2019-03-16, 12:27
Medlem
lite från instagram

https://postimg.cc/gallery/3i8hlleiw/
Citera
2019-03-16, 12:58
Medlem
Från naturbarn på scen till naturkatastrof, lysande karriär 1986 var ett tag sedan
Citera
2019-03-16, 13:15
Medlem
Photoshoppeds avatar
100 White Trash-poäng av 100 möjliga. Anna bjuder sina barn på var sin tatuering.
Citera
2019-03-16, 13:29
Medlem
LeifMohammeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
100 White Trash-poäng av 100 möjliga. Anna bjuder sina barn på var sin tatuering.
Hahahaha, se upp, white trash is on the rise....
Citera
2019-03-16, 13:59
Medlem
heropsychodreamers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Alltså, hur lång tid kan det ta att "gå igenom" allt? Anna är väl lite av en hoarder som jag fattat det. Lite som min egen morsa. Men i såna fall får man bara sätta ner foten som anhörig och slänga gammal skit som ändå aldrig kommer användas. Men Roberto kan ju absolut inte sätta ner foten.

Kan bara tänka mig dagen när flytten skall gå! Herregud! Hon kommer snarare köra massa live-sändningar, lipa och gnöla. Nog för att flyttfirmor kan vara ett kapitel för sig, men stackars den firma som ska köra deras skit om de nu inte gör det själva. Den firman kommer ju få massa skit kastat på sig, så är det ju med alla Annas kontakter.

Hon är ju garanterat beroende av sociala medier, och det är hon ju i o f inte ensam om. Men det är synd om hennes familj som får dras med hennes eviga live-sändningar och lipande i pressen. Inte sunt någon stans.

Inte en chans i hela vida världen att hon fått sålt allt med de fantasipriser hon satt ut. Sannolikt så har hon väl kvar det mesta. Men hur som helst så lär det nog komma ett antal rövarhistorier om varför hon har "valt" att inte sälja, samt fantasihistorier om hur en eventuell försäljning gått till med lyriska budgivare som bjudit över varandra för en faecesindränkt toabänk.

Missat Blocketannonserna. Vad tog hon för priser!?
Citera
2019-03-16, 14:13
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heropsychodreamer
Missat Blocketannonserna. Vad tog hon för priser!?
Jag minns inte, men jag tror det står en bit bak i tråden, si så där 50-100 sidor bak.
Citera
2019-03-16, 15:06
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av setj
En flytt kan vara jobbig men osmidigare människor än löjliga familjen är svårt att hitta. Logistiken för denna flytt är i klass med landstigningen i Normandie. Väntar på gnäll om att patrasket är utbrända, Tunnan är ett härligt bevis på att det går utmärkt med att vara upptagen med att vara upptagen. Tja det är intne lätt att ha en fartfylld vardag som hon saluför sig själv att ha i den fantastiska bloggen. Sanningen om den fartfyllda vardagen är ett konstant blippande på nätet och lönlösa försök att bli vacker för det går inte att sminka en gris.

Klockrent ⭐️.
Samma sak gäller antagligen med hennes tröttsamma upprepning av hur älskad hon är av sin familj. Döttrarna verkar tävla i att överösa Mommie Dearest med kääärlek.
Att kolla Vanessas blogg är nästan litet sorgligt.
När Lazy F tatuerade in ”Mamma är min styrka” ( på spanska) var hon mest upphetsad över ”Mommie Dearest’” reaktion.
Som det lilla barnet .. ”Mamma, mamma titta på mig, vad jag kan/har gjort”.
Citera
2019-03-16, 15:29
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Hon skriver om att hon äter kött, men exemplet hon tar upp är rätt ruskigt och
det är inte ok att skjuta en älg i vattnet, skulle gärna vilja se denna persons
Instagram.I detta fall tycker jag att hennes utbrott var helt ok...faktiskt..
Otroligt nog.
Utbrottet kom ju inte av inlägget enbart utan även instagraminlägget från
Slaktaren.
Det beror givetvis på varför den sköts. Att avliva ett djur som gått ner sig i vattnet och inte kommer därifrån kan givetvis vara helt okej.
Citera
2019-03-16, 16:36
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsAT
Att leva på gamla meriter...
https://imageshack.us/my/images

Kan inte se vad du lagt upp, men misstänker starkt att du avser ytterligare en Annas urklipp,
som hon lagt upp på instagram där Lasse Anrell skrev att Anna var ett naturbarn på scenen, hmm och vad står det i resten av texten...är den lika snäll ??
DET visar minsann inte Anna.
Senast redigerad av cece123 2019-03-16 kl. 16:40.
Citera
2019-03-16, 16:57
Medlem
Har inte Anna rensat och packat i snart ett år nu? Känns som om hon hon packar ner hela slottet, ändå är det vara en vanlig jävla lägenhet. Ingen kan ha så mycket skit att det tar ett år att rensa och packa.

Herregud 🤦🏻‍♀️
Citera
2019-03-16, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Kan inte se vad du lagt upp, men misstänker starkt att du avser ytterligare en Annas urklipp,
som hon lagt upp på instagram där Lasse Anrell skrev att Anna var ett naturbarn på scenen, hmm och vad står det i resten av texten...är den lika snäll ??
DET visar minsann inte Anna.

Skymtar också halva meningar som jag misstänker inte alls är så snälla. Varför vill hon inte visa det? Hans ord behöver väl inte vara sanning?
Citera
2019-03-16, 17:20
Medlem
Flor-Idas avatar
Har fått uppgifter från Suckunge om att det grävs en pool ute vid herrgården. Har vår stjärna hintat något om det än? Eller vill hon släppa det som en stor BAM BAM BAM i pressen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in