överskattar sin betydelse på vår lilla planet.
Haha. läste det också!

Hon har nu nått 10.000 streams på Spotify också enligt sin IG. Vilket innebär att hennes enorma fördel och mäktiga grund ändå inte är så stor. För varje spelning över 30 sek räknas som stream oavsett om en och samma person lyssnar flera gånger. Den där tjommen i Värmland som kommenterar hennes IG med hjärtan har säkert stått för 10 % av streamen, några av hennes IG-jasägare, och så en, några nyfikna från Flashback och annan som råkat snubbla förbi. I praktiken kan det vara så lite som 3300 personer som streamat låter 3 gånger. Här får vi nog den faktiska siffran på hennes RIKTIGA följare, som faktiskt tycker att hon är en alldeles bedårande person och artist.
Citera
2019-10-01, 14:08
Medlem
moralhoras avatar
För att ens komma in på Spotifys dagliga topp 200-lista i Sverige så behöver man få dryga 15-16 000 lyssningar på en dag. Men visst, för en artist med Annas kaliber så är väl siffran imponerande.
Citera
2019-10-01, 14:24
Medlem
Jag kan inte släppa tanken på att det är sonen som ligger bakom gårdagens våldtäkt, och FB-detektivernas samarbete lär väl snart visa om det är så eller inte
En indikation på att det skulle kunna vara så, är ju att Anna inte har gått ut på Insta och dementerat på både längden och tvären (genom att t.ex. skriva vilken mysig hemmakväll hon hade med sonen igår). Vi vet ju att hon är den här trådens i särklass flitigaste läsare.

Sonen har ju inte figurerat på hennes Insta på ett tag. Jag har tolkat det som att han befinner sig på något HVB-hem, en försvarlig bit från hemmet. Men han skulle ju kunnat vara hemma på permission.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in