2019-07-25, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
F har ju befunnit sig i väst-Sverige rätt mkt senaste månaderna . I tjänsten som el-säljare som jag har tolkat det .

Ja någon av dem har väl varit hemma hos någon bekant , på fest eller genom jobb och något har råkat åka med i väskan ..

Hur tar hon sig runt, efter att hon förlorade körkortet? Har hon privatchaufför?

Man undrar ju vad det var som "råkade slinka ner i väskan". Jag ser verkligen fram mot den kommande rättegången.

Det jag känner i det här är verkligen inte skadeglädje. Det är... ja, det är mer som att beskåda en bilolycka. Man borde titta bort, men kan inte riktigt.
Om Anna hade hanterat familjens tillkortakommanden genom att säga "Jag kommenterar inte mitt och familjens privatliv", då hade hon varit oåtkomlig. Men då hon istället rapar ur sig den ena lögnen efter den andra, ja då blir det så här.

Min gissning ang. Felicias frånvaro i Spanien är att hon har belagts med reseförbud.
Citera
2019-07-25, 19:24
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DilsNacke
Hur tar hon sig runt, efter att hon förlorade körkortet? Har hon privatchaufför?

Man undrar ju vad det var som "råkade slinka ner i väskan". Jag ser verkligen fram mot den kommande rättegången.

Det jag känner i det här är verkligen inte skadeglädje. Det är... ja, det är mer som att beskåda en bilolycka. Man borde titta bort, men kan inte riktigt.
Om Anna hade hanterat familjens tillkortakommanden genom att säga "Jag kommenterar inte mitt och familjens privatliv", då hade hon varit oåtkomlig. Men då hon istället rapar ur sig den ena lögnen efter den andra, ja då blir det så här.

Min gissning ang. Felicias frånvaro i Spanien är att hon har belagts med reseförbud.

F har lagt ut solnedgångar etc från bilfönster några gånger .. antog att det var kollega hon har samåkt med .
Citera
2019-07-25, 19:34
Medlem
HansErics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DilsNacke

Då hade Anna inte haft något att blogga om, händer inget i hennes torftiga liv. I sitt kålhuvud bygger hon upp en fantasi som hon presenterar som verklighet. Sen skriver hon att folk är avundsjuka på henne, vem vill byta med Anna, 2 misslyckade kriminella ungar, inga jobb ingen moral.
Citera
2019-07-25, 20:26
Medlem
01jul knackade nån på hos en man i söderhöjd Göteborg
utgav sig för att vara från ett elbolag
de boende blev av med ett guldhalsband
Tänker på att L F var i de trakterna o arbetade hos nåt elbolag
bara en tanke
det var en grov stöld i alla fall
Citera
2019-07-25, 20:28
Medlem
Varberg var det visst
Citera
2019-07-25, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HansEric
Varför vill inga av spanjorskan Anna Books spanska halvsyskon och kusiner umgås med familjen Book?
Mycket bra fråga. Det enkla svaret är nog att ingen vill umgås med divan.
Citera
2019-07-25, 20:44
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pluttman
01jul knackade nån på hos en man i söderhöjd Göteborg
utgav sig för att vara från ett elbolag
de boende blev av med ett guldhalsband
Tänker på att L F var i de trakterna o arbetade hos nåt elbolag
bara en tanke
det var en grov stöld i alla fall

Har du länk ?

Stämmer datumet ?
Senast redigerad av nickomyra 2019-07-25 kl. 20:47.
Citera
2019-07-25, 20:56
Medlem
Är dålig på att länka men det på Hallands Nyhers sida
Citera
2019-07-25, 21:06
Medlem
Citat:

är det denna?

https://postimg.cc/k6gBYs84
Citera
2019-07-25, 21:09
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
är det denna?

https://postimg.cc/k6gBYs84
Nej ! Den är skitgamnal .
Citera
2019-07-25, 21:09
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Naah det är inte den . Stämmer inte med datumet .
Citera
2019-07-25, 21:12
Medlem
nej
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här