2019-03-11, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minkybaby
Exakt, ett litet grattis på Lou Lous instagram i lördags skulle väl inte ha skadat ?
https://www.instagram.com/lamottemusic/?hl=sv
Men nu är det Too late ...

Precis Anna har alltid velat frottera sig där det finns möjlighet till rubriker och/eller bilder i tidning och Anna har påtalat att de är så goda och nära vänner, svider nog att Lou Lou har lyckats men inte Anna Israel nästa för Lou Lou
Citera
2019-03-11, 13:47
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minkybaby
Exakt, ett litet grattis på Lou Lous instagram i lördags skulle väl inte ha skadat ?
https://www.instagram.com/lamottemusic/?hl=sv
Men nu är det Too late ...

Herregud, jag gick in och kollade Lamottes instagram den 10 oktober 2017.
Anna tar över inläggen i sedvanlig ordning och bara m å s t e besvara de inlägg
som skriver ”Grattis ni har gjort ett bra jobb” osv...på Lamottes instagram,
a p o Biggest Looser VIP.
Kan inte erinra mig någon annan kändis som gör så, Anna verkar ha alldeles
F Ö R mycket fritid.
Hon verkar vara tvångsmässig i allt hon gör, fastnar i allt.

Ser också att det dessvärre är svårare att hålla vikten, för dem båda.
Kände inte igen LaMotte först.😕
Citera
2019-03-11, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
F Ö R mycket fritid.

Jo Anna har gjort det tidigare också ta över någon annans insta gram, vet att hon gjorde lika mot Jonas Hallberg bla, så några spärrar det har hon inte!
Citera
2019-03-11, 14:03
Medlem
Live på IG nu... alltså har varken hon eller Roberto ett liv?
Hahaa.. "Gud så fina ögon jag har"
Jaja, självförtroendet är det inget fel på.
Egenkär och dryg.
Booken i kvadrat.
Citera
2019-03-11, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
F Ö R mycket fritid.

Det ÄR svårt att hålla vikten när man rasar så snabbt. Det är ingen hemlighet och heller inget BL's förnekar. Förutom Anna då som när hon inser att det inte går att förneka kör med nån fånig lögn som alla ska tro på. För skillnaden är att LaMotte inte går ut och är elak dryg och så mot folk. Nån skrev till henne att hon inte ska sjunga på skånska. LaMottes svar var enkelt, glatt men ändå ganska tydligt. Personen svarade igen och LaMotte lät det vara. Så som man ska sköta det. Svaret Anna hade gett på ett sånt inlägg hade ju blivit en följetong i kommentatorsfältet och på hennes story. Och sen block då förstås.
Citera
2019-03-11, 14:21
Medlem
Det skulle vara roligt att se Tunnans reaktion om någon bemötta henne på samma sätt som hon beter sig på sociala medier dvs att hon vart raderad och blockad. Vet svaret Ers Hemskhet skulle bli fruktansvärt kränkt och kasta skit så det yrde
Citera
2019-03-11, 14:41
Medlem
Anna, du var bara ett barn när din mor såg dollartecknen framför ögonen och tog dig ur grundskolan för att ge sig själv, (och lite dig också), guldglans, kändisskap och pengar i massor.

Hennes omdöme var uselt, och att avsluta grundskolan för dig och satsa på en mega karriär fanns nog bara i hennes eget huvud.

Om du tänker efter, Anna, så tog hon faktiskt ifrån dig möjligheten att bli en vuxen och ansvarsfull människa som hade kunnat bidra till samhället, kanske haft chansen att gå ett 3-års gymnasium och möjligen klarat av att kvala in för lite högre studier, kanske utbildat dig till nagelskulptör, hårfrissa, tandsköterska, städledare...just name it!

Istället sitter du hemma och grinar efter din morsa som förvägrade dig detta. Hon siktade på egen vinning och en pälsjacka att stroppa runt i.

Jag känner faktiskt en smula sorg över hur ditt liv blev, Anna.

Du kunde ha blivit något, om inte din mor hade blåst upp ditt ego så ofantligt...

Idag är du nog lite för gammal för att orka ta upp tråden och avsluta de sista åren i grundskolan...
Jag tycker synd om dig...du rår nog inte för att du blev som du blev...
Senast redigerad av SagtVar 2019-03-11 kl. 14:44.
Citera
2019-03-11, 16:14
Medlem
Rubrik i kvällstidning:
Man stångad av tjur - på en herrgård

Det är väl inte Roberto som har förolyckas på de nya ägorna!?
Citera
2019-03-12, 03:59
Medlem
heropsychodreamers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sunzet1
Word! Säger bara - baginbox...

En annan sak som visar hur Anna försöker ljuga sig ur det uppenbara:
Hon läser här, hennes tvångsbeteende att bemöta allt som hon ser som kritik gör att hon avslöjar sig duktigt ganska ofta - och då måste hon ju hitta på nåt för att visa att hon inte läser ett sånt avskyvärt forum men ändå vet allt. "Jag läser inte på flashback, men jag har vänner som skickar skärmdumpar". Vem tar sig tiden att skärmdumpa till henne när forumet är helt öppet.
Nope, Anna - den går ingen här på. Heller.

Det är ju en sån konstig sak att säga också. Om folk skickar henne skärmdumpar från Flashback och hon läser dem så läser hon ju Flashback...?
Citera
2019-03-12, 07:20
Medlem
wewereonabreaks avatar
Anna har lagt upp ett härligt blogginlägg för att hylla alla fantastiska kvinnor hon omger sig med (alla bilder på barnen hårt filtrerade såklart), men hon nämner bara en syrra. Visst har hon en till som hon blev ovän med??
Citera
2019-03-12, 09:30
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wewereonabreak
Anna har lagt upp ett härligt blogginlägg för att hylla alla fantastiska kvinnor hon omger sig med (alla bilder på barnen hårt filtrerade såklart), men hon nämner bara en syrra. Visst har hon en till som hon blev ovän med??
Hon har bara EN syster (som hon är ovän med) de andra två ”syskonen” är kusiner.
Hennes syster har öppet IG (piabookprivat).
Citera
2019-03-12, 10:20
Medlem
cece123s avatar
Detta skrevs 2014...det känns som igår...eller,nej som idag..
för exakt en sekund sedan.
Känns som vi behöver en årlig påminnelse...
Anna kommer aldrig att ändra på sig...never...
Citat:
Annabooktoledano
Tack till alla mina förståndiga följare 🙏🍃🌺 men nu var jag inte på DS med min man, han vägrar nämligen ännu att åka in fast att han inte är bättre 😔 Så idag när jag var på DS så var det med en annan anhörig till mig & det var inget AKUT!!! Vi var hela 25min före utsatt tid för vårt besök. Därför tycker jag att du @dior_diva & det sättet du väljer att uttrycka dig på är riktigt patetiskt. Vem är du? Bara antar saker & ting. Det är aldrig bra vet du. Du kunde ha nöjt dig med att fråga vänligt & artigt. Men det vart för svårt för dig. Då var det lättare att anta nr1. & håna. 🙏 snälla sluta följ mig & börja följa nån bitter artist istället nån med storhetsvansinne & som är i behov av följare!!! JAG är inte det sortens artist & tyvärr ger jag inga rekommendationer på personer med låg psykisk balans. Men om du leeeetar så hittar du nog rätt👋👋👋👋👋👋👋 bye bye bye bye now. Mig slipper du 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Det roligaste är att Anna saknar självinsikt, hon verkar ha noll, nolla,zero uppfattning om
hur omgivningen ser på henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in