2020-05-18, 22:06
Medlem
Magictrixs avatar
Det kan ju faktiskt vara så att Anna är i klimakteriet. Då kan man få rejäla humörsvängningar.
Citera
2020-05-18, 22:17
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GammalGubbkuk
Varför får man känslan av det talas om en utvecklingsstörd person som behöver träna lite på att sköta sig själv?

Varför inte flytta in i en lägenhet direkt ?
Citera
2020-05-18, 22:17
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
https://postimg.cc/gallery/QM6hqmf
Huset som byggs på deras tomt ska Felicia kunna vara i innan hon flyttar till lägenhet så hon får vara lite själv.
Anna berättade också på frågan vad hon gjort idag att hon bland annat hade hållt på med Attefallshuset.
Ja det var väl lite stort vad som sas ☺

Oooh, I seee, när Felicia flyttar in till seniorlägenhet får jag förmoda..det lär ju dröja.. Om det ens händer.

Felicia är drygt 30 och har aldrig haft en egen lägenhet, hon bodde en stund hemma hos
Biggest Looser Hristos (som för övrigt
verkar vara solo igen,) Felicia menade ju på att han inte kunde få Någon bättre, när han lämnade henne för en smal tjej som han sedan fick barn med.

Hristos har liksom Anna också gått upp mycket efter att ha varit med i Biggest Looser, men jag håller tummarna för att han fixar att komma ned till gamla matchvikten.

Undrar vad han tyckte om denna familj? Han verkade funka med Anna å andra sidan.
2:12 in i klippet gör Anna det hon älskar mest...
https://youtu.be/C9mUwBkVj0I

Btw vilka megarynkor Anna har i pannan. Det är nog inte så bra och sitta och älta hela dagarna och skapa en massa drama, det ger ju milsdjupa rynkor...
Senast redigerad av cece123 2020-05-18 kl. 22:22.
Citera
2020-05-18, 22:20
Medlem
Senil-with-styles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GammalGubbkuk
Ha, ha! Vad ARG hon ser ut! Som vanligt.

Vad fan har hon för tillhygge i handen på andra bilden? En dildo? Är inte Jojbejjto hemma och kan leverera när Tunnan har behov? Är det det därför hon är så arg? Är det därför hon ser ut som en löpsk tik med mopständerna framskjutna?
Haha, tror tyvärr det bra är ett par glasögon.
Citera
2020-05-18, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pizzamedmozzarella
Tror fan 2020 blir året som Anna flippar ut helt. Tanten fyller 50 år. Gravida Felicia kommer bli dömd för brott och dumpad av pojkvännen när han inser hur keff familjen är.
Han är ju bevisligen en haschtomte och begriper inte bättre. Men någonstans undrar jag vad en 20-åring kan se i F, han är ju ung, har livet framför sig och säkert finns det söta jämnåriga att dejta. Såg i tråden att han är folkbokförd där? Vad är hållhaken? Nåt är skumt i denna "relation". Stackars sate...
Citera
2020-05-18, 22:37
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123

Hristos har liksom Anna också gått upp mycket efter att ha varit med i Biggest Looser, men jag håller tummarna för att han fixar att komma ned till gamla matchvikten.
..

Dom två borde kanske starta upp sin camp igen https://www.instagram.com/p/y7eS5ltp...d=sfbtvar99ozn
Citera
2020-05-18, 23:10
Medlem
ElimGaraks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Haha.. Faktum är att ngn bra författare skulle kunna skriva manus till en komediserie utifrån den här tråden. Finns många godbitar som kan bli roliga med riktiga skådespelare..
Om familjen Stolledanos liv tillsammans där ute i Suckunge..
På pappret låter det inte trovärdigt att alla de vuxna barnen fortfarande bor hemma. Men verkligheten överträffar ibland..
De har tom utökats med den 30-åriga dotterns pojkvän som numera bor där med klanen..
Jag hade velat titta på den serien..🤓

Ibland har jag nästan funderat på att göra det.

Bara att läsa tråden från början till slut, anteckna det viktigaste och sedan skriva!

Problemet är bara hur man ska få tag på skådespelare som verkligen liknar de inblandade.
Kanske vore det bättre att montera upp en drös dolda kameror och mikrofoner i och runt Casa Toledano och låta verklighetens såpopera spela in sig själv.

Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
https://postimg.cc/gallery/QM6hqmf

Åh herregud.
Hon behöver ju hjälp.
Vilken live.
Så tragiskt att se hur sjuk hon faktiskt är.
Liten sammanfattning så la hon stor tid åt en tjej som råkade skicka ett inlägg som blev fel pga autocorrekt.
"Så länge du inte svarar på hur gammal du är eller varför du inte har någon profilbild så svarar jag inte på dina frågor.
Hon tog säkert 50 skärmdumpar och minen när hon läste vissa kommentarer var riktigt otäck.
Vanliga frågor missuppfattade hon och blev arg.
Pladdrade om att det faktiskt inte var viktigt att kunna sjunga höga toner eller perfekt.
Detta då hennes röst tagit skada av biggest loser.
Pernilla Wahlgren fick sig en känga också efter att någon bett henne berätta om henne.
Huset som byggs på deras tomt ska Felicia kunna vara i innan hon flyttar till lägenhet så hon får vara lite själv.
Anna berättade också på frågan vad hon gjort idag att hon bland annat hade hållt på med Attefallshuset.
Ja det var väl lite stort vad som sas ☺

Men varför håller hon på så där?
jag tror hon skulle må bättre av att sluta live-sända hela sitt liv, tjafsa på Instagram och sedan få psykbryt varje gång någon ifrågasätter minsta lilla sak.
Varför inte läsa en book eller ta en skogspromenad istället.

Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Han är ju bevisligen en haschtomte och begriper inte bättre. Men någonstans undrar jag vad en 20-åring kan se i F, han är ju ung, har livet framför sig och säkert finns det söta jämnåriga att dejta. Såg i tråden att han är folkbokförd där? Vad är hållhaken? Nåt är skumt i denna "relation". Stackars sate...

Lucky Luke har väl verkligen ställt till det för sig:

1. Flytta från Norrland
2. Bli knarkare
3. Förälska sig i Flisan
4. Bli Flisans medbrottsling
5. Flytta in på Casa Toledano och bli en av huvudrollsinnehavarna i världens värsta såpopera.

Oh Luke, you are in deep now!

Förmodligen får han teorilektioner av Halmpyntet i konsten att tjäna och lyda.
Citera
2020-05-18, 23:43
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Dom två borde kanske starta upp sin camp igen https://www.instagram.com/p/y7eS5ltp...d=sfbtvar99ozn

Anna kom som vanligt inte vidare än till mål 1 - att springa maraton, hon skriver att hon tänker ställa upp i maraton året därpå.
Det hände förstås inte, hon gick inte ner ytterligare i vikt förrän 3 år senare.
Anna kan säkert tänka sig att jobba hårt om hon inte behöver göra det en längre tid, fladdra med några buntar sedlar framför Anna.. Då kanske både energi till att ha koll på vikten och arbetslusten kommer igång för henne.. Åtminstone någon vecka...
Citera
2020-05-18, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Anna kom som vanligt inte vidare än till mål 1 - att springa maraton, hon skriver att hon tänker ställa upp i maraton året därpå.
Det hände förstås inte, hon gick inte ner ytterligare i vikt förrän 3 år senare.
Anna kan säkert tänka sig att jobba hårt om hon inte behöver göra det en längre tid, fladdra med några buntar sedlar framför Anna.. Då kanske både energi till att ha koll på vikten och arbetslusten kommer igång för henne.. Åtminstone någon vecka...

Är man mest känd för att vara känd så pallar man väl inte så mycket.
Citera
2020-05-19, 06:10
Medlem
Gnomegirls avatar
Åh herrejösses!
Jag har inte kollat i den här tråden på jättelänge. Trodde psyktanten lugnat ner sig, men oj vad fel jag hade.
Hon verkar ånga på som vanligt och jag har typ 500 sidor att läsa igen.
Vetefan om jag orkar, det är väl det vanliga.
Kränkt, missförstådd, orättvist behandlad, stoora hemligheter, kränkt igen, arg, filtrerad, arg igen, orättvist behandlad, kränkt... osv.

Jag ger upp på denna patetiska människa.

MVH/Gnomegirl.
Citera
2020-05-19, 07:01
Medlem
cece123s avatar
Det här hade jag missat..
Jag som tycker att man visar sin obegåvning på snabbaste sätt när man skriver "dem".. istället för de.
Det gör ju naturligtvis obildade Anna, som får rättelser av någon på IG och det får henne att tuppjucka som fan. Som väntat..
https://bloggbevakning.se/2020/03/31...ch-ordpolisen/

Anna copypastar text!Har milslånga kommentarer och vill diskutera något som faktiskt inte är något att diskutera..
Hon skriver bla
Citat:
"Jag stör mig på VIKTIGA saker i livet, men behöver inte gå på någon för det"...
Hon har verkligen ingen självinsikt.. Den är NOLL, NOLLA, ZERO.
Anna är tydligen SUPERviktig för hon löper ju amok så fort någon andas.
Anna är helt enkelt.. SUPERKORKAD..PUNKT.
Citera
2020-05-19, 07:03
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sklurk
Hon sitter på Lajv nu och skäller ut följare på följare. ”Fucked up” hit o dit 😂 Stackarn är helt andfådd av det
Tror fan det, så som hon ser ut blir hon andfådd bara av att prata.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in