2019-07-24, 23:32
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DilsNacke
Enl. kommentarer på Bloggbevakning har det varit husrannsakan hemma hos Anna, till följd av ett grovt brott, och det ska inte vara Antonio som är den skyldige denna gång.
Är det någon som känner till något om detta?
Det ska vara Felicia som har åkt fast för ringa narkotika. Vet man inte vad man ska säga så är snuten rätt sugna på att komma och rota i ens hem.
Citera
2019-07-24, 23:41
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Enl. kommentarer på Bloggbevakning har det varit husrannsakan hemma hos Anna, till följd av ett grovt brott, och det ska inte vara Antonio som är den skyldige denna gång.
Är det någon som känner till något om detta?

Det finns väldigt mycket om detta i tråden, titta på datum 3:e juli och framåt.

Det finns absolut inga säkra källor till att det är den ena eller andra som är misstänkt, bara rykten och hitte på.

Den som påstår att det är den ena eller andra, visa en säker källa!
Citera
2019-07-24, 23:51
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Men herregud ! Så man kan inte ta en shot för att man har adhd menar du ?

Antonio har inte bara ADHD, han är också förståndshandikappad på riktigt, det har han själv berättat, ungefär:
-det är inget fel på mig, det är bara min hjärna som är några år efter, jag hänger inte riktigt med i skolan.
Ungefär så sade han i en live, men han kanske sade det för att inte skryta om sin intelligens.

Kombinationen ADHD, underutvecklat intellekt och alkohol kanske inte är så bra, det kan lätt leda till dåligt konsekvenstänk och nya brott.

Antonio är född väldigt mycket för tidigt, det har Felicia berättat.

"Kan inte fatta att du redan blivit 17 år gammal! Kommer aldrig glömma när jag fick hålla dig första gången, 2 månader för tidigt född och du va SÅ liten, min egna livs levande lilla docka 😂 och nu håller du på att bli en man! Jag älskar dig"

https://www.instagram.com/feliciaboo...v7dgrcH/?hl=sv

I Antonios underutvecklade hjärna kan alkohol och droger ställa till det ordentligt, Anna Book och Roberto borde ha stöttat pojken under hans uppväxt istället för att ägna sig åt Annas tokerier.
Senast redigerad av trottwell 2019-07-25 kl. 00:06.
Citera
2019-07-25, 00:13
Medlem
Börjar tro Anna gör narr av flashback. Hela familjen kanske trollar ?
Citera
2019-07-25, 00:15
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Turbanz
Börjar tro Anna gör narr av flashback. Hela familjen kanske trollar ?

Familjen trollar för att inte skryta med sin intelligens, sin förmögenhet och sin stora kapacitet. Titta bara på Felicia, hon döljer sina förmågor, sin yrkesskicklighet och sin intjäningsförmåga väldigt väl.
Senast redigerad av trottwell 2019-07-25 kl. 00:20.
Citera
2019-07-25, 01:26
Medlem
Men så tröttsamt. Bara för att man har en diagnos inom npf behöver man inte avstå från alkohol. Om han dricker i goda vänners lag, inte ger sig ut ensam, så är det ganska normalt beteende i en familj på semester. Att A dricker shots med sin far, är fan inget skvaller.
Citera
2019-07-25, 01:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
Håller med dig, Vanessa är nog lika falsk som sin mor.
Här är fotot från vanessas insta på Antonio med flaskan i poolen

https://postimg.cc/tZPLS3GG

Alltså sonen och yngsta dottern ser ut som grodor i ansiktet 🤔 kul ögon och den bredkäftande grodan .
Äldsta ungen är ju kopia av morsan sin .... drama Queen nr 1
Citera
2019-07-25, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Undrar varför Anna inte längre skrivet om att även Roberto är såååå nöjd med Bobbys Hårmirakelpiller 🤔🤣🤣

Ja undrar varför🤔 lika som Madeleine ilmruds man som åt dessa för man blev så smal av dem . Ser en flintskallig man och en fortfarande rundlagd man .
Dessa piller gjorde nog succé 👍👍👍👍
Citera
2019-07-25, 01:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rotvagen
Ja undrar varför🤔 lika som Madeleine ilmruds man som åt dessa för man blev så smal av dem . Ser en flintskallig man och en fortfarande rundlagd man .
Dessa piller gjorde nog succé 👍👍👍👍
Rättelse ilmrud åt Graafs mirakel piller !
Pigg, smal och lycklig 👍
Citera
2019-07-25, 01:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Det ska vara Felicia som har åkt fast för ringa narkotika. Vet man inte vad man ska säga så är snuten rätt sugna på att komma och rota i ens hem.
Ringa nark är väl knappast att beteckna som grovt brott. Men det kanske fanns mer med där. Vi får hålla utkik på vad som dyker upp.

Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Men herregud ! Så man kan inte ta en shot för att man har adhd menar du ?
Antonio har inte bara ADHD, han är också förståndshandikappad på riktigt, det har han själv berättat, ungefär:
-det är inget fel på mig, det är bara min hjärna som är några år efter, jag hänger inte riktigt med i skolan.
Ungefär så sade han i en live, men han kanske sade det för att inte skryta om sin intelligens.

Kombinationen ADHD, underutvecklat intellekt och alkohol kanske inte är så bra, det kan lätt leda till dåligt konsekvenstänk och nya brott.

I Antonios underutvecklade hjärna kan alkohol och droger ställa till det ordentligt, Anna Book och Roberto borde ha stöttat pojken under hans uppväxt istället för att ägna sig åt Annas tokerier.
Med tanke på att han dessutom väntar på någon form av ungdomsvård (eftersom han inte klarade av att göra de sista timmarna av sin ungdomstjänst), så är det ytterst olämpligt med alkohol i alla dess former. Att det är Roberto som serverar honom detta visar bara på att han inte förmår och förstår vad föräldraansvar innebär.

Citat:
Ursprungligen postat av MissGanesh
Men så tröttsamt. Bara för att man har en diagnos inom npf behöver man inte avstå från alkohol. Om han dricker i goda vänners lag, inte ger sig ut ensam, så är det ganska normalt beteende i en familj på semester. Att A dricker shots med sin far, är fan inget skvaller.
Nej, det är inte ett normalt beteende att Roberto bjuder sin handikappade son på alkohol, samtidigt som sonen är föremål för insatser från samhället till följd av sin kriminalitet.

Citat:
Ursprungligen postat av Rotvagen
Alltså sonen och yngsta dottern ser ut som grodor i ansiktet 🤔 kul ögon och den bredkäftande grodan .
Äldsta ungen är ju kopia av morsan sin .... drama Queen nr 1
Jag vill helst inte uttrycka mig förklenande om någons utseende. Men det går inte att komma ifrån att de har ett mycket... speciellt utseende. Och Felicias drama-queen-skills, de går inte av för hackor!
Citera
2019-07-25, 02:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Ganska trött på spekulationen, någon som kan/har kontakter för att kontrollera deras lägenhet de lux i Spanien, sannolikt är den reggad på svärfar då familjen haft skulder hos kronofogden i flera år. De lever enbart via svärfars pengar och när han dör är allt bort då Tunnan bränner alla pengar hårt
Söker du på Anna så finns hon inte reg som ägare på någon fastighet . En bil finns det det och det är en äldre bil Dodge -08
Tiltar man på hus så står varken mannen i huset eller Anna som ägare på någon kåk .
Står ägar uppgifter lämnas ej ut eller något Har Anna kronofogden efter sig så kanske käre svärfar står som ägare på dessa papper ochså 🤔
Fler nyste bilar ? Ja inga som de står som ägare på i alla fall .
Huset i Spanien ? Varken fru el Herr book står som ägare på någon fastighet .
Citera
2019-07-25, 02:13
Medlem
Citat:
Ringa nark är väl knappast att beteckna som grovt brott. Men det kanske fanns mer med där. Vi får hålla utkik på vad som dyker upp.

Med tanke på att han dessutom väntar på någon form av ungdomsvård (eftersom han inte klarade av att göra de sista timmarna av sin ungdomstjänst), så är det ytterst olämpligt med alkohol i alla dess former. Att det är Roberto som serverar honom detta visar bara på att han inte förmår och förstår vad föräldraansvar innebär.

Nej, det är inte ett normalt beteende att Roberto bjuder sin handikappade son på alkohol, samtidigt som sonen är föremål för insatser från samhället till följd av sin kriminalitet.

Jag vill helst inte uttrycka mig förklenande om någons utseende. Men det går inte att komma ifrån att de har ett mycket... speciellt utseende. Och Felicias drama-queen-skills, de går inte av för hackor!

Nä och det gjorde hon skäl för på farmen .Vi var ett gäng kompisar som slog vad om hur fått F skulle självmant lämna farmen ? Tyvärr så gissade vi alla i princip rätt .... nästan på en gång 🤔 oddsen var noll ggr pengarna på det 😁
Frank A var ju princip döende och kämpade på , medans F fick skrapsår på benet . På henne lät det som benet var av och låg kvar under häst vagnen .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in