2019-02-16, 09:38
Anna är verkligen helt gränslös. Helt makalös. För att inte tala om hennes avsaknad av självinsikt. Jesus.
Citera
2019-02-16, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Två stora frågor nu, vart är huset som familjen ska flytta till och kanske ännu större fråga, varför väljer Anna att hålla det hemligt?

Tredje frågan som denna tråd borde lösa: hur är "herrgården" finansierad?
Citera
2019-02-16, 11:25
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHotter
Tredje frågan som denna tråd borde lösa: hur är "herrgården" finansierad?

Av saker som de säljer på Blocket i parti och minut och kanske har ena dottern ett jobb samt gubbens jobb. Kanske har de lite kvar av lägenhetsförsäljningen också men jag tror att minst hälften redan är bortslösat.
Citera
2019-02-16, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Två stora frågor nu, vart är huset som familjen ska flytta till och kanske ännu större fråga, varför väljer Anna att hålla det hemligt?

Om dom säljer matbord och säng så måste ju flytten ske i pricip nu. Är det ett ruckel som Anna tror att lilla illbattingen ska göra om till herrgård med ett par månaders snackutbildning?

Det är väl ungefär som när barn har en "hemlig klubb". Man tror sig väl framstå som viktig och exklusiv när man basunerar ut att man har en hemlis som ingen annan får veta.
Citera
2019-02-16, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Framme
Jag har stört mej länge på rapporteringen om denna kärringen. Vad vinner tidningarna på att publicera en massa skitreportage om henne.
Dom får klick. Det handlar inte om att någon på Expressen tycker om henne, att de litar på henne eller tar hennes parti. De är trevliga mot henne för att hon ska höra av sig till just dom, så de kan fortsätta skita ur sig värdelösa artiklar som folk klickar på.

Journalistik har sedan länge slutat handla om nyhetsvärde och sånt trams, nu är det enbart klickvärde som gäller på redaktionerna. Iaf på blaskor som Expressen.
Citera
2019-02-16, 13:28
Medlem
wewereonabreaks avatar
Hahaha, jag dör! Var inne på socialblade.com och kollade Annas insta följarstatistik. Senaste 2v har hon förlorat ca 50 per dag (en hel del säkert med hjälp av stora blockarfingret) och dagen innan alla hjärtans dag försvann 1100 ca. Och tada: på AHD tillkom det 900 nya!! Kan det ha köpts en del tro??🤣🤣
Senast redigerad av wewereonabreak 2019-02-16 kl. 13:30.
Citera
2019-02-16, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wewereonabreak
Hahaha, jag dör! Var inne på socialblade.com och kollade Annas insta följarstatistik. Senaste 2v har hon förlorat ca 50 per dag (en hel del säkert med hjälp av stora blockarfingret) och dagen innan alla hjärtans dag försvann 1100 ca. Och tada: på AHD tillkom det 900 nya!! Kan det ha köpts en del tro??🤣🤣

Haha.

Jo, de av oss som har följt hennes följarstatistik senaste åren vet att hon köper följare som bara den.
Men skulle vi fråga tunnan själv så skulle hon blåneka, precis som med hennes tokretuscherade bilder.

"Va, vadå? Retuscherade? Filter? Jag vet inte ens hur man använder filter"
"Va, vadå? köpa följare? Jag vet inte ens hur man köper följare".

Människan är tamejfan inte klok
Citera
2019-02-16, 15:01
Medlem
Gabriel Knights avatar
Varför fick de panik över flytten nu då? Det står att de måste sälja grejorna för tidigare flytt.
Kan köparen till lägenheten vilja komma in redan nu i mars vilket gör att det blev panik hos familjen med att packa?
För övrigt hade de faktiskt kunnat börja att packa ner saker som de inte behöver i lådor redan när lägenheten hade sålts så hade man inte behövt stressa.
Citera
2019-02-16, 15:21
Medlem
MrsATs avatar
Såg att bloggen var uppdaterad nu. Vilken underbar alla hjärtans dag hon verkar haft. Massa hemliga möten och viktiga personer för hennes framtid. Och blommor...Massa blommor.
Skulle jag översätta hennes blogginlägg för hur jag skulle uppfatta hennes dag, skulle det lyda.

Var på ett ställe som säljer billiga möbler. Stod där i flera timmar o försökte övertala dem om ett samarbete. Gick inget vidare. Får försöka nån annanstans. Fick fula blommor från Statoil på morgonen och eftersom de hade alla hjärtans Dag erbjudande fick man 2 för 1. Så jag fick blommor även på kvällen.
Hade tänkt gett mina nära o kära nåt fint o dyrt o tagit dem på restaurang, men eftersom sänggaveln inte sålts ännu och mitt konto typ ekar tomt, så köpte jag lite godis o glass och slarvade ihop en pastarätt av det som fanns hemma. Insåg också att jag misslyckats fatalt med min uppfostran och mina tonåringar bråkade om godiset. Jäkla snorungar. Otacksamt. Hann också med att träffa min nya handläggare på soc och hoppas verkligen jag får mitt soc-bidrag utbetald i tid av denne framåt. Viktigt för min framtid eftersom vi ska hyra hus privat och hyran måste betalas i tid.

Typ så gissar jag....
Citera
2019-02-16, 15:52
Medlem
Minkybabys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsAT
Såg att bloggen var uppdaterad nu. Vilken underbar alla hjärtans dag hon verkar haft. Massa hemliga möten och viktiga personer för hennes framtid. Och blommor...Massa blommor.
Skulle jag översätta hennes blogginlägg för hur jag skulle uppfatta hennes dag, skulle det lyda.

Var på ett ställe som säljer billiga möbler. Stod där i flera timmar o försökte övertala dem om ett samarbete. Gick inget vidare. Får försöka nån annanstans. Fick fula blommor från Statoil på morgonen och eftersom de hade alla hjärtans Dag erbjudande fick man 2 för 1. Så jag fick blommor även på kvällen.
Hade tänkt gett mina nära o kära nåt fint o dyrt o tagit dem på restaurang, men eftersom sänggaveln inte sålts ännu och mitt konto typ ekar tomt, så köpte jag lite godis o glass och slarvade ihop en pastarätt av det som fanns hemma. Insåg också att jag misslyckats fatalt med min uppfostran och mina tonåringar bråkade om godiset. Jäkla snorungar. Otacksamt. Hann också med att träffa min nya handläggare på soc och hoppas verkligen jag får mitt soc-bidrag utbetald i tid av denne framåt. Viktigt för min framtid eftersom vi ska hyra hus privat och hyran måste betalas i tid.

Typ så gissar jag....
Klassisk Jens Ganmanklass på ditt inlägg, "En dag i [insert aktuell (ö)känd person]s liv" (numera gör han mest tårtdiagram vilka är nog så bra men jag saknar "En dag.."-inläggen).
OnT: Passerade Pomonagatan två gånger idag på väg till/från ishallen. Såg inga flyttbilar vid dessa tillfällen.
Citera
2019-02-16, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SagtVar
Emellanåt brukar jag klura på det här med DNA och ärftlighet.

Ta en sån som Michael Jackson, t.ex...
Han opererade sig och blekte ner sin hy tills han såg ut som allt annat än den vackre "neger" han föddes som.
Sen skaffade han sig barn med en kvinna som var vit och hade blå ögon...och vips, försvann alla dominerande negroida drag och barnen blev blonda och blåögda...!!

Alla vet ju att de negroida dragen är kraftigt dominerande, liksom de asiatiska, så i hans fall förstår ju alla som har åtminstone lite hum om DNA och den dominerande, ärftliga genen, att han inte, rent biologiskt sett, kunde vara far till barnen.

Vid alla såna "korrigeringar"...typ jättenäsor, fula hakor, taskig hudfärg, utstående öron osv...så hjälper inga skönhetsoperationer i världen, för arvet sitter i de dominerande generna och kommer att synas i avkomman, d.v.s barnen.

Alla såna skönhetskorrigeringar är ju lite som "falsk marknadsföring".

Nu till Anna och hennes "perfekta" familj...
- Vem av de tu, Anna eller Roberta, har fått en utfyllnad i hakan?
Uppenbarligen har de ju fått två barn tillsammans med indragna, "flyende" hakor.
Själv gissar jag på Robertas dominerande DNA...

Vem tror du?

Är det Anna eller Roberta som fyllt ut hakan?

Edit; skulle ju så klart stå Roberto...Sorry about that

Helt klart från hennes sida, ser man om man kollar hennes närmaste familj!
Citera
2019-02-16, 16:03
Medlem
MrsATs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minkybaby
Klassisk Jens Ganmanklass på ditt inlägg, "En dag i [insert aktuell (ö)känd person]s liv" (numera gör han mest tårtdiagram vilka är nog så bra men jag saknar "En dag.."-inläggen).
OnT: Passerade Pomonagatan två gånger idag på väg till/från ishallen. Såg inga flyttbilar vid dessa tillfällen.

Var tvungen att googla Jens Ganman o kolla. Missat honom. Måste in o läsa.

PS:Anna har hemliga flyttbilar ju. Ingen kan se dem utom hon själv.DS
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in