2019-12-25, 08:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tesla83
Var på Instagram hittar man instastory då?
Jag har inte instagram, så har inte så bra koll. Kan bara se foton på folks sidor, ingen "instastory".

Tryck på Vanessas bild på Instagram så rullar filmen igång.

Här kommer bild på Anna från Vanessas instagram. Skulle inte förvåna mig om den är från någon tidigare jul... när man fotar från deras konstiga vinklar kan man ju bli hur smal som helst...

https://minfil.com/Bddcj1I4n6/DB1889...DD3BD60779_png
Citera
2019-12-25, 08:51
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Annafluktaren
Här kommer bild på Anna från Vanessas instagram. Skulle inte förvåna mig om den är från någon tidigare jul... när man fotar från deras konstiga vinklar kan man ju bli hur smal som helst...

Jag tror också att bilden snarare är från julen 2017 än från 2019. Även om Anna skulle ha kört en riktig svältdiet så ligger det inte på kartan att hon skulle blivit såpass smal i ansiktet på en sådan kort tid.
Citera
2019-12-25, 13:54
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 60plus
På Vanessas instastory ser man nu en betydligt magrare Anna! Ny GP operation eller Bobbys dundersprutor/piller ? Utseendet påminner om hur hon såg ut tiden efter BL vinsten.
Kan ju också vara ett bra filter..
Vad tror ni ?
Ja hon såg jättesmal ut .. såg inte ut som pga bara filter .

Ny gastric operation ? Kanske var därför hon låg på sjukhus enligt My ?
Citera
2019-12-25, 14:16
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Jag tror också att bilden snarare är från julen 2017 än från 2019. Även om Anna skulle ha kört en riktig svältdiet så ligger det inte på kartan att hon skulle blivit såpass smal i ansiktet på en sådan kort tid.

Nä det tror inte jag .. Vanessa ser ju ut som hon gör idag , med solbränna och hårlöngd
Citera
2019-12-25, 14:35
Medlem
Men finns det ingen gräns för hur många magoperationer en människa kan/får genomgå?
Citera
2019-12-25, 14:44
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskette
Men finns det ingen gräns för hur många magoperationer en människa kan/får genomgå?

Gastric är uteslutet av det enkla faktumet att det är mer eller mindre omöjligt att gå ned så mycket i vikt på så kort tid. Jag tror också att läkare drar sig för att operera någon som redan genomgått en sådan och dessutom gått upp i vikt igen.

Om det är en ny bild så skulle jag vara väldigt nyfiken på hur i helvete det har gått till - det är bara 11 veckor sedan hon tog paus från sociala medier och då var hon på väg uppåt. Till och med Biggest Loser spelas väl in under dryga tre månader och då är det hårdträning i kombination med bantning.
Citera
2019-12-25, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Annafluktaren
Tryck på Vanessas bild på Instagram så rullar filmen igång.

Tackar!
Citera
2019-12-25, 16:07
Medlem
Citat:
Gastric är uteslutet av det enkla faktumet att det är mer eller mindre omöjligt att gå ned så mycket i vikt på så kort tid. Jag tror också att läkare drar sig för att operera någon som redan genomgått en sådan och dessutom gått upp i vikt igen.

Om det är en ny bild så skulle jag vara väldigt nyfiken på hur i helvete det har gått till - det är bara 11 veckor sedan hon tog paus från sociala medier och då var hon på väg uppåt. Till och med Biggest Loser spelas väl in under dryga tre månader och då är det hårdträning i kombination med bantning.

Men det var någon som fotade deras ryggar på NK när de julhandlade och då var hon stor och större än tidigare
Citera
2019-12-25, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Men det var någon som fotade deras ryggar på NK när de julhandlade och då var hon stor och större än tidigare
Ja precis, hur kan man ana en viktnedgång utifrån nya bilden? Vemsomhelst kan se smalare ut om man gör pussmun och vrider huvudet.
Citera
2019-12-25, 20:16
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Ja precis, hur kan man ana en viktnedgång utifrån nya bilden? Vemsomhelst kan se smalare ut om man gör pussmun och vrider huvudet.

Fast, halsen i bilden som postats är smal och dubbelhakan är väck. Har hon satt på ansiktet på en annan kropp? Jag har nog inte sett någon som varit såpass stor Anna var senast vi såg henne kunna "fejka" en sådan bild...

Jag tror som sagt att det är en gammal bild, annars så undrar jag genuint vad hon gjorde på sjukhuset. Plus, skulle Anna kunna hålla en enorm viktnedgång hemlig?
Citera
2019-12-26, 16:58
Medlem
här en repris på bilden som någon tagit på Anna o Roberto omkring den 5/12 på NK, här är hon stor

https://postimg.cc/tngZc93B
Citera
2019-12-26, 17:09
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Fast, halsen i bilden som postats är smal och dubbelhakan är väck. Har hon satt på ansiktet på en annan kropp? Jag har nog inte sett någon som varit såpass stor Anna var senast vi såg henne kunna "fejka" en sådan bild...

Jag tror som sagt att det är en gammal bild, annars så undrar jag genuint vad hon gjorde på sjukhuset. Plus, skulle Anna kunna hålla en enorm viktnedgång hemlig?
Hon kanske satsade Robertos sista slantar på en rejäl fettsugning?
Man blir ju rätt "blåslagen" efteråt så då passar det ju bra med en timeout också.
Hur som helst är hon snart vår fryntliga julegris igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in