2019-03-15, 14:36
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av colberttt
STOPPA PRESSARNA! Anna har frågestund i källaren!

Anna tar ’utav’ till en ny nivå: Bild 1

Anna får frågan om hur hon kan vara så ”positiv hela tiden” och naturligtvis beror det på att Anna ju är ”tacksam för livet”. (Notera hur faktiskt verkligt positiv hon är i svaren så länge man stryker Anna medhårs): Bild 2

Men sedan spårar det när Anna får frågan om när hon skall ”ta semester från Instagram” och det spårar rejält! Bild 3 och Bild 4

Dagens hashtag med Anna: #vemfantrorduattDUär

”Nån måtta får det faktiskt vara!”
- Anna Toledano Book, 2019

Stämmer det som Anna skriver om jägaren,gör hon faktiskt helt rätt, så trött på se slaktbilder.
Däremot undrar jag över Annas kommentar att hon är glad över sitt ”jobb”.
Har jag missat något?? Har Anna äntligen skaffat sig ett riktigt jobb nu.
Citera
2019-03-15, 15:34
Medlem
Nu live med migrän efter att ha kämpat så hårt i källaren. Alltså- har människan inget liv!!??? Å varför ar inte roberto telefonen ifrån henne? Hon är ju för fan missbrukare . Hahahaa
Citera
2019-03-15, 15:55
Medlem
colberttts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Stämmer det som Anna skriver om jägaren,gör hon faktiskt helt rätt, så trött på se slaktbilder.
Däremot undrar jag över Annas kommentar att hon är glad över sitt ”jobb”.
Har jag missat något?? Har Anna äntligen skaffat sig ett riktigt jobb nu.

Fast varför skall hon alltid gå till personangrepp för minsta lilla? Anna äter ju själv kött så hon är väl inte heller någon ängel i sådana fall. Och att be någon dra åt helvete för en liten fråga är rätt magstarkt.
Citera
2019-03-15, 16:20
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Fast varför skall hon alltid gå till personangrepp för minsta lilla? Anna äter ju själv kött så hon är väl inte heller någon ängel i sådana fall. Och att be någon dra åt helvete för en liten fråga är rätt magstarkt.

Hon skriver om att hon äter kött, men exemplet hon tar upp är rätt ruskigt och
det är inte ok att skjuta en älg i vattnet, skulle gärna vilja se denna persons
Instagram.I detta fall tycker jag att hennes utbrott var helt ok...faktiskt..
Otroligt nog.
Utbrottet kom ju inte av inlägget enbart utan även instagraminlägget från
Slaktaren.
Citera
2019-03-15, 18:36
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:

Att lägga upp ett älgkadaver för att någon frågar: ”När ska du sluta med Instagram”, är en överreaktion av gigantiska mått.
Hon är nojig... eller så raggar hon mediatid igen - den här gången i Trolljägarna
Citera
2019-03-15, 18:57
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Att lägga upp ett älgkadaver för att någon frågar: ”När ska du sluta med Instagram”, är en överreaktion av gigantiska mått.
Hon är nojig... eller så raggar hon mediatid igen - den här gången i Trolljägarna

Ja det förvånar mig inte om någon anmäler människan till Trolljägarna, hon är ju värst i att håna människor.
Varför var människan i källaren förresten? Har man migrän ska man ligga till sängs och vila utan mobiler och annat som stör.
Citera
2019-03-15, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Ja det förvånar mig inte om någon anmäler människan till Trolljägarna, hon är ju värst i att håna människor.
Varför var människan i källaren förresten? Har man migrän ska man ligga till sängs och vila utan mobiler och annat som stör.

HUR jäkla lång tid kan det ta att rensa ur ett källarföråd? Hon och karln hennes har ju hållit på ett par månader redan plus att Arga Snickarn fick dem att rensa ur massor.
Citera
2019-03-15, 19:55
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faglum
HUR jäkla lång tid kan det ta att rensa ur ett källarföråd? Hon och karln hennes har ju hållit på ett par månader redan plus att Arga Snickarn fick dem att rensa ur massor.

Ja hon ställer väl till så att de måste vräkas från lägenheten eftersom de tar sådan lång tid på sig. Den nya innehavaren vill väl snart flytta in och kanske renovera lägenheten. De är 4 personer så det borde ju inte ta mer än en månad att packa ihop pinalerna i lådor så att det är bara att kasta in dem i flyttbilen.
Man måste inte vänta till sista dagen med att packa ihop prylarna men det tror de förstås. Har de tillgång till en ny bostad kan de ju redan nu börja köra dit prylarna som normala familjer gör.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2019-03-15 kl. 19:57.
Citera
2019-03-15, 20:43
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo

Instagram måste ju vara som ett heltidsjobb för Anna .. går in på varenda följares konto och kollar ?
Vet iallafall folk som har blivit blockade trots att de aldrig kommenterat något , men för att de tex även följer bloggbevakningen .
Och livar fr källaren ? 😅 Varför då ? Där brukar man vilja vara så lite tid som möjligt ..
Citera
2019-03-15, 20:54
Medlem
MrsATs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DilsNacke
Ojojoj. Nu lär Anna gnissla sönder porslinsgarnityret av ilska, avund och frustration.
Haha, och lusläser förmodligen Magdalenas blogg medans hon sitter där och gnisslar och tuggar sobril (eller liknade) som sväljs ner med rödvin.
Citera
2019-03-15, 20:56
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faglum

Anna sitter väl och går igenom sina klippböcker.Få se nu..
det blir ett urklipp per dag,Anna är ju inte speciellt effektiv..hon kanske har 60-100 urklipp...
Det lär ju med nöd och näppe bli klart innan juni...
Hon sitter och minns sin mamma, som sparat urklippen och lär väl böla så högt att grannarna klagar.Det är nog därför hon sitter i en ljudisolerad källare.
Citera
2019-03-15, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Instagram måste ju vara som ett heltidsjobb för Anna .. går in på varenda följares konto och kollar ?
Vet iallafall folk som har blivit blockade trots att de aldrig kommenterat något , men för att de tex även följer bloggbevakningen .
Och livar fr källaren ? 😅 Varför då ? Där brukar man vilja vara så lite tid som möjligt ..

Hon har nåt form av beroende gissar jag. Vi ser ju inte tabletterna och alkoholen så det är ju antaganden om än väldigt troliga. Men mobilen ser vi ju. Haha. Undra hur hon ska förklara det. Lika snyggt som att hon gått upp i vikt?

Och också - okej om man lajvar, eller får frågor och svarar. Men hon letar ju också upp foton för varje jävla svar. Så fruktansvärt ego. Jag skulle skäms livet ur mig om jag lade upp så galet mkt selfies i var och varannat inlägg. Mina BARN skulle fan ta telefonen från mig om jag höll på så mkt med mobilen medan jag flytt"packar".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in