2019-03-29, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Äsch , det beror på att Anna gått upp i vikt
Ansiktet har blivit så stort att hon inte kan dra
av sig polon, hon äter, sover, duschar och andas 24/7 i samla polo sedan evigheter...
Det är att dölja dubbelhakan. Filter funkar inte på den.
Citera
2019-03-29, 00:21
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av morbrostewart
Alltså vafan, har Booken någonsin varit en sån stor artist som hon säger?
Jag minns mitt 80-tal och de svenska tjejartisterna enl. följande:
Pernilla Wahlgren- söt tjej, hyfsad musik, duktig artist.
Lena Philipsson (ja faktiskt)- Söt tjej, hyfsad musik, duktig artist.
Carola- söt tjej, lite "familjetöntig" dock, musiken sådär, duktig artist.
Booken- kanske söt, men isåfall söt på ett barns solstolle-vis, duktig barnartist absolut! Musiken katastrof, barnsligt och intetsägande nästan i klass med detta https://www.youtube.com/watch?v=rWylIgw2Mkw

Eller inte vet jag.

Anna blev ju framför ALLT känd för att köra med ett litet väl för avslöjande plagg på melodifestivalen.Att ha en klänning med snörning över brösten som exponerade
hennes mulliga tonårsbarm, var liksom liite
för mycket.Jämför med Carolas sparkdräkt eller Amy Diamonds flickkläder..hennes mamma hade lika dåligt omdöme som Anna har när det kommer till att se över barnen så att de kan anpassa sig till åldersadvekvata beteenden.
Citera
2019-03-29, 00:26
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wowbooken
Det är att dölja dubbelhakan. Filter funkar inte på den.

Det bästa är om Anna alltid står mot en svart bakgrund, så att kroppen liksom flyter ut och bara ansiktet syns.
Det skulle de ut som om Anna bara skulle bestå av ett rörligt huvud.Yeak, nu blev det lite Halloweenscary...
Citera
2019-03-29, 01:23
Moderator
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wowbooken
Filter funkar inte på den.

Filtar funkar däremot.
Citera
2019-03-29, 02:44
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av morbrostewart
Alltså vafan, har Booken någonsin varit en sån stor artist som hon säger?
Jag minns mitt 80-tal och de svenska tjejartisterna enl. följande:
Pernilla Wahlgren- söt tjej, hyfsad musik, duktig artist.
Lena Philipsson (ja faktiskt)- Söt tjej, hyfsad musik, duktig artist.
Carola- söt tjej, lite "familjetöntig" dock, musiken sådär, duktig artist.
Booken- kanske söt, men isåfall söt på ett barns solstolle-vis, duktig barnartist absolut! Musiken katastrof, barnsligt och intetsägande nästan i klass med detta https://www.youtube.com/watch?v=rWylIgw2Mkw

Eller inte vet jag.
Anna Book - från Solstolle till Tookstolle
Citera
2019-03-29, 06:54
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PinkLacey
Finns inte en chans att en svenskt produktionsbolag skulle lägga ut så mycket pengar på ett hus. De hyr eller köper typ en lagerlokal för sånt. Sen är Annas personlighet inte okänd för produktionsbolagen. Biggest Loser VIP är en sak, men att investera så pass mycket i opålitliga Fru Book gör man inte.
Efter henne enorma Otacksamhet i Arga Snickaren så har jag svårt att tro att någon vill investera något i henne. Sen så blir det ju alltid ståhej med henne, och hon är ju känd för att bete sig dåligt och totalt sakna allt vad omdöme heter.
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Hennes tänder i underkäken har alltid varit fula, tror aldrig att hon fixat dem (bara delar av den övre käken).

Jag funderar på hur människans liv egentligen ser ut.
Live 1 tim kl 08.30
Live 1 tim kl 13.30
Live 1 tim kl 15.20
Live 1 tim kl 18.35
Innehåll helt värdelöst.
Det är ju inte riktigt klokt. En troligtvis mycket ensam tant på 50 tillbringar FYRA timmar på en dag med att prata till en skärm om ingenting med människor hon inte känner.
Hon live:ar lika ofta som bussen går utanför nya huset. Bussens passerande kommer bli dagens händelser för Took, förutsatt att någon beställt turen 😁
Citera
2019-03-29, 07:19
Medlem
Booksmurfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pale Rider
Lyfter den här.
Bitches.
Vad vet du?
Citera
2019-03-29, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
foton från instgram och tidigare live idag

https://postimg.cc/gallery/18cles8p0/

Och den svarta polotröjan igen! Har hon bara en eller hur många har hon?
Citera
2019-03-29, 09:25
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yadiya
Och den svarta polotröjan igen! Har hon bara en eller hur många har hon?

Tittar man snabbt på bilderna gör solen att hon ser lite ut som Michael Jackson, bara hatten som fattas
Kanske det är en av orsakerna till tröjan?
Hehe annars kom jag att tänka på en gammal Helan och Halvan film. Helan ska köpa en ny kostym och försäljaren säger att han måste köpa en randig kostym för då syns det inte att man är så tjock.
Citera
2019-03-29, 09:32
Medlem
Anna har lagt upp en story på ett trasigt mobilskal med texten typ:
"Oh no, mitt favoritskal från @idealofsweden gick precis sönder! Hoppas inte fumliga jag tappar mobilen just idag! Skit att det händer just nu när jag inte har tid att shoppa ett nytt!"

Såååå uppenbart fiske efter ett nytt!! 🙈
Senast redigerad av Lussaan 2019-03-29 kl. 09:35.
Citera
2019-03-29, 09:46
Medlem
Killthepoors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lussaan
Anna har lagt upp en story på ett trasigt mobilskal med texten typ:
"Oh no, mitt favoritskal från @idealofsweden gick precis sönder! Hoppas inte fumliga jag tappar mobilen just idag! Skit att det händer just nu när jag inte har tid att shoppa ett nytt!"

Såååå uppenbart fiske efter ett nytt!! 🙈

Inte tid att shoppa ett nytt? INTE TID ATT SHOPPA NYTT?🤦‍♀️
Men hon hade tid att ta ett kort på skalet och skriva ett inlägg på IG om det?
Men tid att gå in på nätet och klicka hem ett nytt, nej det hanns inte med..
Och kommer hon hem från alla sina ärenden och lägger sig och däckar direkt? Annars finns ju tid då med.
Så ja, så fruktansvärt jäkla uppenbart att hon fiskar efter ett nytt gratisskal ”åh nej typiskt att det händer just idag”.
Annars kan man ju tycka att ”hinner” hon inte idag så vänta med att köpa ett nytt tills imorgon då korkskalle.

Det känns som ett stort skämt det i inlägget? För jäkla dumt även för att vara henne.

Här är inlägget för övrigt:

https://minfil.com/v7B4tbV9m3/AFD9DC...182B3D1853_png
Citera
2019-03-29, 09:58
Medlem
Det blir ju bara märkligare för varje dag. Den här flytten, hur i hela friden kan det expanderas till detta JÄTTEPROJEKT? Jag kan liksom inte hitta ord för att beskriva hur enormt stort det är. Hur länge har hon packat och rensat? Det kan ju inte finnas någon som har upplevt det här? Att det kan ta så mycket tid? Så fascinerande? Och att hålla ett helt lands befolkning i ett järngrepp i och med att det är en så sekretessbelagd hemlighet vilken kommun de har köpt hus i. Det får mig att undra hur de bekanta till vår familj klarade av att sälja sin bostad, köpa ett hus som de dessutom renoverade ganska hårt, med takbyte som grädde på moset. Hör och häpna skötte de sina jobb samtidigt. Som de flesta ju gör. Slitsamt, visst, men så är ju livet för många. Kanske inte för alla då...
Inte tid att shoppa ett nytt mobilskal? Om jag inte hade varit så jävla less på ordet 'kränkt' hade jag blivit just det. En kvinna som har tid att sitta och ha livesändningar fyra timmar om dagen, och kunna babbla om endast sig själv och sina fantastiskt fullspäckade dagar. Hon hade ju varit perfekt för de där ring-och-gissa-hjärndöda-rebusar-och-förlora-alla-dina-pengar-programmen som gick förr. De kunde ordbajsa. Och dessutom vill hon påskina att hon jobbar och har sig. Nej Anna, du sjunger in vad det nu är på helt eget bevåg i en studio då och då. Okej, jag kanske är lite orimligt irriterad, men vi som faktiskt gör just det, jobbar alltså kanske tycker att du skymfar oss en aning. Jag tycker verkligen synd om Anna. Det skriker ensamhet och rädsla över allting. Och det här fiskandet efter samarbeten och sponsring ger mig pinsamhetsrysningar.
Nu har jag lagt alldeles för mycket tid och engagemang på det här inlägget, men fan vad jag blir förnärmad av hennes attityd. Den är inte trevlig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in