2019-03-15, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Instagram måste ju vara som ett heltidsjobb för Anna .. går in på varenda följares konto och kollar ?
Vet iallafall folk som har blivit blockade trots att de aldrig kommenterat något , men för att de tex även följer bloggbevakningen .
Och livar fr källaren ? 😅 Varför då ? Där brukar man vilja vara så lite tid som möjligt ..

Hon har nåt form av beroende gissar jag. Vi ser ju inte tabletterna och alkoholen så det är ju antaganden om än väldigt troliga. Men mobilen ser vi ju. Haha. Undra hur hon ska förklara det. Lika snyggt som att hon gått upp i vikt?

Och också - okej om man lajvar, eller får frågor och svarar. Men hon letar ju också upp foton för varje jävla svar. Så fruktansvärt ego. Jag skulle skäms livet ur mig om jag lade upp så galet mkt selfies i var och varannat inlägg. Mina BARN skulle fan ta telefonen från mig om jag höll på så mkt med mobilen medan jag flytt"packar".
Citera
2019-03-16, 00:16
Medlem
alicewonderlands avatar
Grubblar över hur hon tänkte när hon exponerade sina tyvärr osmakliga bröst...Visst, hon var väl i desperat behov av pengar men en artist måste väl bevaka sin trademark och försöka framstå som hyfsat attraktiv? Vi i publiken vet ju inte hur låt oss säga Jill Johnssons bröst ser ut, men vill väl anta att de är hyfsat spänstiga och fina? (Ingen sexuell aspekt från mig) Efter Annas exposé VET jag ju att hennes bröst är ganska motbjudande tyvärr, hur kunde hon servera sina eventuella lyssnare detta?
Citera
2019-03-16, 01:13
Fina mandelformade naglar inför flyttbestyren har donnan skaffat sig också hann jag se innan blockningen drabbade mig igen. Vad är det för fel på denna varelse??
Citera
2019-03-16, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mendetta
Fina mandelformade naglar inför flyttbestyren har donnan skaffat sig också hann jag se innan blockningen drabbade mig igen. Vad är det för fel på denna varelse??

Men vad säger du!? Hon blockerar ju inte
Citera
2019-03-16, 01:42
Citat:
Ursprungligen postat av DilsNacke
Men vad säger du!? Hon blockerar ju inte
Hehe nä det händer aldrig någonsin....😂
Citera
2019-03-16, 08:38
Medlem
wewereonabreaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mendetta
Och så ett lagom snäsigt svar till en som berömde dom för att se mer naturliga ut.
Citera
2019-03-16, 08:54
Bannlyst
Jag har kramats med Anna Book, det ni ni kan sitta där hemma bakom tangenterna, hata gneta och gnata på henne. Jag vet att ni är sura bara för att ni inte fått en Annakram
Citera
2019-03-16, 09:06
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Hittar inte hennes prylar på Blocket längre. Hur klarar dom sig utan matbord, stolar och säng?
Citera
2019-03-16, 09:44
Medlem
MrsATs avatar
Att leva på gamla meriter...
https://imageshack.us/my/images
Citera
2019-03-16, 10:15
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Anna sitter väl och går igenom sina klippböcker.Få se nu..
det blir ett urklipp per dag,Anna är ju inte speciellt effektiv..hon kanske har 60-100 urklipp...
Det lär ju med nöd och näppe bli klart innan juni...
Hon sitter och minns sin mamma, som sparat urklippen och lär väl böla så högt att grannarna klagar.Det är nog därför hon sitter i en ljudisolerad källare.
Alltså, hur lång tid kan det ta att "gå igenom" allt? Anna är väl lite av en hoarder som jag fattat det. Lite som min egen morsa. Men i såna fall får man bara sätta ner foten som anhörig och slänga gammal skit som ändå aldrig kommer användas. Men Roberto kan ju absolut inte sätta ner foten.

Kan bara tänka mig dagen när flytten skall gå! Herregud! Hon kommer snarare köra massa live-sändningar, lipa och gnöla. Nog för att flyttfirmor kan vara ett kapitel för sig, men stackars den firma som ska köra deras skit om de nu inte gör det själva. Den firman kommer ju få massa skit kastat på sig, så är det ju med alla Annas kontakter.
Citat:
Ursprungligen postat av wowbooken
Hon har nåt form av beroende gissar jag. Vi ser ju inte tabletterna och alkoholen så det är ju antaganden om än väldigt troliga. Men mobilen ser vi ju. Haha. Undra hur hon ska förklara det. Lika snyggt som att hon gått upp i vikt?

Och också - okej om man lajvar, eller får frågor och svarar. Men hon letar ju också upp foton för varje jävla svar. Så fruktansvärt ego. Jag skulle skäms livet ur mig om jag lade upp så galet mkt selfies i var och varannat inlägg. Mina BARN skulle fan ta telefonen från mig om jag höll på så mkt med mobilen medan jag flytt"packar".
Hon är ju garanterat beroende av sociala medier, och det är hon ju i o f inte ensam om. Men det är synd om hennes familj som får dras med hennes eviga live-sändningar och lipande i pressen. Inte sunt någon stans.
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Hittar inte hennes prylar på Blocket längre. Hur klarar dom sig utan matbord, stolar och säng?
Inte en chans i hela vida världen att hon fått sålt allt med de fantasipriser hon satt ut. Sannolikt så har hon väl kvar det mesta. Men hur som helst så lär det nog komma ett antal rövarhistorier om varför hon har "valt" att inte sälja, samt fantasihistorier om hur en eventuell försäljning gått till med lyriska budgivare som bjudit över varandra för en faecesindränkt toabänk.
Citera
2019-03-16, 12:13
Medlem
En flytt kan vara jobbig men osmidigare människor än löjliga familjen är svårt att hitta. Logistiken för denna flytt är i klass med landstigningen i Normandie. Väntar på gnäll om att patrasket är utbrända, Tunnan är ett härligt bevis på att det går utmärkt att vara upptagen med att vara upptagen. Tja det är inte lätt att ha en fartfylld vardag som hon saluför sig själv att ha i den fantastiska bloggen. Sanningen om den fartfyllda vardagen är ett konstant blippande på nätet och lönlösa försök att bli vacker för det går inte att sminka en gris.
Citera
2019-03-16, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av setj
Sanningen om den fartfyllda vardagen är ett konstant blippande på nätet och lönlösa försök att bli vacker för det går inte att sminka en gris.

Det går visst att sminka en gris, den kommer dock fortfarande att vara en gris.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in