2019-09-01, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Framme
Ljuger bilden eller har lilltjejen ökat på sej lite. Nu vill jag inte vara elak mot henne, för hon är den enda jag fortfarande har ett uns av hopp om. Hoppas för allt i världen att hon inte blir lik morsan och syrran, som förnekar alla problem som dom har, inte bara vikten. Det är inte fel att söka hjälp, men man måste ju inse det själv. Roberto och Antonio behöver också ta itu med sina liv, kontentan av det hela är, att vi ser en väldigt trasig familj. Tragiskt. Att dom dessutom väljer att exponera det hela offentligt, gör saken ännu värre.

Med tanke på hur mamma Book maniskt försökt vinkla sina fåfänga, misslyckade och otaliga plastikoperationer och tandbyten till någon slags nödvändig ”hälsoresa” är skrattretande.
Kanske just balans i livet och hälsa inte är familjens starkaste kort
Självklart har barnen påverkas av hennes tidigt avstannade personliga utveckling och märkliga livsstils val.
Tänk om hon ägnat bara några minuter av sin dyrbara tid hos folktandvården för den yngsta flickans skull i stället
Då hade V sluppit leva med ett mus liknande saxat överbett och som enkelt hade kunnat åtgärdats med tandställning. Synd på en ung söt tjej.
Citera
2019-09-01, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Ha ha Ni har så rätt! Möjligen är han sprinschas åt sprinschasens sprinschas. I alla fall så är han typ längst ner i hierarkin.

Fast kommer ni ihåg ”vår vän” Darrer som blev mördad, han berättade att den lilla gangstern hängde med en av knarksäljarna i dess område om jag inte minns fel så umgicks denna lilla gangstern även en av Ingross han som Anna anmälde och det blev rättegång
Citera
2019-09-01, 14:09
Medlem
Brunhildes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Fast kommer ni ihåg ”vår vän” Darrer som blev mördad, han berättade att den lilla gangstern hängde med en av knarksäljarna i dess område om jag inte minns fel så umgicks denna lilla gangstern även en av Ingross han som Anna anmälde och det blev rättegång

Va, vad menar du, har Darrer som skrivit flera inlägg i den här tråden blivit mördard? När hände detta och hur?

Sorry om jag missuppfattat ditt inlägg.
Citera
2019-09-01, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brunhilde
Va, vad menar du, har Darrer som skrivit flera inlägg i den här tråden blivit mördard? När hände detta och hur?

Sorry om jag missuppfattat ditt inlägg.

Vi är väl inte helt 100 på det men allt pekar på detta, han skrev vid tillfälle att FB är hans vittnesmål mot den ligan han kallade sig Darrar och detta skedde i början av sommaren. Så jävla tråkigt, sök på honom så får du hela historien efter explosionen i hans hus så här han ej hörts av något mer
Citera
2019-09-01, 15:17
Medlem
godboys avatar
Citat:
Vi är väl inte helt 100 på det men allt pekar på detta, han skrev vid tillfälle att FB är hans vittnesmål mot den ligan han kallade sig Darrar och detta skedde i början av sommaren. Så jävla tråkigt, sök på honom så får du hela historien efter explosionen i hans hus så här han ej hörts av något mer
Jag "slog" på Darrar, och han har inte gjort några inlägg efter mitten på maj i år. Antingen är han inte med oss längre eller så sitter han häktad utan tillgång till nätet, eller kanske utomlands.

I alla fall så tror jag nog att Antonio kan varit sprinschas som gjort fjantärenden. Självklart har Antonio ingen koll på hierarkin i det gäng han sprungit för och informationen har säkert hållits på ett minimum om de nu nyttjat honom. Men med tanke Flodistunnans sons IQ så lär han ju inte bli gammal om han börjar med tyngre kriminalitet.
Citera
2019-09-01, 15:32
Medlem
Gabriel Knights avatar
Problemet med sonen är ju att han gör allt för att "få respekt". Någon har skrivit att han har lagt sig till rinkebysvenska för att "komma in i gänget" och som det verkar håller han kontakt med Ingrosso och knarkrelaterade gäng. Får han inte i ordning på sitt liv är han inlåst innan han fyllt 25. I värsta fall är han död innan dess. Tragiskt på det hela taget.
Citera
2019-09-01, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Problemet med sonen är ju att han gör allt för att "få respekt". Någon har skrivit att han har lagt sig till rinkebysvenska för att "komma in i gänget" och som det verkar håller han kontakt med Ingrosso och knarkrelaterade gäng. Får han inte i ordning på sitt liv är han inlåst innan han fyllt 25. I värsta fall är han död innan dess. Tragiskt på det hela taget.

Om man pratar med rinkebysvenska och tycker att man super häftig då har man inte många hjärnceller varför tror man ens att man är häftig med den dialekten? Men smart är han inte vilket vi vet sen tidigare i hans fall går det bara utför.
Vad ska han göra nu när skolan är slut högskola är ju att glömma, någon som vet vad som hände med samhällstjänstens timmar som han skulle göra men gjorde en del sen kunde han inte mer pga sitt handikapp?
Vad ska han gå för handikapp mer än vara jävligt korkad?
Citera
2019-09-01, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Osceola
Helt klockrent!

Jag kan inte se det står att sidan ej kan hittas
Citera
2019-09-01, 16:10
Medlem
Brunhildes avatar
Citat:

Kära värld, tack for klargörande Betty. Låt oss hoppas han "bara" är otillgänglig för närvarande och inte har tillgång till nätet. Gillade honom, jordnära och informativa inlägg.

Fridens.
Citera
2019-09-01, 21:21
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Han sa väl att sonen har namnet ” godiskungen ” i nåt område i stan . Och ja i Ingrosso-kretsen .

Har förövrigt hört att även Anna och Felicia pratat rinkebysvenska på nåra lives . Men det är väl pga att de pratar så mest spanska till vardags 🙄
Citera
2019-09-01, 21:43
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Kommentar på Annas insta. En hel dag har det fått vara kvar. Antar att hon har fullt upp med annat just nu. Har de ingen wifi i segunda casa?

balenciiiiagaaas profilbild
balenciiiiagaaa
Hej Anna. Jag har lite info om att din kära mor brukade driva en bordellverksamhet ute i fruängen för länge sen😂 vill du se bevisningen på det?
1 dSvara
Dölj svar
balenciiiiagaaas profilbild
balenciiiiagaaa
@balenciiiiagaaa du som älskar publiceitet, kan ta och skicka det till expressen
1 dSvara
Kanske Felicia går i mormors fotspår vad gäller yrkesval?

Hon driver runt med sin hallick, som skjutsar runt henne, och hon passade på att ”låna” lite dyrbarheter när hon var hos en kund i Västsverige. Vad tror ni om den teorin?

Nån som har koll på vad som händer i brottmålet?
Senast redigerad av Flor-Ida 2019-09-01 kl. 21:51.
Citera
2019-09-01, 22:49
Medlem
Anna Toledano i en klarsyn inte tidigare given visade att hennes mor inte alls var en riktig gris utan bara medelklass.

Medelklassen är förbrytarmentaliteter.

Att ge en människa en piska eller ett skrivbord med eller utan papper att sortera gör hen till en självuppfylld gudom.

De fantiserar då om att bli likt det motsatta könet i en eller flera egenskaper ej naturgivna.

Bli röd fast de är blåa eller bruna fast de är gula.

De tror sig välja vem dom är.

Anna likt andra kvinnor är inte ett offer för den man hon väljer.
Han är alltid det.

Alltså om inte kroppsarbete i direkt koppling till brödfödan då uppstår förbrytarkulturer.

Den största alltid mellanskiktet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in