2020-05-13, 19:31
Medlem
Tuttlutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
livesändning nu, försökte fota när hon öppnar truten för jag tycker att det ser ut som det saknas tänder i underkäken men hann inte få med på bild.

https://postimg.cc/gallery/mGhgPG4

https://postimg.cc/gallery/bPhCDXK
Tänderna är på väg ut.
Citera
2020-05-13, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dasuno
Annas mage är ju inte tjock alls. Hon må vara kraftigt byggd men hon ser inte tjock ut.
Hon ser ut att träna lite ändå. Men hon verkar må dåligt och vara väldigt ensam.

Varför är hon på live så ofta och så länge och pratar om sitt liv och helt andra ytliga saker? Ser hon följarna som ett substitut för riktiga vänner?

Inte se tjock ut? Nä kanske inte på hennes utvalda magbild men titta på första bilden i länken nedan...

Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
https://postimg.cc/gallery/J4ttdT6
Vilken live idag 😁
Grät och skällde om vart annat.
Det var Roberto som var missnöjd med Arga snickarens arbete men han är för snäll för att klaga så det behövdes lite pussy power informerade Anna om.
En person i liven sa hon till att hen passade bättre hos Pernilla Wahlgren för där fanns det banne mig bara filter och fake.
Det är bra att hon släpper saker så fort 😁

Ältar hon fortfarande Arga snickaren...
Citera
Medlem
Tuttlutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Är det Lazy F i vit stor t-shirt,
tycker hon ser gravid ut ?
Därav de bygger minihuset ?

Eller så tröstäter hon 😉
Citera
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Vilken live idag 😁
Det var Roberto som var missnöjd med Arga snickarens arbete men han är för snäll för att klaga så det behövdes lite pussy power informerade Anna om.
En person i liven sa hon till att hen passade bättre hos Pernilla Wahlgren för där fanns det banne mig bara filter och fake.

Näst sista bilden... Fett-Flisan i bakgrunden...

Edit: Vilka jävla tänder Anna har. Nog fan såg det ut som om det saknades en tand i underkäken?
Senast redigerad av GammalGubbkuk 2020-05-13 kl. 19:47.
Citera
2020-05-13, 19:49
Medlem
WWG1WGAs avatar
Citat:
https://postimg.cc/gallery/bPhCDXK
Tänderna är på väg ut.
Jösses 😱
Hon har ju tappat 2-3 tänder i underkäken. Vad händer?
Citera
2020-05-13, 19:59
Medlem
EndastJag01s avatar
Titta på ögonbrynen!
De ser ju ok ut, de svarta sniglarna är borta...
Citera
2020-05-13, 20:00
Medlem
Citat:
Vilken live idag 😁
Snygg skäggtuss på haklöse!
Får mig att tänka på filmen "Say it isnt so". Prevoort! Prevoort! Dail nine eleven!
Citera
2020-05-13, 20:14
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nillajak
Innan hon började gnälla över arga snickaren så talade hon om att det sämsta tv programmet hon varit med i var - Hjälp jag är med i en japansk tv-show ! Det var det mest förnedrade program hon varit med om men det var enbart för pengarnas skull hon var med. Undrar vart dom 400.000 tusen kronorna tog vägen någonstans...

Sa hon att hon fick 400000 för den skiten? Det kan väl aldrig stämma?

Citat:
Ursprungligen postat av Dasuno
Annas mage är ju inte tjock alls. Hon må vara kraftigt byggd men hon ser inte tjock ut.
Hon ser ut att träna lite ändå. Men hon verkar må dåligt och vara väldigt ensam.

Varför är hon på live så ofta och så länge och pratar om sitt liv och helt andra ytliga saker? Ser hon följarna som ett substitut för riktiga vänner?

Gissar att hon fettsugit sig.
Senast redigerad av Aigis 2020-05-13 kl. 20:19.
Citera
2020-05-13, 20:37
Medlem
Såg lite av liven..hemskt med spädbarns-/Civid-19 döden 😢

Annas meltdown berodde alltså inte på att hon fick konsekvenser av det gränslösa sexpratet här om dagen 🙄
När hon joopade till sig Vanessa med sitt bäjbispjåk så stod det rätt klart att dom här ungarna är körda
Finns ingen därhemma som vågar visa vad dom känner
Tåtripp och kärleksförklaringar
Skulle inte bli förvånad om hon hotar barnen med självmord t.o.m
Allt för att knyta dom till sig ännu hårdare
Det är rent tragiskt att se...
Citera
2020-05-13, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NY2020
Såg lite av liven..hemskt med spädbarns-/Civid-19 döden 😢

Annas meltdown berodde alltså inte på att hon fick konsekvenser av det gränslösa sexpratet här om dagen 🙄
När hon joopade till sig Vanessa med sitt bäjbispjåk så stod det rätt klart att dom här ungarna är körda
Finns ingen därhemma som vågar visa vad dom känner
Tåtripp och kärleksförklaringar
Skulle inte bli förvånad om hon hotar barnen med självmord t.o.m
Allt för att knyta dom till sig ännu hårdare
Det är rent tragiskt att se...

Anna visar kraftiga drag av narcissism. Det är jag, jag och jag hela tiden. Får hon inte stå i centrum så tar det hus i helvete med gap och skrik alternativ gråt och ”tyck synd om”.

Övriga familjen är kraftigt medberoende. De tassar på tå och gör vad som krävs för att hålla Anna lugn.
Citera
2020-05-13, 21:20
Medlem
Hon fortsatte lite på sex-temat i dag på liven. I samband med att hon skulle visa upp Hur fin hud hon har ”råkade” hon visa ena bröstvårtan.
Jag vet inte vilka av hennes barn som uppfattade det men Felicia stod i alla fall i bakgrunden.
Citera
2020-05-13, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vinkelhake
Hon fortsatte lite på sex-temat i dag på liven. I samband med att hon skulle visa upp Hur fin hud hon har ”råkade” hon visa ena bröstvårtan.
Jag vet inte vilka av hennes barn som uppfattade det men Felicia stod i alla fall i bakgrunden.

Men herregud!!! hon är ju fullkomligt störd!! glad jag missade det eller har nån skärmbild hahaha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in