2018-02-23, 18:46
Medlem
Killthepoors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Tror det handlar om att hon inte kan lägga ut bilder längre på sig då vi kan se att vikten har stigit igen fast hon bara gått upp 2 kg?!
Sedan tycker jag att bilder från när hon träffar vänner har minskat markant men de kanske har tagit avstånd efter allt som var med sonen. Likaså vad gäller inbjudningar till event

Ja flödet har stannat av på alla sätt verkligen..Ich det kan ligga ngt i det du säger.
Men hon är ju inte främmande för att använda gamla bilder, hon kan väl lägga upp såna då..Och filma musikvideos hon kollar på, det verkar ju vara ngt av ett intresse hon har.

Ja det blir intressant att se hur hon ska lösa det här alltså..
Varför börjar hon inte bara träna igen?Hon verkar ju uppenbarligen ha lagt av med all träning eftersom vi aldrig får ta del av hennes powerwalks längre.
Citera
2018-02-23, 18:55
Medlem
Killthepoors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Booksmurfen
Senaste lajv var Madame väldigt uppåt. Att pendla sådär snabbt är inte normalt.

Ja hon var extremt uppåt.
Sen frågade någon ”mår du bra nu Anna?”
”Ja jag mår bra!” Och 1 sekund senare börjar hon snörvla med näsan och prata om att hon fortfarande är förkyld och har spänningshuvudvärk.
Men nu verkar ju inte spänninshuvudvärken vara ngt problem längre när hon äntligen masat sig till läkaren och fått reda på varför hon har ont.

Det var ngn på liven som klagade på influensa och Anna bara ”ja du har influensa, men jag har virus!!”
Anna ska alltid vara värst😒
Citera
2018-02-23, 19:00
Medlem
Booksmurfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Killthepoor
”Ja jag mår bra!” Och 1 sekund senare börjar hon snörvla med näsan och prata om att hon fortfarande är förkyld och har spänningshuvudvärk.
Men nu verkar ju inte spänninshuvudvärken vara ngt problem längre när hon äntligen masat sig till läkaren och fått reda på varför hon har ont.

Det var ngn på liven som klagade på influensa och Anna bara ”ja du har influensa, men jag har virus!!”
Har missat. Har hon alltså varit hos doktorn?
Citera
2018-02-23, 19:08
Medlem
Killthepoors avatar
Undra som någon tidigare här frågade nyss, vilka är det som kommenterar hennes flöde och lives?
Vilka som tittar kan jag ju svara på, det är ju jag bland annat, men vilka i helaste friden är det som sitter och skriver dessa kommentarer?
Det måste ju vara människor med extremt dåligt självförtroende som dessutom lider av ngt slags självskadebeteende som söker sig till henne.
Hon snäser hit och dit och är totalt empatilös, man vet aldrig hur hon reagerar på det som skrivs, ngt som är menat som en komplimang kan hon ta som en förolämpning. Folk som är på hennes sida vänder hon till att de är emot osv.
Folk ställer helt oskyldiga frågor och blir totalt dumförklarade och utskällda.
Hon ger absolut ingenting tillbaka till de som uppenbarligen tycker om henne och peppar henne,
Och det enda hon säger utöver allt detta är ”taaaaaaack så mycket, det var väldigt snällt sagt”.
Snacka om totalt hjärndöda diskussioner som pågår därinne som leder absolut ingenstans.
Citera
2018-02-23, 19:10
Medlem
Killthepoors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Booksmurfen
Har missat. Har hon alltså varit hos doktorn?

Ja det verkar som det.
Hon visste ju varför hon hade ont nu och hade fått det ”diagnostiserat” som spänningshuvudvärk..
Citera
2018-02-23, 19:14
Medlem
Citat:

”Extremt uppåt”. Har hon köpt loss ett större parti näspuder för vinsten i Biggest Looser?
Citera
2018-02-23, 19:42
Medlem
Kom på varför hon inte är inbjuden till event längre, hon har sparkat sin manager Alexander Erwik samt skyldig han 80-90 000kr som han skulle driva in via kronofogden. Ingen med något i huvudet skulle skriva kontrakt med henne. Det sista han fixade var Biggest loser efter han försvann så försvann jobb och event erbjudande
Citera
2018-02-23, 19:43
Medlem
Citat:

Smart är hon inte influensa är virus
Citera
2018-02-23, 19:49
Medlem
Swinger-sthlms avatar
Citat:

Undrar vad hon tror att man får influensa av?
Citera
2018-02-23, 19:59
Medlem
StigAllans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swinger-sthlm
Undrar vad hon tror att man får influensa av?
Det lilla fettot tillhör med all säkerhet persongruppen som tror att virus botas av penicillin.
Redan då är man helt offside och behöver inse att utbildning krävs.
Men det fattar stolledanon inte!
Citera
2018-02-23, 20:05
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Det är märkligt hur lätt det är för henne att ljuga.
Hon spelar golf (20 i hcp )
Hon åker skidor
Hon har haft egen häst
Alla hennes sjukdomar/olyckor är dödsallvarliga och innehåller informationen om att hon "legat i koma i flera dagar"

I ca 7000 inlägg på IG och mängder av artiklar och intervjuer finns inte EN ENDA bild/ETT ENDA inlägg om en golfbana, en skidbacke, ett skidspår eller med sin egen häst. (Alla som såg henne misshandla sin häst i Stjärnhoppningen förstår ju att hon aldrig i helv-te ägt en häst).
Hon kan allt, har provat på allt, vet allt... mytomaner fungerar så

20 hcp i golf?
Jag visste inte ens att människan spelade golf. Det måste ju vara minigolf hon menar och nej antalet puttar i samma hål räknas inte som hcp
Senast redigerad av Gabriel Knight 2018-02-23 kl. 20:07.
Citera
2018-02-23, 20:19
Medlem
Booksmurfens avatar
"Ja, Antonio är jättesnäll!" utbrast hon i lajven.
Hon kanske menar att han bjuder på sprit, ser till att småtjejer däckar och utnyttjar tillfället. Det är snällt det. Verkligen snällt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in