2019-08-13, 15:19
Medlem
Frammes avatar
Nu är det dags att längta till hösten och vintern i Märsta. Kärringens bikinibilder kommer väl även att förfölja oss då, när hon sitter fast bland höstlöven och snödrivorna. Nåja, deras transporter ute på landet väger upp bikinibilderna, som vi har terroriserats med. Ska bli oerhört spännande att se. Löjliga familjen var ett kortspel som vi sysslade med på parkleken när jag var 5-6 år. Det är snart 50 år sedan.
Citera
2019-08-13, 20:17
Medlem
nytt filtrerat på ig

https://postimg.cc/XZX0ZrYs
Citera
2019-08-13, 20:20
Medlem
Frammes avatar
Hon blir värre och värre. Psykosen ligger inte långt borta.
Citera
2019-08-13, 20:49
Medlem
Brunhildes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsHjerpe
https://i.postimg.cc/SNNXrP6m/8-AA5-...92-FE5-BD8.jpg

Hon kan sina vinklar.

Nja, hon har ju skalat bort halva sig. Kolla på benen och rumpan hur "taggig" silhuetten är, jämför med tjock-bilden där silhuetten är helt jämn.

Lägger ingen vikt (pun intended) vid att hon redigerar sina foton, men det känns ju lite mörkt att hon känner behov av att redigera bort 50% av kroppshyddan. Vad hände med den nyfunna nu-älskar-jag-verkligen-mig-själv-och-står-för-vem-jag-är-approachen liksom? Är väl ett släktdrag dock, gökungens foton har ju knappt någon likhet med gökungen själv. Rätt mörkt som sagt..
Citera
2019-08-13, 21:02
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brunhilde
Nja, hon har ju skalat bort halva sig. Kolla på benen och rumpan hur "taggig" silhuetten är, jämför med tjock-bilden där silhuetten är helt jämn.

Lägger ingen vikt (pun intended) vid att hon redigerar sina foton, men det känns ju lite mörkt att hon känner behov av att redigera bort 50% av kroppshyddan. Vad hände med den nyfunna nu-älskar-jag-verkligen-mig-själv-och-står-för-vem-jag-är-approachen liksom? Är väl ett släktdrag dock, gökungens foton har ju knappt någon likhet med gökungen själv. Rätt mörkt som sagt..

När jag tänker efter, Anna ser ut som en valross. Valrossen från Märsta.
Citera
2019-08-13, 21:09
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
När jag tänker efter, Anna ser ut som en valross. Valrossen från Märsta.

Det finns en passande låt som hon kan göra en nyinspelning av ...Beatles ”I am the walrus”...
Citera
2019-08-14, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nytt filtrerat på ig

Varför behövde hon Spanien "nu mer än någonsin" när hon precis flyttat in i drömhuset på landet? Hade jag mått så bra och varit sååå nöjd med mitt nya hem som hon påstår hade jag inte rest iväg. Tror Märsta-Anna tröttnat på Märsta redan...
Citera
2019-08-14, 00:19
Medlem
Gillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brunhilde

Det är bara så otroligt tragiskt. Varför? Det är ju inte hennes följare som "kräver" att hon ska hålla sig fortsatt smal?
Citera
2019-08-14, 07:08
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
nytt filtrerat på ig

Flytta till Spanien och bara vara Anna funderar hon på, hur många kan sluta jobba vid 50 och bara vara sig själv? Anna fattar inte att som dom lever nu så räcker inte en halv mille till att försörja 5 personer i ett år.
Citera
2019-08-14, 10:23
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Flytta till Spanien och bara vara Anna funderar hon på, hur många kan sluta jobba vid 50 och bara vara sig själv? Anna fattar inte att som dom lever nu så räcker inte en halv mille till att försörja 5 personer i ett år.

Anna har sin vandrande plånbok i form av Roberto,
han kommer att fortsätta jobba ett tag till, typ tills han stupar.
Möjligt att Anna tänker att hon ska göra något program per år på tv,
får hon 200 000 för en ytterligare utfläkning,räcker det till några lösnaglar,
extensions och ögonbryn i ett litet tag till..
Lite fickpengar..
Citera
2019-08-14, 10:29
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
nytt filtrerat på ig

Brukar inte kommentera utseende men den där tatueringen med vingarna är verkligen hemsk. Alldeles för liten, ser inte klokt ut
Citera
2019-08-14, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torrenttobbe
Brukar inte kommentera utseende men den där tatueringen med vingarna är verkligen hemsk. Alldeles för liten, ser inte klokt ut
Den är inte snygg men menar du verkligen liten.....? Den är ju gigantisk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in