2019-04-11, 08:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wowbooken
Nån mer som skulle komma på tanken att mitt i flyttpackning erbjuda sig (tom tjata till sig) att få sälja nån annans grejer. (IGstory idag)
Kan det vara någon av avkommorna som ligger bakom tavlan?
Citera
2019-04-11, 08:31
Medlem
MrsATs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av colberttt
https://minfil.com/d3G3xeb1n3/69ED67...46CDF81C19_mp4

3 minuter och 14 sekunder från dagens, som vanligt, jättelånga live. Kom inte och påstå att jag ej varnat dig innan du klickade på länken: obs, innehåller stötande material som svordomar och svår psykisk sjukdom.
Oh my God!! Hon har verkligen tappat det nu. Shit, vilken sjuk människa
Citera
2019-04-11, 08:48
Men.....Jag har jobbat inom psykiatrin och träffat patienter där som är mer stabila än hon förefaller att vara i videon.
Hon är ju grymt obehaglig....
Citera
2019-04-11, 09:01
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aigis
Tunnan har kanske förlorat förståndet men dubbelhakan har hon åtminstone fått tillbaka.

Man kan inte förlora det man inte har. Tunnan har alltid varit skogstokig, men flytten har säkert ökat på snurret. Att tokan väljer att dokumentera allt dygnet runt gör att allt blir extra tydligt.
Citera
2019-04-11, 09:29
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskette
Jaha?
Jag tyckte det var uppenbart redan sist "jag skrev om det" men då hette det att hon ramlat ack så naturligt och en annan gång, att hon(Vanessa alltså) slagit sina fingrar i något notställ av misstag.

Men ja. Det var Roberto som ville/vill att att Vanessa skall iväg. Varpå Anna Book ju blev arg och misshandlade henne.

Sedan skulle de flytta och då ville Anna Book inte att yngsta ungen skulle få vara med alls. Så hon försökte reta upp denna med att boka en tandläkartid precis dagen för flytten. Vanessa brydde sig inte och som straff fick hon ännu mer stryk av Anna.

Roberto är förtvivlad.

Ja, Roberto är en mes. Men Anna Book är livsfarlig.

Jag är igen beundrare av Booken och tycker att hennes konstiga beteende har eskalerat på senaste tiden MEN att påstå att Anna misshandlar Vanessa tycker jag är ett lågvattenmärke av sällan skådat slag!!
Citera
2019-04-11, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Men.....Jag har jobbat inom psykiatrin och träffat patienter där som är mer stabila än hon förefaller att vara i videon.
Hon är ju grymt obehaglig....

”Träffade” du patienterna via digitala medier delar av deras dag? Men kudos för att du petade in ”förefaller”...
Citera
2019-04-11, 10:04
Citat:
Ursprungligen postat av MagicadH
”Träffade” du patienterna via digitala medier delar av deras dag? Men kudos för att du petade in ”förefaller”...
Patienter/boende/brukare höll ibland kontakten via sociala medier ja. Flera av dem har ibland problem med gränsdragningar och sökte ibland upp oss via tex Facebook, gmail och olika chattar. Inte ovanligt att de skickade både filmer, bilder och långa texter till jobb-mobilerna

O övrigt handlar mitt inlägg mer om hennes gränslösa uppträdande, sitta i ett väntrum/korridor där uppenbart andra människor befinner sig och /eller passerar och väldigt högt skrävla på engelska som en galen tv-predikant och skrocka tillgjort åt sina egna skämt.

Jag är inte i position att ställa en diagnos men igen..hon förefaller att vara manisk, när det gäller mycket men hennes beteende på hennes livear, omfattningen av dem (Flera timmar ibland) och hur hon svarar på vissa frågor gör att hon bekräftar mångas misstankar att hon inte mår fullt bra
Citera
2019-04-11, 10:07
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Jag är igen beundrare av Booken och tycker att hennes konstiga beteende har eskalerat på senaste tiden MEN att påstå att Anna misshandlar Vanessa tycker jag är ett lågvattenmärke av sällan skådat slag!!

Jag tror inte heller att Anna gett sig på Vanessa på något sätt. Anna som försvarar sina avkommor med näbbar och klor vad de än gör.
Nääää, jag tror inte att hon slår sitt barn/sina barn. Ska jag ändra den uppfattningen då skall det till riktiga bevis och inte bara något som någon häver ur sig på flashback.

Att tanten är fullständigt vettlös mellan varven står ju helt klart i o m att hon lägger ut allt som sedan plockas upp och visas här. Då finns det källa/bevis/fakta.
Men det här med misshandel det känns inte ok att spekulera i. Inte för min del i alla fall. Det är en allvarlig anklagelse och sådana får man nog vara lite mer försiktig med.
Citera
2019-04-11, 12:30
Medlem
Nog för att Anna är speciell men tror över huvud taget inte att hon slår Vanessa, kom igen nu, det är bara skitsnack.
Citera
2019-04-11, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Jag tror inte heller att Anna gett sig på Vanessa på något sätt. Anna som försvarar sina avkommor med näbbar och klor vad de än gör.
Nääää, jag tror inte att hon slår sitt barn/sina barn. Ska jag ändra den uppfattningen då skall det till riktiga bevis och inte bara något som någon häver ur sig på flashback.

Att tanten är fullständigt vettlös mellan varven står ju helt klart i o m att hon lägger ut allt som sedan plockas upp och visas här. Då finns det källa/bevis/fakta.
Men det här med misshandel det känns inte ok att spekulera i. Inte för min del i alla fall. Det är en allvarlig anklagelse och sådana får man nog vara lite mer försiktig med.

Inte okay alls! Håller med dig fullständigt!

Innerst inne vill jag ju tro att de flesta här i skvallertråden inte vill Anna så illa att vi tar kål på henne som det fenomen hon ju faktiskt är!

Utan hennes tokerier skulle den här tråden vara helt utan intresse för oss.

Hemska tanken slår mig nu....Tänk om hon skulle bli helt normal, plötsligt!?

Så jäkla tråkigt det skulle bli!
Citera
2019-04-11, 12:59
Medlem
gott o blandat från instastory

https://postimg.cc/gallery/14vpcat3c/
Citera
2019-04-11, 13:58
Medlem
Jag tror på psykisk misshandel men inte fysisk. Det förstör tråden med falska anklagelser.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in