2019-06-11, 20:04
Medlem
TACK! Nu såg jag också bilden, wow!
Citera
2019-06-11, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Jag kan inte se den, vilken -kasper menar du? Jarnebring i Arvingarna?

japp
Citera
2019-06-11, 22:22
Medlem
nytt inlägg på
bloggen där anna berättar att hon är ambassadör för bobbys hårpiller
Citera
2019-06-11, 22:34
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nytt inlägg på

Bobbys hårpiller är väl mer eller mindre ett förskönande ord för knarkliknande substans?
Citera
2019-06-11, 22:36
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
nytt inlägg på

Så hon har varit hans kund i 20 år ?!

Hon har väl delat rabattkoder till han förr ?

Och nu ska hon börja med träning & bättre kost plus Bobbys slim-tabletter .. är det dem man blir så brun och kåt av ?
Citera
2019-06-11, 22:48
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Så hon har varit hans kund i 20 år ?!

Hon har väl delat rabattkoder till han förr ?

Och nu ska hon börja med träning & bättre kost plus Bobbys slim-tabletter .. är det dem man blir så brun och kåt av ?

Ja det verkar vara rena "Bunny Rabbit"-knarket. Snart skriver hon väl om att pillret har potenshöjande egenskaper och att de har sex i flera timmar varje gång de äter skräpet.
Citera
2019-06-11, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Jäklar vad hon misshandlar det svenska språket.

Förra vändan gick hon väl bara på play? Det var väl rätt pinsamt att vara med redan på nittiotalet, 2019 är det väl bara bottenskrapet av kändisar som ställer upp.
Jag reagerade också på den meningen, visste inte att det går att få med så många grammatiska fel i en mening.
Citera
2019-06-11, 23:09
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
nytt inlägg på
Är det sån här skit folk vill läsa i en blogg?! Oförtäckt reklam kan man väl få nog av, nä, nu får hon nog passa sig om hon ska kunna hålla i sina ”60 000” Instaföljare(vet ej vad bloggen har)? Varav endast några hundra orkar kommentera eller gilla henne. När jag var i hennes ålder behövde jag inga preparat, hur kan en kvinna som har all tid i världen att leva sunt/sköta om sin kropp, behöva kosta på sig sånt? När man inte ens har råd att byta ett trasigt handfat? Nu är det ju i och för sig strålande tider (”we’re in the money!”), men äter man rätt och har sunda vanor, behöver kroppen inga tillskott, det är min fasta övertygelse. Humbugbransch...
Citera
2019-06-11, 23:27
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
nytt inlägg på
De kan inte fungera särskilt bra när man ändå måste sätta i löshår för att få det tjockare o längre . 🤓
Senast redigerad av Lillamig72 2019-06-11 kl. 23:30.
Citera
2019-06-12, 00:35
Citat:
Ursprungligen postat av alicewonderland
Är det sån här skit folk vill läsa i en blogg?! Oförtäckt reklam kan man väl få nog av, nä, nu får hon nog passa sig om hon ska kunna hålla i sina ”60 000” Instaföljare(vet ej vad bloggen har)? Varav endast några hundra orkar kommentera eller gilla henne. När jag var i hennes ålder behövde jag inga preparat, hur kan en kvinna som har all tid i världen att leva sunt/sköta om sin kropp, behöva kosta på sig sånt? När man inte ens har råd att byta ett trasigt handfat? Nu är det ju i och för sig strålande tider (”we’re in the money!”), men äter man rätt och har sunda vanor, behöver kroppen inga tillskott, det är min fasta övertygelse. Humbugbransch...
Håller fullständigt med dig. Vanligt schampo räcker för oss normala....Men denna föredetta "superduperkändisen" måste försöka glänsa starkare än någonsin. Usch vilket våp🤮
Citera
2019-06-12, 02:27
Medlem
Skottihuvets avatar
Citat:
nytt inlägg på

Jag blir trött i huvudet av att läsa hennes bloggar och speciellt denna senaste. Det är något fel på sättet hon hanterar språket... Punkt istf komma på flera ställen. börjar....börjar....börjar....verkligen.....verkli gen....

Om hon nu har ätit dom här dunderpillren så länge och det nu ”börjar” ge resultat, hur länge till behöver hon äta dom innan man ”verkligen” ser slutresultatet?
Citera
2019-06-12, 04:12
Medlem
Tråkigt att inte denna kommentar på bloggen verkar ha blivit godkänd. Det verkar ju Inte vara så noga. https://minfil.com/MbcaX0u0na/4B20B5...72E8CF5A4_jpeg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in