2019-11-04, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskette
Vad duktigt av dig. Dock tror jag inte att det hjälper. Vi var flera som skrev när hon var med i Biggest loser men jag tror inte att tv4 ens svarade någon av oss? Inte mig i alla fall. Sen har de fortsatt ha med henne i "Fångarna på fortet", "Malous soffa"(?) och säkert fler program ändå. Så tv4 struntar i att Anna Book varit dum mot sin sons då trettonåriga våldtäktsoffer.

Fast det är ju skillnad på program. Där det ska mysas i jultider så är den typen av uppgifter mer hemska. Det skorrar. Men jag tänker då inte göra något åt den saken. Det tycker jag är lite för mycket, men alla gör väl som de vill. Det är väl bra om något kan gå bra för Anna.
Citera
2019-11-04, 14:56
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pizzamedmozzarella
Gör som jag. Kontakta Bingolotto och TV4 oxh fråga hur dom har tänkt när de bokar en artist som förnedrat våldtäktsoffer? Ett barn dessutom. Gissar att det är något som tvillingarna vill hålla locket på om.

Citat:
Vad duktigt av dig. Dock tror jag inte att det hjälper. Vi var flera som skrev när hon var med i Biggest loser men jag tror inte att tv4 ens svarade någon av oss? Inte mig i alla fall. Sen har de fortsatt ha med henne i "Fångarna på fortet", "Malous soffa"(?) och säkert fler program ändå. Så tv4 struntar i att Anna Book varit dum mot sin sons då trettonåriga våldtäktsoffer.

Så länge Anna genererar tittare så kan hon äta småbarn till frukost och ändå vara med i TV4.
Citera
2019-11-04, 15:19
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Så tv4 struntar i att Anna Book varit dum mot sin sons då trettonåriga våldtäktsoffer.

Det var inte våldtäktsoffer Anna kallad för smuts utan en random tjej i hennes kommentarer.

För övrigt håller jag med om att det är slöseri med tid att mejla tv 4 eller dylikt. Hon kommer inte bli avpolleterad för vad hennes skitungar gjort, iaf inte än.
Senast redigerad av Aigis 2019-11-04 kl. 15:22.
Citera
2019-11-04, 16:14
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aigis
Det var inte våldtäktsoffer Anna kallad för smuts utan en random tjej i hennes kommentarer.

För övrigt håller jag med om att det är slöseri med tid att mejla tv 4 eller dylikt. Hon kommer inte bli avpolleterad för vad hennes skitungar gjort, iaf inte än.
Anna Book sa ”ett offer är inte alltid ett offer” när hon beskrev 13-åringen som Antonio våldtog.
I överklagandet till Hovrätten krävde Anna Book att man skulle kontrollera OFFRETS familj.
Så hon försökte alltså skuldbelägga både flickan som blev våldtagen och hennes familj!

Undrar vem hon ska skylla Lazy F’s stöld/narkotikabrott på??
Citera
2019-11-04, 16:35
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Anna Book sa ”ett offer är inte alltid ett offer” när hon beskrev 13-åringen som Antonio våldtog.
I överklagandet till Hovrätten krävde Anna Book att man skulle kontrollera OFFRETS familj.
Så hon försökte alltså skuldbelägga både flickan som blev våldtagen och hennes familj!

I FUP står det väl att det var väskans fel att allt ramlade ner? Väskan slog i skåpet som öppnades och sedan trillade allt ner i väskan av sig själv, stod det i FUP har jag för mig och därför är felet naturligtvis väskans
Citera
2019-11-04, 17:29
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo

I konsekvensens namn kommer Anna så klart att hävda att den gamla damen är senil, och att det var hon som stoppade ner sakerna i Mehmetinas väska. Märstamorsan kommer kräva att tanten senilundersöks. Det är ju Mehmetina som är offret!
Citera
2019-11-05, 07:14
Medlem
Detta kan väl inte vara sant att låten Heaven har laddats ned 50K? Detta skriver tvillingarna på deras instastory om Booken
Citera
2019-11-05, 07:17
Medlem
perineums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Detta kan väl inte vara sant att låten Heaven har laddats ned 50K? Detta skriver tvillingarna på deras instastory om Booken
Jag var precis in på spotify och kollade och Heaven har spelats 51k ggr!
Förmodligen har Anna satt den låten på repeat där hemma och själv stått för 50k av dom!
Citera
2019-11-05, 07:18
Medlem
Citat:

Detta är väldigt beklagligt men sant, de fick många mail från flera olika och ingen respons. Vad är det som kan ske som gör att "man" blir exkluderad från svensk television? Eller resonerar de som så att det är inte Anna som har gjort detta utan det är hennes barn?! Dock anser jag att Anna är medskyldig i detta då något har gått jävligt fel då 2 barn av 3 är kriminella då borde det vara något i hemmet/uppfostran, eller?
Citera
2019-11-05, 07:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av perineum
Jag var precis in på spotify och kollade och Heaven har spelats 51k ggr!

Sjukt, den var inte ens bra! Eller är folk så nyfiken på vad hon har levererat?
Citera
2019-11-05, 07:28
Medlem
Citat:
Sjukt, den var inte ens bra! Eller är folk så nyfiken på vad hon har levererat?

Samma personer som klickar på Aftonbladets "Book rasar mot TV4" och "Så gick Book ned 30 kg på enbart pulversås".

De läser och lyssnar inte för att det är någon som helst kvalité -
de klickar och lyssnar för att skåda/höra trafikolyckan/spektaklet.

50 000 lyssningar ger ca 2000:- i ersättning från Spotify. Som skall delas mellan alla låtskrivare
Citera
2019-11-05, 08:11
Medlem
Citat:
Detta är väldigt beklagligt men sant, de fick många mail från flera olika och ingen respons. Vad är det som kan ske som gör att "man" blir exkluderad från svensk television? Eller resonerar de som så att det är inte Anna som har gjort detta utan det är hennes barn?! Dock anser jag att Anna är medskyldig i detta då något har gått jävligt fel då 2 barn av 3 är kriminella då borde det vara något i hemmet/uppfostran, eller?

Ja jag tror de resonerar som du säger att det är barnen som gjort detta men precis som du säger så tycker jag att anna är ytterst delaktig och även betett sig otroligt illa mot många människor som frågat o undrat. Väldigt dåligt av tv4 mfl att inte ens svara på mail de fått. Antar att Anna ligger i hårdträning nu inför den stora comebacken i Bingolotto, alla ska få se vilken fantastiskt fin person hon är och sen öppnas instagram igen så alla hennes fans kan skicka emojis och skriva " åhhj va vacker du är" " åh vilken underbar låt" " du strålar" etc etc..Antar att Felicias rättegång lär vara klar tills detta..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in