Flashback bygger pepparkakshus!
2019-10-05, 18:31
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mussli
Fast den där filmen ger ingen rättvis bild av personerna i den. Formatet är fel så alla ser extra breda ut.
Tittar alltid på den när jag känner mig lite dysterkvist! Fungerar alltid och lockar fram ett skratt!
Citera
2019-10-05, 19:00
Medlem
Rimberts avatar
Stackars Anna. Snart är det jul också.
Man inte sluta oroa sig i förtid.
Menar inte att hon ska sluta som en julskinka på julaftonsbordet, utan bara mer allmänt.
Hur är det med Halmpyntet i dessa dagar förresten.
Sliter han fortfarande 18 timmar per dag, med sina dubbla jobb, för att dra in pengar till hushållet?
Senast redigerad av Rimbert 2019-10-05 kl. 19:34.
Citera
2019-10-05, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nån har kommenterat på bloggen o anna svarat, " hon vet vem hon pratat med"

https://postimg.cc/yWDFmk0R

Hur djupt ska hon gräva ner sig den här gången? "Jag vet vem jag har pratat med". Ja men oavsett vem det är (och det är uppenbarligen en person hon inte vågar namnge - vi förstår varför), så har Skolledningen vid Karolinska gymnasiet (dvs skolans högsta organ) klargjort att det inte har gått till på det sätt som Anna försöker ge sken av.

Alltså, hon "tvingar" oss ju att begära ut ev. mailkonversation från skolan.
Citera
2019-10-05, 19:42
Medlem
ytterligare kommentar o svar på bloggen! Anna har vittnen minsann

https://postimg.cc/BtcL2Y3P
Citera
2019-10-05, 19:59
Citat:

Annas liv skulle bli så mycket enklare om hon inte snärjde in sig i lögner hela tiden. Hon är så jävla pinsam.
Citera
2019-10-05, 20:39
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aigis
Ja jag skrev "betala", inte "betalt". Tror inte att ett slipat gäng som Ylva-Maria tar sig an ens en storhet som La Book bara för att få publicitet.

Hehehe förlåt, jag läste fel i hastigheten
Citera
2019-10-05, 20:57
Medlem
Citat:

Anna, ett gott råd från en vänlig själ, vet att du läser här, sluta ljug så blir ditt liv lättare samt lär dig släppa och gå vidare i livet. Man behöver inte hugga på allt.

Se och lär tex av Pernilla Whalgren. Man kan tycka va man vill om henne men hatkommentarer har hon fått, från alla håll i perioder.

Men ser vi henne gråta ut i pressen eller gå till attack mot sina följare? Nej hon håller det privat. Det är väll bara när det gått för långt mot barnen som hon satt ner foten.

Skärp ihop dig och börja bete dig vuxet, du fyller för fanken 50år snart!
Citera
2019-10-05, 21:27
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Anna, ett gott råd från en vänlig själ, vet att du läser här, sluta ljug så blir ditt liv lättare samt lär dig släppa och gå vidare i livet. Man behöver inte hugga på allt.

Se och lär tex av Pernilla Whalgren. Man kan tycka va man vill om henne men hatkommentarer har hon fått, från alla håll i perioder.

Men ser vi henne gråta ut i pressen eller gå till attack mot sina följare? Nej hon håller det privat. Det är väll bara när det gått för långt mot barnen som hon satt ner foten.

Skärp ihop dig och börja bete dig vuxet, du fyller för fanken 50år snart!
Många är vi som gett henne dessa tips om o om o om o om o om o om o om o om o om igen här i tråden..... Det har ju inte hjälpt det allra lilla minsta.

MEN grejen är att Märsta-Flodisen vill vara känd till varje pris. Det spelar ingen roll varför hon är känd, det enda viktiga för henne är att hon ÄR känd. Om Märsta-Flodisen loggade ut från sitt Instagram eller vad hon nu använder, och inte skriver något där eller lipar i valfri tidning, så skulle denna tråd stendö efter en till två månader. Ingen skulle bry sig, men DET kan inte flodhästen leva med.

Titta på t ex Pernilla Wahlgren, Lena PH m fl, de är BETYDLIGT mer kända och folkkära än Märsta-Flodisen, men deras trådar här är som en droppe i havet jämfört med denna tråd.

Anna läser här varje dag, det vet vi.
Citera
2019-10-05, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Många är vi som gett henne dessa tips om o om o om o om o om o om o om o om o om igen här i tråden..... Det har ju inte hjälpt det allra lilla minsta.

MEN grejen är att Märsta-Flodisen vill vara känd till varje pris. Det spelar ingen roll varför hon är känd, det enda viktiga för henne är att hon ÄR känd. Om Märsta-Flodisen loggade ut från sitt Instagram eller vad hon nu använder, och inte skriver något där eller lipar i valfri tidning, så skulle denna tråd stendö efter en till två månader. Ingen skulle bry sig, men DET kan inte flodhästen leva med.

Titta på t ex Pernilla Wahlgren, Lena PH m fl, de är BETYDLIGT mer kända och folkkära än Märsta-Flodisen, men deras trådar här är som en droppe i havet jämfört med denna tråd.

Anna läser här varje dag, det vet vi.

Tragiskt är vad det är!
Citera
2019-10-05, 21:40
Medlem
nickomyras avatar
Äntligen lite konstiga intrasslade lögner fr vår Book igen !
Det dem som gör att man stannar kvar .
Citera
2019-10-05, 21:59
Medlem
Killthepoors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Äntligen lite konstiga intrasslade lögner fr vår Book igen !
Det dem som gör att man stannar kvar .

Håller helt med. Äntligen händer det lite så det kanske blir lite mer action framöver.

Och på tal om action, läste nyss Annas blogg där hon skriver
Citat:
Jag skulle egentligen har varit borta den här helgen men tyvärr så, skadade jag min fot här om dagen, hur är inte intressant,

Det är inte intressant att veta hur hon skadade foten, men desto mer intressant att få reda på detta

[quote]Nu är jag hemma igen, har tagit en dusch och klätt mig i mjukiskläder och varmt på fötterna/QUOTE]

Ja hon vet sannerligen vad som är intressant att läsa om
Citera
2019-10-05, 22:11
Medlem
MrsATs avatar
Olga 5 oktober, 2019 on 19:38Svara
Men du skrev ett helt inlägg om att du blivit inbjuden, då ville du att utomstående skulle veta…eller!

Anna Book Toledano 5 oktober, 2019 on 19:56Svara
Det var utav respekt gentemot dem…

Nu blir jag utmålad som lögnare.
Varför följer och läser ni om mig, ni som uppenbarligen bara stör er 🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️

Från bloggen...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in