2019-02-26, 19:42
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IvrigeIvar
Jisses ett sånt pekoral ...
Här är ännu lite mer pekoral från fru Book när hon "talar ut" i Nyheter24 och bl a "erkänner" att hon har gått upp i vikt efter BL VIP. Starkt av henne, för det hade ju ingen märkt annars. Eller hur?

https://www.msn.com/sv-se/noje/kandi...ocid=ACERDHP17

Hon var ju tvungen annars kan hon ju inte uppträda på Harrys osv igen. Hon tappade ju det när hon inte vågade gå ut för att hon inte var ärlig med att hon var tjock igen.Det var det personliga skäl hon hade för att inte hålla karaokekvällen utan låtsades vara sjuk eller vad det var.
Citera
2019-02-26, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
ett långt tacktal Utav Anna på insta nu

https://postimg.cc/gallery/2dmdl6tkg/
Tack för länk!

Det som särskilt fångade mitt intresse bland allt *utav* det jag läste, det var den intressanta svängen som familjen nu tänker göra.
Jag tänker på den utlovade 380-graders svängen. En sån har jag aldrig tidigare stött på.
Varför inte då lika gärna skriva att de planerar göra en 20-graders "sväng"?
Fast det blir ju mer av en sorts kursavvikelse, för att prata i seglartermer.
Citera
2019-02-26, 20:13
Medlem
godboys avatar
Ja, gradskivan var inte Annas grej HELLER 😁
Citera
2019-02-26, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Endryt
Och nu är det inofficiella följare hon har Hon kanske har 40 miljoner inofficiella följare som den världsartist hon är.

Ja herregud. Narcissistisk, självisk, egocentrerad är ju inga ord vi förknippar med tunnan, eller? Hennes inlägg, bilder och tjat har ju alltid gällt allt annat än Tunnan själv?

380 gradersvändning? 360 grader vändning är det maximala. Och gör man en 360 graders vändning så är man tillbaka i ursprungsläget. Kanske menar vår Tunna 180 grader?

Matte, svenska och intelligens har aldrig varit vår primadonnas starka kort.
Haha underbart inlägg! Ååh vad jag vill se din kommentar om 380-gradersvändningen i hennes kommentarsfält.....
Citera
2019-02-26, 20:16
Medlem
Inofficiella följare till en inofficiell stjärna
Citera
2019-02-26, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Nu spårar hon igen. Är hon bipolär?

Det är en fråga som seriöst klingat i mitt huvud ganska länge, och jag är övertygad om att svaret på den är "Ja".

Anna har även förnyat sina tänder i form av porslinskronor för att hon så länge skämts för sitt leende. Ingreppet innebar att hon fick slipa ner sina gamla, riktiga tänder.
– Mina tänder blev gulare och gulare på grund av extrem muntorrhet, berättade hon i en livevideo.
Nyheter24

Tidigare har det ju hetat att det var någon sjukdom som tvingade henne att installera porslinsgaddarna. Nu handlar det plötsligt om att hon skämts för sina fula tänder, som ska ha blivit gula pga munntorrhet. Hur ska hon ha det?
Och hur påverkas porslinet av munntorrheten?
Citera
2019-02-26, 20:58
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Och nu är det inofficiella följare hon har Hon kanske har 40 miljoner inofficiella följare som den världsartist hon är.

Inofficiella följare, det är ju vi! Annas inofficiella fan club, Motbooken.
Citera
2019-02-26, 21:29
Medlem
Killthepoors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Hon var ju tvungen annars kan hon ju inte uppträda på Harrys osv igen. Hon tappade ju det när hon inte vågade gå ut för att hon inte var ärlig med att hon var tjock igen.Det var det personliga skäl hon hade för att inte hålla karaokekvällen utan låtsades vara sjuk eller vad det var.

Proffesionella skäl var det väl om jag inte minns helt fel? 😁👌
Citera
2019-02-26, 21:34
Medlem
Killthepoors avatar
Citat:

Ja herregud. Narcissistisk, självisk, egocentrerad är ju inga ord vi förknippar med tunnan, eller? Hennes inlägg, bilder och tjat har ju alltid gällt allt annat än Tunnan själv?

380 gradersvändning? 360 grader vändning är det maximala. Och gör man en 360 graders vändning så är man tillbaka i ursprungsläget. Kanske menar vår Tunna 180 grader?

Matte, svenska och intelligens har aldrig varit vår primadonnas starka kort.

Haha😂 Det här var för roligt alltså😁
Hur är det möjligt att jämt och ständigt schabbla upp dessa ordspråk, vinklar, professionella skäl och diverse uttryck hela tiden.
Citera
2019-02-26, 22:28
Medlem
colberttts avatar
Anna är så unik så hon vänder sig ett helt varv plus 20 grader till - jävlar ANNAmma vad hon kan! En sån kvinna!
Citera
2019-02-26, 22:49
Medlem
AndersM79s avatar
Hur går det med husköpet? Är det någon som vet / tror sig veta var denna 'herrgård' ligger?
Citera
2019-02-26, 23:33
Medlem
Alltså, jag dör!!! Det är svårt att släppa denna oerhört märkliga fascinerande knepig-göken alltså… 380-grader - klassiker redan!!
Och snart kommer vi får bekräftat att hon läser här för hon kommer med all säkerhet att nämna det nån kanal nånstans.

”…min instagram svämmade över med views som lååååångt överskrider de 60.000 följarna som jag har…" Nog läser hon Flashback minsann. Vet inte vilket specifikt inlägg hon refererar till men hon menar alltså att hon fått över 60.000 views... Tillåt mig att presentera din statistik igen Anna: Du har 1,28% i engagmentrate…
Media uploads: 7093 (vilket stämmer exakt med dagens inlägg så…)
Followers 60,239
Following 777
Engagment rate: 1,28 %
Avg likes: 696,88
Avg comments: 71.16 (där du antagligen står för ungefär 25% själv i dina svar)
Från detta skulle du alltså fått över 60,000 views på ett enda inlägg?

”… Och flytten kräver extremt mycket tid…”

Saxat från bloggen ”Ensam är stark! När jag satte igång igår så hade jag tänkt att packa två lådor, men det blev fyra.*” Wow… måste tagit extremt mkt tid. Att ha som mål att packa 2 lådor och bli glad för 4… På en hel dag???!!!! Då skulle jag också bli stressad...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in