Citat:
Ursprungligen postat av
Lillamig72
Haha.. Faktum är att ngn bra författare skulle kunna skriva manus till en komediserie utifrån den här tråden. Finns många godbitar som kan bli roliga med riktiga skådespelare..
Om familjen Stolledanos liv tillsammans där ute i Suckunge..
På pappret låter det inte trovärdigt att alla de vuxna barnen fortfarande bor hemma. Men verkligheten överträffar ibland..
De har tom utökats med den 30-åriga dotterns pojkvän som numera bor där med klanen..
Jag hade velat titta på den serien..🤓
Ibland har jag nästan funderat på att göra det.
Bara att läsa tråden från början till slut, anteckna det viktigaste och sedan skriva!
Problemet är bara hur man ska få tag på skådespelare som verkligen liknar de inblandade.
Kanske vore det bättre att montera upp en drös dolda kameror och mikrofoner i och runt Casa Toledano och låta verklighetens såpopera spela in sig själv.
Citat:
Ursprungligen postat av
Tuttlutt
https://postimg.cc/gallery/QM6hqmf
Åh herregud.
Hon behöver ju hjälp.
Vilken live.
Så tragiskt att se hur sjuk hon faktiskt är.
Liten sammanfattning så la hon stor tid åt en tjej som råkade skicka ett inlägg som blev fel pga autocorrekt.
"Så länge du inte svarar på hur gammal du är eller varför du inte har någon profilbild så svarar jag inte på dina frågor.
Hon tog säkert 50 skärmdumpar och minen när hon läste vissa kommentarer var riktigt otäck.
Vanliga frågor missuppfattade hon och blev arg.
Pladdrade om att det faktiskt inte var viktigt att kunna sjunga höga toner eller perfekt.
Detta då hennes röst tagit skada av biggest loser.
Pernilla Wahlgren fick sig en känga också efter att någon bett henne berätta om henne.
Huset som byggs på deras tomt ska Felicia kunna vara i innan hon flyttar till lägenhet så hon får vara lite själv.
Anna berättade också på frågan vad hon gjort idag att hon bland annat hade hållt på med Attefallshuset.
Ja det var väl lite stort vad som sas ☺
Men varför håller hon på så där?
jag tror hon skulle må bättre av att sluta live-sända hela sitt liv, tjafsa på Instagram och sedan få psykbryt varje gång någon ifrågasätter minsta lilla sak.
Varför inte läsa en book

eller ta en skogspromenad istället.
Citat:
Ursprungligen postat av
Tobbex73
Han är ju bevisligen en haschtomte och begriper inte bättre. Men någonstans undrar jag vad en 20-åring kan se i F, han är ju ung, har livet framför sig och säkert finns det söta jämnåriga att dejta. Såg i tråden att han är folkbokförd där? Vad är hållhaken? Nåt är skumt i denna "relation". Stackars sate...
Lucky Luke har väl verkligen ställt till det för sig:
1. Flytta från Norrland
2. Bli knarkare
3. Förälska sig i Flisan
4. Bli Flisans medbrottsling
5. Flytta in på Casa Toledano och bli en av huvudrollsinnehavarna i världens värsta såpopera.
Oh Luke, you are in deep now!
Förmodligen får han teorilektioner av Halmpyntet i konsten att tjäna och lyda.