Citat:
Ursprungligen postat av
Booksmurfen
Anna, så avslöjar du själv att du visst dricker. Ännu en livslögn, du dricker ju aldrig. Man skrattar åt dina eviga lögner, som blivit ditt signum. Lögner du avslöjar själv gång på gång. I alla fall mitt skratt fastnar allt oftare i halsen ju mer jag får veta. Att hänga ut din son (som förvisso är våldtäktsman, men ändå) och dessutom utnyttja hans funktionshinder i det syftet, tar priset. Det är inte friskt. Uruselt. Sover du gott på nätterna? .
I ärlighetens namn har hon aldrig sagt att hon ALDRIG dricker. Hon säger att hon gör det mycket, mycket sällan.
Blä, denna tråden brukade vara så himla kul (började läsa 2017 när jag ”upptäckte” boken) men nu är den mestadels fylld av spekulationer, felaktiga påståenden, och framförallt supertrista inlägg som upprepar sig och där många av dem ska upplevas som roliga - men verkligen är totalt oväsentliga.
Gissningsvis har väl detta att göra med att boken inte längre gör SÅ mycket knäppa grejer, är inte lika aktiv i media sen biggest, så finns liksom inte så mkt matnyttigt att sätta tänderna i längre.
Mvh,
Besviken