2019-08-29, 02:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hasselhoff
Det bästa vi kan göra är väl att sluta skriva/länka i denna tråden?!
Om ingen på Flashback bryr sig, så droppar intresset och antalet träffar med 90% och det finns plötsligt inget intresse kvar?

Och då måste kvinnan med familj ta tag i sina liv och fundera på vad de ska göra när de blir stora? Och kanske t.o.m. betala skatt!?!?
Naee! Alltså, jag är helt med på hur du tänker, och du har egentligen rätt...
Men denna tråden är så underhållande, mkt pga alla roliga och klockrena kommentarer

OT: Dr Alban är rätt gammal; 62 år! Med stormsteg mot 70...
Hade gissat på 52 snarare.
Citera
2019-08-29, 10:10
Medlem
nytt filtrerat på insta

https://postimg.cc/KKGZh1JL
Citera
2019-08-29, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nytt filtrerat på insta

https://postimg.cc/KKGZh1JL

Men vilka fula ögonbryn, tidigare såg de ut som hockyklubbor nu vet jag inte vad man ska kalla dem för mer än galet fula!
Citera
2019-08-29, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Nu var det nte hans ekonomi jag tänkte på bara hans artisteri som är lika låg som Madam Annas.

Förutom då att tandläkaren har sålt 14 miljoner skivor.. 😂 Lite skillnad på deras karriärer trots allt.
Citera
2019-08-29, 10:29
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Locomotiv
Förutom då att tandläkaren har sålt 14 miljoner skivor.. 😂 Lite skillnad på deras karriärer trots allt.

Precis. Man kan tycka vad man vill om Dr Alban och även om hans framgångar var kortlivade (precis som Annas) så ligger dom på en hel annan nivå endast på grund av It's My Life. Han turnerar väl dessutom fortfarande på festivaler som I Love the 90s och på eurodance-scenen.

Anna sjunger karaoke ibland på Harry's när hon inte är för fet för att våga visa sig.
Citera
2019-08-29, 11:53
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alicewonderland
Nu är hon i Spanien igen (för att installera Vanessa kanske?). Ser ju sinnessjuk ut med det där groteska flinet och de uppspärrade ögonen. Har sagt det förut: en kvinna som börjar bli äldre gör klokt i att sminka sig sparsamt. Antar att hon triumferar för att hon nu tycker sig ha bevisat att hon är ägare till Segunda Casa. Bara ytterligare en vecka då svärfar inte kan hyra ut, misstänker jag.

Antingen det eller så bor hon på hotell. Men det är klart att svärfar lånar ut när barnbarnet ska bo utomlands.
Citera
2019-08-29, 17:24
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Antingen det eller så bor hon på hotell. Men det är klart att svärfar lånar ut när barnbarnet ska bo utomlands.
Vanessa ska bo i en värdfamilj under ett år. Märstamorsan (och Halmpyntet) bor i svärfars lgh under några dagar för att installera Vanessa.
Är litet road av att Märstamorsan är såååå imponerad av att Vanessa (17 år) klarade av att flyga mellan Stockholm och Malaga alldeles ENSAM.
Mina barnbarn flög till Portugal när de var 12 och 14 no big deal liksom 😂
Citera
2019-08-29, 19:03
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Vanessa ska bo i en värdfamilj under ett år. Märstamorsan (och Halmpyntet) bor i svärfars lgh under några dagar för att installera Vanessa.
Är litet road av att Märstamorsan är såååå imponerad av att Vanessa (17 år) klarade av att flyga mellan Stockholm och Malaga alldeles ENSAM.
Ja det är helt otroligt hur korkad Anna är, 17 år, man häpnar. Men "jag och Roberto flög ner lite tidigare igår för att kunna öppna upp lägenheten och handla lite mat" så det var ju viktiga saker. Öppna upp lägenheten tar tid och en macka från flygplatsen hade ju inte varit tänka så stackars Vanessa fick flyga själv.
Citera
2019-08-29, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Ja det är helt otroligt hur korkad Anna är, 17 år, man häpnar. Men "jag och Roberto flög ner lite tidigare igår för att kunna öppna upp lägenheten och handla lite mat" så det var ju viktiga saker. Öppna upp lägenheten tar tid och en macka från flygplatsen hade ju inte varit tänka så stackars Vanessa fick flyga själv.

Vad menar hon med ”öppna upp”? Det är ju inte länge sedan de var där. De behöver knappast vädra, städa osv som om det var obebott i ett år
Citera
2019-08-29, 19:58
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Vad menar hon med ”öppna upp”? Det är ju inte länge sedan de var där. De behöver knappast vädra, städa osv som om det var obebott i ett år
Hon vill framhålla att ingen annan har bott där sedan senast de var där. Oerhört viktigt för henne att fortsätta ljuga om att hon och Halmpyntet köpte lägenheten för tjugo år sedan.
Citera
2019-08-30, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Kan Vanessa inte bo i deras lägenhet? 🤪
Citera
2019-08-30, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nowornever
Kan Vanessa inte bo i deras lägenhet? 🤪

Var ska då svärfar bo?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera