2018-03-18, 20:26
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Booksmurfen
Jag tycker iofs att det är för mycket fokus på hennes vikt. Det är hennes person och beteende som stör mig. Att gråta sig till saker och sedan snacka skit om de stackare som försökt hjälpa. Falsk och tillgjord och världsfrånvänd som lägger skuld på barnvåldtäktsoffer
Kan bara hålla med! Det är Flodis-Tunnans beteende som borde vara mer i fokus. Att hon snart igen lär väga mer än planeten Jupiter är ointressant. Hennes eviga tramsiga lipande är ju bara patetiskt. Sen är det ju alltid fel på alla andra hela tiden.

Förresten har du för denna tråd en väldigt passade avatar.
Citera
2018-03-19, 01:09
Medlem
Zoom008s avatar
Bedrövligt att behöva läsa i SvD om den förbannade magen igen. Hur länge ska det ältas om dom 17 operationerna. Nu ångrar hon tutteoperationen som blev av för att hottentottarna i Solstollarna var där och klämde. Ska dessa tuttar och fläsk präntas in i våra hjärnor i evighet? Kan man öppna en sida utan att se en Book eller Wahlgren längre? Tvi!
Citera
2018-03-19, 06:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Bedrövligt att behöva läsa i SvD om den förbannade magen igen. Hur länge ska det ältas om dom 17 operationerna. Nu ångrar hon tutteoperationen som blev av för att hottentottarna i Solstollarna var där och klämde. Ska dessa tuttar och fläsk präntas in i våra hjärnor i evighet? Kan man öppna en sida utan att se en Book eller Wahlgren längre? Tvi!

Fast detta var väntat hon vill också få rubriker i Me too hysterin, självklart så har hon varit utsatt och enl henne säkert den mest utsatta. Förra gången hon försökte sig på att få rubriker i Me too fick Tunnan stänga sitt Instagram hon blev väldigt ifrågasatt hur hon kunde få ut med något dylikt och söka sympati som har en son som våldtar och hon själv kallar offret för smuts. Blir nog inget mer skrivet om Tunnan och att hon ska enl henne varit utsatt pga familjens rykte
Citera
2018-03-19, 06:29
Medlem
Annas kändisskap börjar mattas av hos vanliga människor. Trots stora artiklar i SvD, Aftonbladet och Expressen så är der inte mer än 600 personer som gillar hennes bilder på instagram. Lördag och Söndag har inte många gillar på instagram längre. Och bara 6 kommentarer i lördags och 4 under söndagen.
Citera
2018-03-19, 11:51
Medlem
Booksmurfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Annas kändisskap börjar mattas av hos vanliga människor. Trots stora artiklar i SvD, Aftonbladet och Expressen så är der inte mer än 600 personer som gillar hennes bilder på instagram. Lördag och Söndag har inte många gillar på instagram längre. Och bara 6 kommentarer i lördags och 4 under söndagen.
Vänta bara. Nu kommer varenda överviktig Wt som någonsin känt sig kränkt oavsett anledning som istället kopplar det till sin vikt, sympatisera med Apan. Fast hur ska det gå ihop när hon inte släpper in nya följare på Instagram?
Å hur i hela friden tänkte Anna när SvD har betalvägg?! WT betalar inte.
Något annat, Expressen skrev: "expressen har sökt Anna Book". Väldigt märkligt att inte plåstret svarat på direkten. Enda förklaringen måste vara att de skickade ett sms mitt i natten. Eller de kanske hörde av sig till managern.
Citera
2018-03-19, 13:35
Medlem
Zoom008s avatar
Man märker hur slut hon är och att media tappat fokus på Book. Då drar hon till med magen igen och lägger till tuttarna. Vem orkar läsa om detta en enda gång till? Misstaget hon gjorde var nog att operera och banta ner sig på ett udda vis. Hon ser hård och stel ut. Oäkta på nåt vis. Hon har ingenting att tillföra längre då gråtandet och den mulliga kroppen var hennes varumärke. Hon är inte snygg och saknar karisma. Den har hon opererar bort. Nu är det dessutom bara gamla bilder sen i somras som visas upp och man undrar om hon fläskat på sig igen?
Citera
2018-03-19, 14:23
Medlem
Brunhildes avatar
Citat:
Jag tycker iofs att det är för mycket fokus på hennes vikt. Det är hennes person och beteende som stör mig. Att gråta sig till saker och sedan snacka skit om de stackare som försökt hjälpa. Falsk och tillgjord och världsfrånvänd som lägger skuld på barnvåldtäktsoffer

Jag håller med dig i sak, med faktum kvarstår att vikten är en stor del av fascinationen av Fru Book; hon är liksom den enda levande varelsen på denna planet som konstant går upp i vikt trots att hon hävdar att hon äter alldeles för lite. Sorry Madam, can´t be done!

Samtliga andra med PCOS går ned i vikt med svältdiet, alla utom Anna som går upp, upp, UPP. Som f d kemist är jag totalt fascinerad av detta fenomen, är Fru Book möjligtvis den ultimata evighetsmaskinen? I alla år har man sökt en maskin som fortsätter gå utan nytillförd energi, i Anna Book verkar det som man äntligen funnit det ultimata svaret på samtliga energikriser

Det ÄR svårare att gå ned i vikt efter 40 (något jag själv bittert fått erfara), men till syvende och sist är evighetsekvationen energi in-energi ut=kvarhållen energi, dvs det är OMÖJLIGT att gå upp i vikt utan att tillförd energi överstiger förbrukad energi.

Därför är Fru Books vikt av yttersta vikt (förlåt, no pun intended ) då det är ytterligare ett område där Anna är helt unik- och det är uppenbart att hon ljuger sig blå för att framställa sig själv i bättre dager och som offer. Igen.
Citera
2018-03-19, 15:04
Medlem
colberttts avatar
Citat:
Sådärja. Nu kan hon få fläska ut igen och vara stolt över det. Som en av "Sveriges mest kända tjocka personer". Har hon grunnat på det sedan jul???
Att folk glor i affärer har inget att göra med att hon är kleptoman eller har sex på toan på Icamaxi, att hon ofta livear och de kanske inte vill bli filmade. Eller att hon är en hysteriskt tafsande, skrikig och störig person som gör att folk tittar helt enkelt.
Det finns saker som ingen vet säger hon också, som att sonen är dömd barnvåldtäktsman kanske. Det vet vi.

Din profilbild är ju guld värd. Hahahhaha bland det roligaste på länge. Mer chilli explosion och matlagning á la Anna till alla!

För övrigt är ju Anna så himla patetisk. En av Sveriges mest kända fetton. Alltså. Gemene man vet ju inte vem Anna Book är. Och tack och lov är de skonade från det.
Citera
2018-03-19, 15:38
Medlem
Lindalovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brunhilde
Jag håller med dig i sak, med faktum kvarstår att vikten är en stor del av fascinationen av Fru Book; hon är liksom den enda levande varelsen på denna planet som konstant går upp i vikt trots att hon hävdar att hon äter alldeles för lite. Sorry Madam, can´t be done!

Samtliga andra med PCOS går ned i vikt med svältdiet, alla utom Anna som går upp, upp, UPP. Som f d kemist är jag totalt fascinerad av detta fenomen, är Fru Book möjligtvis den ultimata evighetsmaskinen? I alla år har man sökt en maskin som fortsätter gå utan nytillförd energi, i Anna Book verkar det som man äntligen funnit det ultimata svaret på samtliga energikriser

Det ÄR svårare att gå ned i vikt efter 40 (något jag själv bittert fått erfara), men till syvende och sist är evighetsekvationen energi in-energi ut=kvarhållen energi, dvs det är OMÖJLIGT att gå upp i vikt utan att tillförd energi överstiger förbrukad energi.

Därför är Fru Books vikt av yttersta vikt (förlåt, no pun intended ) då det är ytterligare ett område där Anna är helt unik- och det är uppenbart att hon ljuger sig blå för att framställa sig själv i bättre dager och som offer. Igen.

Det bästa jag läst på länge!

Man undrar ju varför inte en enda journalist, under alla dessa år, ifrågasatt vår världsstjärna om detta unika i att - slutar hon äta, ja då går hon upp i vikt.
Citera
2018-03-19, 17:03
Medlem
colberttts avatar
Om jag då har förstått det rätt så ser Annas viktresa ut på följande vis:

Anna var JÄTTESEXIG som ung men hade för stora bröst, vilket hon insåg i samband med killars intresse för henne. Hon opererade därför brösten till mindre. Sedan blev Anna fet på grund av PCOS. Det spelade ingen roll vad hon åt eller inte åt, hon var tjock ändå. Hon vägde som max, enligt egen utsago, 77 kg. Hon mådde väldigt bra, trots övervikten. Plötsligt går Anna, nu även kallad Tunnan, efter år av fetma med i Biggest Loser ”för sig själv” och plötsligt var PCOS inte något problem. Hon vinner tävlingen (med eller utan otillåtna knarkmedel) och har aldrig mått så bra som hon gör och det var så bra att hon gjorde sig av med de extra kilona för de fick henne att må dåligt. Nu har hon gått upp två kilo, enligt utsago, för att hon ville det.

Låter helt rimligt alltihop, eftersom det är väldigt motsägelsefullt och kontraproduktivt. Precis som Anna. Antar därför att det stämmer.
Citera
2018-03-19, 18:47
Medlem
Booksmurfens avatar
Jag skiter i om hon är smal eller fet, det är hennes sätt jag inte tål.
Fantastiskt vad människan ljuger. Måste vara jobbigt att hålla ordning på allt.
Googlar man "Anna Book vikt" så får man väldigt varierande och intressanta uppgifter

109 kilo var enligt denna uppgift startvikt.
Här står förresten att hon förminskade brösten för all oönskad uppmärksamhet. 2010 redan. Inte igår i SvD.

https://www.expressen.se/noje/extra/...ivet-tillbaka/
Senast redigerad av Booksmurfen 2018-03-19 kl. 18:52.
Citera
2018-03-19, 19:08
Medlem
Hon återtar snart titeln som Sveriges tjockaste Bo(o)k
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här