2019-08-07, 12:09
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samurajsven
I ärlighetens namn har hon aldrig sagt att hon ALDRIG dricker. Hon säger att hon gör det mycket, mycket sällan.

Blä, denna tråden brukade vara så himla kul (började läsa 2017 när jag ”upptäckte” boken) men nu är den mestadels fylld av spekulationer, felaktiga påståenden, och framförallt supertrista inlägg som upprepar sig och där många av dem ska upplevas som roliga - men verkligen är totalt oväsentliga.

Gissningsvis har väl detta att göra med att boken inte längre gör SÅ mycket knäppa grejer, är inte lika aktiv i media sen biggest, så finns liksom inte så mkt matnyttigt att sätta tänderna i längre.

Mvh,
Besviken
Hon beter sig så det räcker på sina kanaler. Hon är mycket aktiv i media, mer än någonsin skulle jag säga. För några veckor sedan var det husrannsakan i hennes bostad och det är väl inte märkligt om det då uppstår spekulationer kring varför. Det är väl bara att sluta läsa här om du tröttnat. 4 inlägg sen du registrerades i juli i år, och alla i denna tråd... Det finns säkert roligare saker på FB för dig.
Citera
2019-08-07, 14:38
Medlem
trottwells avatar
Citat:
I ärlighetens namn har hon aldrig sagt att hon ALDRIG dricker. Hon säger att hon gör det mycket, mycket sällan.

Blä, denna tråden brukade vara så himla kul (började läsa 2017 när jag ”upptäckte” boken) men nu är den mestadels fylld av spekulationer, felaktiga påståenden, och framförallt supertrista inlägg som upprepar sig och där många av dem ska upplevas som roliga - men verkligen är totalt oväsentliga.

Gissningsvis har väl detta att göra med att boken inte längre gör SÅ mycket knäppa grejer, är inte lika aktiv i media sen biggest, så finns liksom inte så mkt matnyttigt att sätta tänderna i längre.

Mvh,
Besviken

Den här videon säger det mesta, lägg till alla dagliga lögner.

https://www.youtube.com/watch?v=wV1sw8SLJKQ
Citera
2019-08-07, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Hon beter sig så det räcker på sina kanaler. Hon är mycket aktiv i media, mer än någonsin skulle jag säga. För några veckor sedan var det husrannsakan i hennes bostad och det är väl inte märkligt om det då uppstår spekulationer kring varför. Det är väl bara att sluta läsa här om du tröttnat. 4 inlägg sen du registrerades i juli i år, och alla i denna tråd... Det finns säkert roligare saker på FB för dig.

Visst var det så att det var Lazy F som varit ute och stulit och intagit narkotika? Vilken familj alla är mer eller mindre kriminella!
Citera
2019-08-07, 16:20
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Visst var det så att det var Lazy F som varit ute och stulit och intagit narkotika? Vilken familj alla är mer eller mindre kriminella!

Det finns absolut ingenting som med säkerhet pekar ut henne.
Citera
2019-08-07, 19:10
Medlem
Sorry to say...men Anna, du gör bäst i att lägga ner dina offentliga kanaler nu...

Ser du inte att folk driver med dig? Det bästa och klokaste du kan göra nu, det är att tona ner, både på nätet och deltagande i de löjliga TV-programmen du ställer upp i...

Folk skrattar åt dig, men jag tycker synd om dig nu.
Sänk ribban lite och ägna dig mer hos dem som faktiskt behöver dig...d.v.s din make och dina tre barn.

Din chans till berömmelse och "kändis", har passerats med råge.

Det enda du uppnår numera är folk som har roligt på din bekostnad.
För din och din familjs skull....Lägg ner nu!
Citera
2019-08-07, 20:32
Medlem
irrljuss avatar
Brukar ägna mig åt att inte se på det som fotografen vill visa med sin bild utan fastnar ofta för marginalerna. Såg Annas foto av sin "underbara" säng och bäddning men fastnade för fotona bredvid sängen, gamla morsan och gamla bilder på barnen... eller helt andra personer?

http://imgur.com/a/77FwRPo
Citera
2019-08-07, 20:37
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Den här videon säger det mesta, lägg till alla dagliga lögner.

https://www.youtube.com/watch?v=wV1sw8SLJKQ

Från en psykakut helt säkert.
Citera
2019-08-07, 20:53
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irrljus
Brukar ägna mig åt att inte se på det som fotografen vill visa med sin bild utan fastnar ofta för marginalerna. Såg Annas foto av sin "underbara" säng och bäddning men fastnade för fotona bredvid sängen, gamla morsan och gamla bilder på barnen... eller helt andra personer?

http://imgur.com/a/77FwRPo

Tror det är Bookmor och på den andra Anna och Flizan
Citera
2019-08-07, 23:51
Medlem
Citat:

Mvh,
Besviken

Har du tittat på "Amanda och Hannas hotell" och sedan "Anna Books drinkskola" på youtube. I den ena "dricker hon aldrig alkohol" i den andra verkar hon vara van vid att vara packad.
Citera
2019-08-08, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Varför söker du själv inte på youtube bara ?
🐟💩
https://nyheter24.se/noje/kandissver...tt-tappa-hakan
Därför jag hade redan sett bedrövelsen . Det var inte jag som ville se den utan intresserade får leta upp filmen själv .
Citera
2019-08-08, 00:25
Medlem
nickomyras avatar
Ikväll har de dr Alban och Kin över
Citera
2019-08-08, 07:57
Medlem
https://nyheter24.se/noje/930688-ann...-ackligt-vider

Anna Book har blivit utsatt för en "porrattack" av en följare.

Citat:
"Det mest provocerande som finns är en tjock kvinna som njuter av livet, knullar, äter gott och inte ber om ursäkt för att hon tar plats. Folk blir så arga och vansinniga av ilska då att de inte vet hur man beter sig. Jag erkänner att jag älskar att retas lite extra med dem", skrev Dahmer till Anna.

Är det så konstigt att någon som basunerar ut sitt sexliv i media attraherar snuskgubbar? Hennes son har ju redan fått en vriden bild av sexuellt umgänge.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in