2019-08-14, 12:06
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Anna har sin vandrande plånbok i form av Roberto,
han kommer att fortsätta jobba ett tag till, typ tills han stupar.
Möjligt att Anna tänker att hon ska göra något program per år på tv,
får hon 200 000 för en ytterligare utfläkning,räcker det till några lösnaglar,
extensions och ögonbryn i ett litet tag till..
Lite fickpengar..

Deras matkonto vore något för lyxfällan. Snart står hon där och hulkar. Roberto står bredvid och skakar på huvudet.
Citera
2019-08-14, 12:09
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
De hälsar ju på My i ett träningsläger. Borde inte Anna passa på att köra lite workout och sådant med My när de ändå är där?

Nej det blir bara patetiskt.
Citera
2019-08-14, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FragaMinSvager
Någon har ju helt klart mixtrat med bilden... Byxlinningen sticker ut över magen..
Benen är också "taggiga" och det kanske blir så när man klipper och klistrar? Att magen är bortfixad är i alla fall säkert då linningen inte kan stå rätt ut i luften på såna byxor.
Citera
2019-08-14, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torrenttobbe
Brukar inte kommentera utseende men den där tatueringen med vingarna är verkligen hemsk. Alldeles för liten, ser inte klokt ut

Tycker nog inte att det är något fel med storleken på vingarna, utan mera som att ryggfläsket är för stort. Nåja, snyggt är det ju inte.

Proportionerna i tatueringen, visavi massan av fettet på ryggtavlan, blir ju mera som när man blåser upp en ballong med reklamtryck på. Med andra ord ska man nog tänka till lite mera när det handlar om valet av motiv i förhållande till kroppsindex och förväntat åldrande än många gör. En tatuering hänger ju kvar i skinnet tills man dör.

'nuf said
Citera
2019-08-14, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wowbooken
Varför behövde hon Spanien "nu mer än någonsin" när hon precis flyttat in i drömhuset på landet? Hade jag mått så bra och varit sååå nöjd med mitt nya hem som hon påstår hade jag inte rest iväg. Tror Märsta-Anna tröttnat på Märsta redan...

Inte konstigt då det varit husrannsakan hos dem och vad ska då ske i höst när åtal väcks i detta vem det nu är av "barnen" som varit ute på dumheter. inväntar med spänning vilken ursäkt/lögn som ska förklara detta? Den första som kom var att de hade hantverkare hos sig hela den dagen då det var husrannsakan.
Citera
2019-08-14, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Inte konstigt då det varit husrannsakan hos dem och vad ska då ske i höst när åtal väcks i detta vem det nu är av "barnen" som varit ute på dumheter. inväntar med spänning vilken ursäkt/lögn som ska förklara detta? Den första som kom var att de hade hantverkare hos sig hela den dagen då det var husrannsakan.

Utan att verka rasistisk eller på annat sätt känna misstro mot personer som knackar dörr, så skulle jag aldrig öppna dörren för "dörrknackaren" Felicia.

Utan att förstå vem hon är, baserat på de photoshoppade bilderna hon har av sig själv, skulle jag nog ta henne för vilken zigenarkärring som helst, vilken har som avsikt att stjäla värdesaker från mitt hem.

Nu har det ju uppenbarligen hänt att någon anmälde hennes stölder till polisen och nu börjar det roliga i kråksången...Vem ska Anna hänga ut nu? Stöldgods och razzia i Märsta-Annas "lilla" herrgårdsliknande egenägda villa, där Anna behöver någon annan att skylla på än sin uppfostran av hennes seriefigur till avkomma?

Kan hon ringa pressen och förklara dotterns kriminella handlingar såsom begångna i "ungdomligt oförstånd" och att felet borde ligga hos brottsoffren som inte klart och tydligt hade sett till att LatFlatan inte släpptes ut ur offrens hem utan en fullständig kroppsvisitation?

Tror att Anna kommer att gråta ut i pressen inom en snar framtid, där hon förklarar att det snart 30-åriga "barnet" också brukar ljuga för att inte ses som skrytare, liksom slasktasken Antonio brukar göra?!

Här finns ju massor att skriva om, eller hur, frk Oxblod?
Senast redigerad av SagtVar 2019-08-14 kl. 14:42.
Citera
2019-08-14, 16:41
Medlem
Knullkungens avatar
https://stoppapressarna.se/svenskt/a...erat-slaktbrak

"Bilden som ledde till ett infekterat släktbråk.
Anna Book blir hårt åtgången efter en bild tillsammans med sin storasyster.
Men sångerskan backar inte – hon slår tillbaka."

https://www.hant.se/anna-books-vassa...st-pa-respekt/

"Anna Book la nyligen upp en bild på sig själv tillsammans med storasystern Sussi Book. Efter att ha fått en hatisk kommentar till bilden väljer nu Anna att ge svar på tal."
Citera
2019-08-14, 18:29
Medlem
Och nu får Vicente åka hem till Spanien igen!
😂 🤫 🙈 🙉 🙊 👍 🙏🙏🙏
Senast redigerad av Khun-T 2019-08-14 kl. 18:31. Anledning: stavfel
Citera
2019-08-14, 19:02
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khun-T
Och nu får Vicente åka hem till Spanien igen!
😂 🤫 🙈 🙉 🙊 👍 🙏🙏🙏
Varför, är tiden som barnvakt åt Lazy F över?
Citera
2019-08-14, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Varför, är tiden som barnvakt åt Lazy F över?
Big Mama is back! 🤮
Citera
2019-08-14, 20:21
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SagtVar
Utan att verka rasistisk eller på annat sätt känna misstro mot personer som knackar dörr, så skulle jag aldrig öppna dörren för "dörrknackaren" Felicia.

Utan att förstå vem hon är, baserat på de photoshoppade bilderna hon har av sig själv, skulle jag nog ta henne för vilken zigenarkärring som helst, vilken har som avsikt att stjäla värdesaker från mitt hem.

Nu har det ju uppenbarligen hänt att någon anmälde hennes stölder till polisen och nu börjar det roliga i kråksången...Vem ska Anna hänga ut nu? Stöldgods och razzia i Märsta-Annas "lilla" herrgårdsliknande egenägda villa, där Anna behöver någon annan att skylla på än sin uppfostran av hennes seriefigur till avkomma?

Kan hon ringa pressen och förklara dotterns kriminella handlingar såsom begångna i "ungdomligt oförstånd" och att felet borde ligga hos brottsoffren som inte klart och tydligt hade sett till att LatFlatan inte släpptes ut ur offrens hem utan en fullständig kroppsvisitation?

Tror att Anna kommer att gråta ut i pressen inom en snar framtid, där hon förklarar att det snart 30-åriga "barnet" också brukar ljuga för att inte ses som skrytare, liksom slasktasken Antonio brukar göra?!

Här finns ju massor att skriva om, eller hur, frk Oxblod?

Har jag missat något, är det fastställt att Felicia är den misstänkta?
Citera
2019-08-14, 20:30
Medlem
nickomyras avatar
Nu är Stolledanos tillbaka i Märsta ..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in