2018-03-14, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Och ansiktsmask. Glöm inte ansiktsmask.

Ohh! Och sen vart det också nymålade naglar! 😲😂💅
Citera
2018-03-14, 21:24
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Frågan är vart ska de ta vägen vid en flytt? De har väl inga egna pengar att köpa bostad för och de är prickade hos kronkalle vilket innebär stopp hos alla hyresvärdar. Står Anna ens i bostadskö?

Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Roberto är enda sonen .. jag tror nog att hans pappa hjälper dem med att köpa nästa bostad oxå
Precis, det lär inte kunna köpa bostad själva då Det finns hos kronkalle. Så flodis - tunnans svärfar Lär ju få pröjsa i vanlig ordning.

Svärfar är ju inte helt nöjd med sin son val av hustru på förekommen anledning. Om Roberto valt Vilken normal självförsörjande kvinna som helst så hade nog den familjen haft ett mycket gott liv för Roberto bangar ju inte för att jobba. Men här får han ju förstör rea både snopp viftar sonen, gökungen Felicia som han inte ens är far till, och sist men absolut inte minst Tunnan.
Citera
2018-03-14, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Svärfar är ju inte helt nöjd med sin son val av hustru på förekommen anledning.

Är det belräftat att Svärfar inte är så förtjust i Tunnan? Vad är isåfall den förekomna anledningen?
Citera
2018-03-14, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Torpedulla
Visst gör det ont när kroppar brister.

Varför skulle Anna tveka så
varför skulle hennes heta längtan efter förgänglig fasad bestå
vad är det för nytt som tär och spränger
ja visst gör det ont när kroppar brister

ja nog är det svårt när tårar faller
skälvande av ängslan tungt de hänger
klamrar sig fast vid media sväljer glider
svårt att vara orädd och delad
svårt att känna djupet av andra de är bara haters och kalla
ändå sitt kvar i Solna och darra
svårt att vilja stanna
så svårt att falla

Då när det är värst och inget hjälper
brister som i jubel själens knoppar
då när ingen rädsla längre håller
faller ett glitter i kvistens droppar
glömmer att Anna skrämdes av det nya
glömmer att hon skrämdes av färden
känner en sekund sin största trygghet
kanske vilar i den
du Anna som skapar världen
Citera
2018-03-14, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av colberttt
VARFÖR och VEM?! Herregud.

För övrigt.
https://minfil.org/0efeObdebc/1DFDFF...0918AE702.jpeg
Här skymtas Tunnans jättefeta ben tillsammans med en hel drös med diarrétext där hon talar om hur bra hon är som nu kommer igång efter operationen. Som var någon gång för cirka 57282 år sedan. Anna slår återigeb rekord - denna gång i längsta rehab någonsin. Bravo, Tunnan, bravo!

Operationen var i november 2017 så det är väl ingen orimlig tid.....var rättvis...
Citera
2018-03-14, 22:56
Medlem
Torpedullas avatar
Lysande Vigusa! Har jag närt en sann poet vid min feta barm?
Citera
2018-03-14, 23:08
Medlem
nickomyras avatar
[quote=vigusa|63505804]Varför skulle Anna tveka så

Det vackraste jag läst på länge riktigt roligt !
Citera
2018-03-15, 09:14
Medlem
En avskedsturne vore något för Tunnan hon kan mima till ABC tre gånger naturligtvis ordentliga mellansnack där hon kan klargöra för Sverige hur fantastisk hon är och hur illa hon blivit behandlad hon blivit Halmpyntet skall naturligtvis vara med som Sidekick.
Citera
2018-03-15, 09:58
Medlem
colberttts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Operationen var i november 2017 så det är väl ingen orimlig tid.....var rättvis...

Oj. Blev du upprörd nu? ://// Jag ber så HEMSKT mycket om ursäkt. Här kommer en förklaring på varför jag tycker Anna är så patetisk: hon tolkar ”rehab” som ”ligga stilla i sängen och äta sig fet sedan november 2017 efter en operation av girlisar och buk.” Bättre nu? Eller tycker du fortfarande att det är klokt att inte ens gå promenader efter plastikoperationer?
Citera
2018-03-15, 10:22
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av colberttt
Oj. Blev du upprörd nu? ://// Jag ber så HEMSKT mycket om ursäkt. Här kommer en förklaring på varför jag tycker Anna är så patetisk: hon tolkar ”rehab” som ”ligga stilla i sängen och äta sig fet sedan november 2017 efter en operation av girlisar och buk.” Bättre nu? Eller tycker du fortfarande att det är klokt att inte ens gå promenader efter plastikoperationer?
My Martens gjorde väl samma magoperation och hon har tränat sedan 16 nov så visst har Booken använt det här som svepskäl
Citera
2018-03-15, 11:41
Medlem
Det är därför det endast finns ansiktsbilder på henne inga i helkropp och om det är helkropps bilder så är de gamla
Citera
2018-03-16, 11:06
Medlem
Tunnan rullade runt i Hagaparken för någon timme sedan och pratade i sin mobil, hon var nära till gråten, hörde något om sonen... 😩 hon nämnde hans namn och hulkade och sa att det stämmer inte...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in