2019-02-08, 19:40
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Hämtat ur DI (Dagens Industri)

"Influencer, kändisdotter, realitystjärna, entreprenör och miljonär. Bianca Ingrossos liv går på högvarv och pengarna strömmar in och ut lika snabbt. Ett enda inlägg på Instagram kan ge henne 200.000 kronor.
Min motivation kommer från att göra av med pengar. Då behöver jag ju jobba mer”, säger hon."

Måste svida i skinnet på AB då hennes egen dotter inte får tummen ur arslet och skaffar sig ett riktigt jobb.
200.000 för ett inlägg på instagram det är banne mig inte kattskit. Så kan det gå när man sköter sina kort rätt.
Jodu Anna, det är skillnad på skit och pannkaka.

Sverige har en framsida och baksida..på framsidan Pernilla och Bianca
och på baksidan Anna och Felicia..
Om Pernilla och Bianca är två adhd duracellkaniner som går i full fart,
så är Anna och hennes dotter två kravundvikande socialt mindre anpassade
individer.
På det är ju Benjamin Ingrosso rena rama svärmorsdrömmen, känslig
och mjuk,skötsam utan en tillstymmelse till brytning, jämför med Annas son...
Så mycket kan det skilja sig mellan två fd mellodeltagare.
Om Jag slänger in Charlotte Perelli i gänget så slås jag snabbt av att
Pernilla och Charlotte sällan ältar, de verkar positiva,enkla, glada och ambitiösa.
Medan Anna är mest bitter, självfixerad, lat och negativt ältande.
Det blir inte så svårt att förstå vilka människor hellre samarbetar med..inte
är det Anna.
Senast redigerad av cece123 2019-02-08 kl. 20:33.
Citera
2019-02-08, 21:34
Medlem
Killthepoors avatar
Men alltså det går bra för Anna ändå!
Erbjudanden och samarbeten fullkomligt väller in! Bara i senaste blogginlägget får hon alltså in 4 olika fantastiskt spännande erbjudanden! Men hon är som vanligt selektiv, dvs reserverar sig för spelningar på Harrys då antar jag🤔

Från senaste blogginlägget;

Citat:
Dagen efter det var jag på ett sådant där för dig, hemligt och tråkigt möte igen🙈 Men för mig kommer det innebära mycket fantastiska saker🙏🏼

Citat:
I helgen kommer jag dessutom vara tvungen att förbereda mig inför ännu ett viktigt möte på måndag. Det kan komma att leda till stora förändringar, OM jag bestämmer mig för att gå den vägen. Och apropå det……fick ännu en SJUKT spännande förfrågan utav en minst sagt uppmärksammad person här om dagen. Har inte riktigt fått all info än. Men herregud vilket liv i luckan det skulle bli OM jag nappade på det med😂😂😂 Men jag kommer inte rusa in i något. Jag kommer fortsätta att gå min väg och lita på mina känslor. Jag kommer aldrig mer låta pengar eller eventuell status styra mina val. Därför tackade jag så sent som igår nej till ett jobberbjudande som mest genererade bra pengar, men inte så mycket mer.
Citera
2019-02-08, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Killthepoor
Men alltså det går bra för Anna ändå!
Erbjudanden och samarbeten fullkomligt väller in! Bara i senaste blogginlägget får hon alltså in 4 olika fantastiskt spännande erbjudanden! Men hon är som vanligt selektiv, dvs reserverar sig för spelningar på Harrys då antar jag🤔

Herregud vad många möten hon tycks ha med sociala och Kronofogden.
Citera
2019-02-08, 21:43
Medlem
Citat:
Citat:
Men jag kommer inte rusa in i något. Jag kommer fortsätta att gå min väg och lita på mina känslor.

Såklart attt du inte kommer rusa in i något. För du har inga erbjudanden av värde över huvud taget. Förutom en spelning på Harrys ute i Huddinge kl 23, med en dagens + stor stark som gage.

Citat:
Jag kommer aldrig mer låta pengar eller eventuell status styra mina val.

Inte för att vara sådan, men när FAN valde Anna status och pengar? Hon har aldrig haft, och kommer aldrig få.
Citera
2019-02-08, 22:42
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Endryt
Såklart attt du inte kommer rusa in i något. För du har inga erbjudanden av värde över huvud taget. Förutom en spelning på Harrys ute i Huddinge kl 23, med en dagens + stor stark som gage.
Inte för att vara sådan, men när FAN valde Anna status och pengar? Hon har aldrig haft, och kommer aldrig få.

Det kommer väl att bli som vanligt igen dvs maken får köra dubbeljobb för att de ska
ha råd med saker, utan Roberto skulle Anna få leva på socialbidrag och gubevars med
krav om arbete.
Då funkar det inte med att Anna inte känner för att jobba, då m å s t e hon jobba
Hon skulle väl aldrig klara av att jobba med en scenshow flera dagar i veckan...Nää
ett uppdrag om året plus gratis resa och mat, det är det enda som Anna orkar med.
Citera
2019-02-08, 23:03
Medlem
Skummade genom hennes blogg, och hon måste tangera världsrekord i att svamla utan att säga någonting. Tänker hon att hon gör människor nyfikna genom att skriva "hemligt möte" "spännande möte" "jag kan inte avslöja något" osv?
Själv höll jag på att gäspa käkarna ur led.
Som hon lägger upp det, så skulle det inte kunna handla om något mindre än att FN (I STÖRSTA HEMLIGHET!!!) bestämt sig för att ABC kommer utnämnas till "global nationalsång".
I själva verket sitter och och spelar in musik med ett par jingel-tvillingar, och betalar per timme. Det är något jävligt sorgligt över det.
Citera
2019-02-09, 00:44
Moderator
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Det som möjligtvis kan göra det sevärt är inte vad hon gör eller eeh inte gör.
Det är vad hon säger..
Hade glömt bort denna tidigare artikel
https://www.expressen.se/noje/anna-b...ttar-sanningen

”Hade ingen lust att jobba” ”det hade varit bättre att hora på Malmskillnadsgatan än att sjunga inför företag”.....kravundvikande som få...och L A T, inte undra på att Felicia håller på att bli likadan med en sådan ...förebild.

Det är drygt, för att inte säga vidrigt, att påstå att man hellre skulle sälja sin kropp på ett horstråk, eftersom jag utgår ifrån att hon inte provat på det - då ska man också vara försiktig med den typen av uttalanden. De tjejer/kvinnor som går på Malmskillnadsgatan mår nog ungefär 1 miljon gånger sämre än valfri c-artist som spelar på vilka små skitställen som helst.

Sen blir man lite förvånad när man hör henne i ett klipp sitta och säga att de ska köpa huset kontant, men att de även ska kasta sina gamla möbler för att köpa helt nya. Låter lite märkligt för ett par som alltid haft konflikter med Kronofogden, bor i en lägenhet svärfadern ägt, kör en bil som är nästan 20 år gammal och levde rövare för att en tvättmaskin (?) inte fungerade som hon tyckte den borde göra efter att Arga Snickaren varit där.

Hon och Roberto vill framstå som någon slags storfräsare med väldigt tjock plånbok, det är ju mer än övertydligt. Men tror hon verkligen att någon, förutom småtjejer och sonens retarderade bekantskaper, köper hennes sagor?!
Citera
2019-02-09, 00:45
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DilsNacke
Skummade genom hennes blogg, och hon måste tangera världsrekord i att svamla utan att säga någonting. Tänker hon att hon gör människor nyfikna genom att skriva "hemligt möte" "spännande möte" "jag kan inte avslöja något" osv?
Själv höll jag på att gäspa käkarna ur led.
Som hon lägger upp det, så skulle det inte kunna handla om något mindre än att FN (I STÖRSTA HEMLIGHET!!!) bestämt sig för att ABC kommer utnämnas till "global nationalsång".
I själva verket sitter och och spelar in musik med ett par jingel-tvillingar, och betalar per timme. Det är något jävligt sorgligt över det.

Felicia är ju likadan, i slutänden blir det väl småsmulor till jobb.
Jag unnar verkligen Anna att få arbeta på riktigt för en gång skull.
Men Anna lär ju åla sig förbi allt som heter jobb, med ”personliga”ursäkter.
Hon ville väl inte ”hora” på Harrys, det är tydligen vad Anna anser om sådana jobb.
Hon får ångest av att anstränga sig och stannar hellre hemma och har
fjortissnack med sig själv på liven.Samtidigt sitter hennes tonårsson
och fejkbryter på svenska med sig själv på sin lilla liveshow...Oh how pathetic.
Citera
2019-02-09, 08:57
Medlem
Nu tycker jag att vi ger Anna en chans.
Njut av detta tidiga alster från denna underbara artist.
https://www.youtube.com/watch?v=kQRjziXQ-Wg
Citera
2019-02-09, 09:39
Medlem
Pale Riders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Nu tycker jag att vi ger Anna en chans.
Njut av detta tidiga alster från denna underbara artist.
https://www.youtube.com/watch?v=kQRjziXQ-Wg
Tragiskt tunn röst.
Och Casanova är ännu roligare.
Men mullenö kan inget annat än att trolla.

Gitarristens peruk ä fin!
Citera
2019-02-09, 10:59
Medlem
Tunnan har efter två veckors uppehåll lyckats skita ur sig ett inlägg på den fantastiska bloggen. Hon och Halmpyntet har köpt en säng! Undrar om dom testade på plats om den fungerande bra för påsättning?

Hallå Anna Book du har ett uppslag till skvallerpressen
Jag och Roberto hade sex i våran nya säng på MIO
Citera
2019-02-09, 11:00
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pale Rider
Tragiskt tunn röst.

Återigen blir det tydligt att Annas oskuldsfulla tonårsutstrålning och stora bröst,
var Solstolle Ola Ströms och alla andra äldre gubbars våta dröm...
Men inget mer, hennes röst är lite av det gnälligaste laget.
Johantexten från Solstollarna är ju inte anpassad till en 15 åring...
Inte konstigt att karriären inte burit henne, hon har ju ingen röst som
håller.När tonåren snabbt flaxade förbi...så blev det bye, bye karriär.
Inte blev det bättre när Anna tröståt sig fet.
Senast redigerad av cece123 2019-02-09 kl. 11:02.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in