2019-05-22, 15:56
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Självklart, de har ju lokalsinne och vet var både postlådan och de själva bor
Exakt så!
Anna, din brevlåda bor i Märsta, var bor du?

Du kan försöka få postadressen ändad, prova!
Kanske eget postnummer kan varanågot för dig?
Senast redigerad av trottwell 2019-05-22 kl. 16:17.
Citera
2019-05-22, 16:03
Medlem
Figzys avatar
Så sonen har även en funktionsnedsättning...Cheesus. Det är nästan så att jag tycker lite synd om honom nu, man kan ju inte rå för eventuella skräpgener som finns i släkten.

Men med sagt, så är det helt klart hans dysfunktionella morsa som har skapat förutsättningarna till hans beteende. Många mentala problem kan ligga latent i DNA:t utan att något händer, men i det här fallet är jag övertygad om att Annas personlighet och metoder som förälder har "aktiverat" emotionella skador hos hennes barn.
Citera
2019-05-22, 17:29
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Figzy
Så sonen har även en funktionsnedsättning...Cheesus. Det är nästan så att jag tycker lite synd om honom nu, man kan ju inte rå för eventuella skräpgener som finns i släkten.

Men med sagt, så är det helt klart hans dysfunktionella morsa som har skapat förutsättningarna till hans beteende. Många mentala problem kan ligga latent i DNA:t utan att något händer, men i det här fallet är jag övertygad om att Annas personlighet och metoder som förälder har "aktiverat" emotionella skador hos hennes barn.
Det är lite lågt att ge sig på barnen, även om Haklöse nog inte har alla hästar hemma.
Han viftade ju med en revolver in någon Instagram-video.
Hur gick det med det, eller var det bara en pistolatrapp han förevisade där?
Senast redigerad av Rimbert 2019-05-22 kl. 17:32.
Citera
2019-05-22, 17:33
Medlem
Figzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Det är lite lågt att ge sig på barnen, även om Haklöse nog inte har alla hästar hemma.

Ja, självfallet gör jag inte det. Jag hoppas inte du tolkade mitt inlägg som ett angrepp på hennes barn.
Men man ska ha i åtanke att just Antonio, är dömd för flera brott och att hans morsas beteende har som sagt skadat honom mentalt.
Citera
2019-05-22, 17:38
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Figzy
Ja, självfallet gör jag inte det. Jag hoppas inte du tolkade mitt inlägg som ett angrepp på hennes barn.
Men man ska ha i åtanke att just Antonio, är dömd för flera brott och att hans morsas beteende har som sagt skadat honom mentalt.

Ja, så är det ju. Antonio är ett offer för sin uppväxt.
Det kunde bara gå fel med sådana föräldrar...
Hoppas att åtminstone Vanessa klarar sig, nu när hon ska studera utomlands i ett år och bo hos en spansk värdfamilj.
Kanske hon lär sig några goda värderingar där...
Senast redigerad av Rimbert 2019-05-22 kl. 17:40.
Citera
2019-05-22, 17:55
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lindalover
Kunde inte hålla med dig mer

Var tvungen att föreviga denna olåt! Grattis Märsta-Anna! ...

https://minfil.com/Qcw3zds4ne/807192...4847EE1CE_MOV”...

Se där, nästa skivprojekt säkrat! Märsta-Anna and the Suckunge singers! Kommer garanterat bli big in Japan igen.
Citera
2019-05-22, 18:18
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Lite nytt på hennse blogg i måndags hur helgen varit. Inget särskilt men jag fastnade för det här.
"Sedan åkte vi hem och tömde hela 9 st flyttlådor med porslin, vaser, torrvaror, kökssaker mm – OCH HERREGUD som vi slet 🏽🏽🏽🏽 Så nu är nästan hela köket klart."

Fem i stort sett vuxna sliter med 9 flyttkartonger och sen har dom inte ens fått klart köket än. Herregud alltså vad dom sliter!
Citera
2019-05-22, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aigis
Se där, nästa skivprojekt säkrat! Märsta-Anna and the Suckunge singers! Kommer garanterat bli big in Japan igen.

Det enda som är massive är hennes kroppshydda. There is big and there is massive.
Citera
2019-05-22, 18:35
Medlem
Jaha det liras banjo i Märstaskogarna, kommer osökt att tänka på filmen Sista färden där en mentalt retaderad pojke sitter på verandan och lirar banjo. Skulle kunna bli en karriär för våldtäckarungen.
Citera
2019-05-22, 18:46
Medlem
SvartaBjorns avatar
Citat:
Ja, så är det ju. Antonio är ett offer för sin uppväxt.
Det kunde bara gå fel med sådana föräldrar...
Hoppas att åtminstone Vanessa klarar sig, nu när hon ska studera utomlands i ett år och bo hos en spansk värdfamilj.
Kanske hon lär sig några goda värderingar där...
Bara så vi inte skapar några tråd sanningar här:

Märsta-Anna har sagt att yngsta dottern ska plugga utomlands. ("fakta"*)

Då ligger det nära till hands att anta att Spanien är en möjlighet. (spekulation) Där finns det två svenska skolor - en i Madrid och en i Costa del Sol.

Den andra ligger ju jättebra till om Märsta-Anna vill åka ner till la segunda casa varje månad för att hålla koll på att både skolan och den eventuella värdfamiljen behandlar Vanessa på det sätt en världsstjärnas dotter förtjänar. (spekulation som inkluderar popcorn)

* = Då detta kommer från Anna kan det lika gärna betyda en veckas lägerskola på Åland så fakta som bör tas med en nypa salt.
Citera
2019-05-22, 18:54
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvartaBjorn
Bara så vi inte skapar några tråd sanningar här:

Märsta-Anna har sagt att yngsta dottern ska plugga utomlands. ("fakta"*)

Då ligger det nära till hands att anta att Spanien är en möjlighet. (spekulation) Där finns det två svenska skolor - en i Madrid och en i Costa del Sol.

Den andra ligger ju jättebra till om Märsta-Anna vill åka ner till la segunda casa varje månad för att hålla koll på att både skolan och den eventuella värdfamiljen behandlar Vanessa på det sätt en världsstjärnas dotter förtjänar. (spekulation som inkluderar popcorn)

* = Då detta kommer från Anna kan det lika gärna betyda en veckas lägerskola på Åland så fakta som bör tas med en nypa salt.
Jag vet lika lite som du. Tyckte jag såg ett inlägg tidigare som antydde en skola i Spanien.
Men lilla Vanessa kan väl lika mycket spanska som mamma Tunnan. Det vill sig säga nästan ingenting.
Det hela är döljt i dunkel innan vi vet mer....
Senast redigerad av Rimbert 2019-05-22 kl. 19:15.
Citera
2019-05-22, 19:12
Medlem
SvartaBjorns avatar
Citat:
Jag vet lika lite som du. Tyckte jag såg ett inlägg tidigare som antydde en skola i Spanien.
Men lilla Vanessa kan väl lika mycket spanska som Tunnan. Det vill sig säga nästan ingenting.
Det hela är döljt i dunkel innan vi vet mer....
Det är nog undertecknad som startade Spanien-spekulationerna så jag kände att jag fick reda ut att vi vet inte ännu.
Kanske Anna kan bekräfta i en live imorgon om hon inte är helt utmattad efter att ha tömt några flyttkartonger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in