2019-02-06, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Jag tror inte det handlar om brunkräm eftersom hon inte bara är orange i ansiktet.
Här en ny bild av en liten, sliten tant med alldeles för stora tänder
https://postimg.cc/gL9cPYjz

Och jag som sitter här och äter

Människan ser verkligen hemsk ut. Sliten, med hästtänder.
Citera
2019-02-06, 17:02
Medlem
Frammes avatar
Vilken smutsig tröja hon har. Den svarta i tidigare inlägget.
Citera
2019-02-06, 17:17
Medlem
DJ Anna är på g i liven och spelar random låtar och sjunger med. Berättar att hon och maken ska förnya sina löften... sorry... men i min värld är det bara WT som gör det....
Hon får frågan vad hon jobbar med förutom att sjunga.
"Jag dubbar film, jobbar som konferencier (?), jobbar med tv-produktioner. Jag kan välja OM och HUR och NÄR jag ska jobba. Jag har den lyxen att kunna göra det..."
Vidare svarar hon på frågan vilken producent hon helst skulle jobba med och svarar då bland annat att hon gärna skulle jobba med Danny och att hon hade kunnat tänka sig att göra en platta med Orup. Vad tror ni om oddsen att någon av dessa herrar nappar?
Citera
2019-02-06, 17:25
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Åh nej har människan börjat knapra de där dunderpillren igen?

Om TV-shop kanalen sänds igen, skulle Anna finnas hemma hos oss dygnet runt.
Hon skulle definitivt göra tvreklam för Bobbys dunderpiller om hon kunde,
hennes instagraminlägg fick mig direkt att tänka på Tvshop.
Det är något hos Anna som ger tvshopvibbar,det var väl därför hon fick göra dessa
Fejkreklamsnuttar under melodifestivalen förra året.
Tycker att Anna skulle passa bra i med Morgan & Conny på Ullared,hon skulle kunna
ge programmet lite glam tillsammans med sin dotter.Skulle kunna bli riktigt sevärt.
Citera
2019-02-06, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrsgeggamojja
DJ Anna är på g i liven och spelar random låtar och sjunger med. Berättar att hon och maken ska förnya sina löften... sorry... men i min värld är det bara WT som gör det....
"Jag dubbar film, jobbar som konferencier (?), jobbar med tv-produktioner. Jag kan välja OM och HUR och NÄR jag ska jobba. Jag har den lyxen att kunna göra det..."
Vidare svarar hon på frågan vilken producent hon helst skulle jobba med och svarar då bland annat att hon gärna skulle jobba med Danny och att hon hade kunnat tänka sig att göra en platta med Orup. Vad tror ni om oddsen att någon av dessa herrar nappar?

Anna lever i sin egna lilla verklighet. Skrämmande faktiskt.
Galet skev verklighetsuppfattning.
Citera
2019-02-06, 17:28
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrsgeggamojja

Ska de förnya sina löften igen? Det gjorde de ju i fjol. Håller man på och förnyar äktenskapslöftena varje år så blir de utslitna och öppnar upp för otrohet och annat men det kanske redan har hänt förstås.
Citera
2019-02-06, 17:36
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
Nytt från instagram!! Jävlar vilka stora ögonbryn

https://postimg.cc/gallery/1bjgecffo/

På den andra bilden ser det ut som att Anna råkat ut för ett sällsynt ögonbrynsvirus
som sakta håller på att ta över hela hennes ansikte.Fullständigt livsfarligt...
Citera
2019-02-06, 17:59
Medlem
anna har gjort sina naglar och hunnit lägga en text på insta

https://postimg.cc/gallery/mfljn7dw/
Citera
2019-02-06, 19:16
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
anna har gjort sina naglar och hunnit lägga en text på insta

https://postimg.cc/gallery/mfljn7dw/

Är det inte bättre hon sparar pengar till en bostad än att fixa naglar och köpa dunderpiller? Detta med prioritering är inte familjens starkaste gren.
Citera
2019-02-06, 19:18
Medlem
Fetimajns avatar
Citat:
Är det inte bättre hon sparar pengar till en bostad än att fixa naglar och köpa dunderpiller? Detta med prioritering är inte familjens starkaste gren.

Ännu bättre om hon prioriterar att uppfostra sin dotter till att klara ett normalt jobb och sin son till inte våldta tjejer och vifta med vapen.
Citera
2019-02-06, 19:57
Medlem
cece123s avatar
Citat:

Svårt för mannen att hålla koll på vad frun gör på dagarna, medan han sliter ihop brödfödan.
Han jobbar, hon latar sig.
Naglar och hårfix får hon med rabatt,Bobby är säkert så schyst att Anna får klippning
och tabletter gratis.

När var Anna konfiencier senast och det var väl ett tag sedan hon gjorde dubbning.
När man har ett tomt CV gäller det att blåsa upp den med mycket som möjligt.
Typ en veckas jobb för 10år sedan och ett uppdrag på tv eller vad det nu finns att greppa
blir plötsligt flytande, som att hon höll på med det hela tiden.
Biggest Looser hände för snart två år sedan, efter det har det väl inte varit så mycket mer.

Anna tycks inte förstå att medan hon ljuger, sitter hon och avslöjar sig med sina
Uppdateringar på sociala medier, alla vet ju att Anna gör N A D A, tack vare Anna själv.
Men Anna ser väl livandet som ett riktigt jobb, för att inte tala om hennes sortering av trosor.
Hon måste bli genomsvettig efter att ha sorterat en trosa om dagen.Helt utmattad.
I Annas värld finns det väl ingen som sorterar sina trosor så känslosamt och fantastiskt som henne...
Citera
2019-02-06, 21:14
Medlem
Kattriarkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sallander
En liten stund från dagens live. Herregud vad Anna är bitter även om hon låtsas som att hennes liv är sååå härligt.

https://minfil.com/WdC3Q5s3b2/DAFBE2...6ED27E6A12_MOV

Vågar satsa pengar på att hon har tagit sig ett järn eller två där. Det sluddrande talet och de glansiga ögonen avslöjar henne. Vad var klockan? Hon sade något om att hon skulle åka runt 13-tiden, så gissningsvis 12.30 - 13.00? Bådar inte gott.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in