Citat:
Ursprungligen postat av
Bettybobs
Inte konstigt då det varit husrannsakan hos dem och vad ska då ske i höst när åtal väcks i detta vem det nu är av "barnen" som varit ute på dumheter. inväntar med spänning vilken ursäkt/lögn som ska förklara detta? Den första som kom var att de hade hantverkare hos sig hela den dagen då det var husrannsakan.
Utan att verka rasistisk eller på annat sätt känna misstro mot personer som knackar dörr, så skulle jag aldrig öppna dörren för "dörrknackaren" Felicia.
Utan att förstå vem hon är, baserat på de photoshoppade bilderna hon har av sig själv, skulle jag nog ta henne för vilken zigenarkärring som helst, vilken har som avsikt att stjäla värdesaker från mitt hem.
Nu har det ju uppenbarligen hänt att någon anmälde hennes stölder till polisen och nu börjar det roliga i kråksången...Vem ska Anna hänga ut nu? Stöldgods och razzia i Märsta-Annas "lilla" herrgårdsliknande egenägda villa, där Anna behöver någon annan att skylla på än sin uppfostran av hennes seriefigur till avkomma?
Kan hon ringa pressen och förklara dotterns kriminella handlingar såsom begångna i "ungdomligt oförstånd" och att felet borde ligga hos brottsoffren som inte klart och tydligt hade sett till att LatFlatan inte släpptes ut ur offrens hem utan en fullständig kroppsvisitation?
Tror att Anna kommer att gråta ut i pressen inom en snar framtid, där hon förklarar att det snart 30-åriga "barnet" också brukar ljuga för att inte ses som skrytare, liksom slasktasken Antonio brukar göra?!
Här finns ju massor att skriva om, eller hur, frk Oxblod?