2018-02-11, 08:05
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Så här i OS-tider kan det vara kul att repetera Tunnans bravader med sina gåstavar.

Sen kan vi ignorera Ansjovisar, troll tar alltid i för mycket.

Med den tiden borde skidförbundet ha plockat in Anna för medverkan i landslaget, vi ahde vunnit tremilen utan problem.
Citera
2018-02-11, 08:13
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Med den tiden borde skidförbundet ha plockat in Anna för medverkan i landslaget, vi ahde vunnit tremilen utan problem.
Ja, det är en fantastisk prestation. Jag brukar gå 7,5 km på cirka 75 minuter. Inte ens hälften så snabbt som en otränad Tunna med tjocka taxben.

Synd att hon inte gav sig på längdskidåkning direkt efter BL, då hade vi haft ett urstarkt stafettlag med Andersson, Kalla, Nilsson, Book.
Fast hon hade ju tyvärr torskat i dopningstesterna.
Citera
2018-02-11, 08:22
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Ja, det är en fantastisk prestation. Jag brukar gå 7,5 km på cirka 75 minuter. Inte ens hälften så snabbt som en otränad Tunna med tjocka taxben.

Synd att hon inte gav sig på längdskidåkning direkt efter BL, då hade vi haft ett urstarkt stafettlag med Andersson, Kalla, Nilsson, Book.
Fast hon hade ju tyvärr torskat i dopningstesterna.

Ja vi hade vunnit medalj efter medalj, jävla egoistisk av henne och inte förvalta hennes talang vidare. Ja hon har väl proppat sig full med "barbiepiller"
Citera
2018-02-11, 08:23
Medlem
Antonios Rolex klocka är 100% fejk, pinsamt att skylta med något sånt.

Skriker dålig finish och kina kvalité!
Citera
2018-02-11, 09:36
Medlem
heropsychodreamers avatar
Morgonens instagraminlägg

https://minfil.org/r53b81dcbc/Screen...211-093630.png

Är det chiliexplosion på mackan?
Citera
2018-02-11, 10:26
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heropsychodreamer

Frukostmöte! Herregud tror hon familjen är ett företag?
Men som hon säger så var alla samlade och jag bara gissar att det är den förestående flytten som diskuteras. Undrar om gökungen ska med?
Citera
2018-02-11, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Frukostmöte! Herregud tror hon familjen är ett företag?
Men som hon säger så var alla samlade och jag bara gissar att det är den förestående flytten som diskuteras. Undrar om gökungen ska med?

Självklart är det avstämningsmöte av socialen pga våldtäkterna
Citera
2018-02-11, 10:44
Medlem
Killthepoors avatar
Alltså jag kan inte få nog av denna människa!
Hon är som en drog som någon skrev här innan..
Och dessutom är hon en sån otrolig inspirationskälla för oss alla här inne!
Elitidrottare, mästerkock, relationsexpert.
Sätter alla andra framför sig själv, men skönt ändå att hon har insett detta nu och börjar fokusera på sig själv istället..
Och variationen på alla tags hon använder på insta, det är en aldrig sinande källa till nytänk och inspiration.
#myway #kycklingalaanna #mittval #annaspopcorn #receptalameee #annasfantastiskaköttgryta
#Annas #me #myself #I #jag #mig #själv #mitt

(Ja nu fick jag lite lätt psykbryt på henne&#128513
Citera
2018-02-11, 10:46
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Självklart är det avstämningsmöte av socialen pga våldtäkterna
Nja. Knappast på en söndag. Men jag tror absolut de pratar om flytten. Eller Halmplytet gör. Tunnan lär väl bara lipa i vanlig ordning och kan inte begripa varför man inte kastar ut kungen från slottet och låter den stora tunnan bo där.
Citera
2018-02-11, 10:49
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Killthepoor
Alltså jag kan inte få nog av denna människa!
Hon är som en drog som någon skrev här innan..
Och dessutom är hon en sån otrolig inspirationskälla för oss alla här inne!
Elitidrottare, mästerkock, relationsexpert.
Sätter alla andra framför sig själv, men skönt ändå att hon har insett detta nu och börjar fokusera på sig själv istället..
Och variationen på alla tags hon använder på insta, det är en aldrig sinande källa till nytänk och inspiration.
#myway #kycklingalaanna #mittval #annaspopcorn #receptalameee #annasfantastiskaköttgryta
#Annas #me #myself #I #jag #mig #själv #mitt

(Ja nu fick jag lite lätt psykbryt på henne&#128513
Hon borde väl matcha med Kim Jon Un. De har många likheter. Både utseendemässigt och i skallen. Match in hell.
Citera
2018-02-11, 11:12
Medlem
CoopColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heropsychodreamer

Alltså hon är ju helt slut i huvudet. Det som stod på förra sidan ang nån diagnos med dsm-kriterier stämmer bokstavligt talat på henne. Ord för ord, nästan som att personen som skrev i dsm har utgått från henne.

Citat:
Ursprungligen postat av Kattriarken
Jag frågade en bekant som är psykolog om denne kunde försöka diagnosticera fru Stolledano, lite på kul sådär. Vederbörande kom ganska snabbt till slutsatsen om att det antagligen rör sig om histrionisk personlighetsstörning, något som jag som lekman också finner väldigt logiskt.

DSM-V diagnoskriterier för störningen:

1. Känner sig obekväm när hon inte får uppmärksamhet - människan kan ju knappt gå på dass utan att broadcasta det för hela internet.
2. Tendens till opassande sexuellt eller provokativt beteende när personen interagerar med andra - Konstant flirtande, överdrivet behov av att diskutera sitt sexliv i media, förmår bögar att ta henne på brösten, hånglar i direktsändning. Need I go on?
3. Instabilt känsloliv och ytliga känslouttryck - Går från att ääääälska en person till att låtsas som om den aldrig har existerat inom loppet av några veckor.
4. Överdriven användning av sitt eget utseende för att locka till sig uppmärksamhet - Första vinnaren av Biggest Loser eeeeeeeveeeer är inte främmande för lösnaglar, löshår, plastikoperationer, botox och fillers och hästlöständer.
5. Talar överdrivet dramatiskt och detaljlöst - floskler, floskler, floskler i en aldrig sinande ström.
6.Överdriver sina känslouttryck, uppvisar ofta ett teatraliskt och överdramatiserande beteende - no shit? Vi talar om människan som blev mordisk för att någon trodde att hon drack vin ur sitt vinglas.
7. Lättpåverkad - Finns det någonting som inte påverkar idioten?
8. Missuppfattar ofta icke-intima relationer som intima Hon behöver ju bara träffa någon i en minut för att de skall vara sååå härliga vänner och/eller kollegor.

Nu behöver vi inte undra längre. Vi har ett professionellt utlåtande!
Mycket bra post! Har själv varit inne på samma men har då googlat fram listor på olika hemsidor med kriterier, bra att få läsa vad det står i dsm.
Senast redigerad av CoopCola 2018-02-11 kl. 11:14. Anledning: Citerade inlägget på förra sidan jag skrev om
Citera
2018-02-11, 12:34
Citat:
Ursprungligen postat av CoopCola
Alltså hon är ju helt slut i huvudet. Det som stod på förra sidan ang nån diagnos med dsm-kriterier stämmer bokstavligt talat på henne. Ord för ord, nästan som att personen som skrev i dsm har utgått från henne.

Mycket bra post! Har själv varit inne på samma men har då googlat fram listor på olika hemsidor med kriterier, bra att få läsa vad det står i dsm.

Fast, att hon är knäpp, är ju egentligen inte så konstigt. Hon har ju varit mobbad ända sedan ABC och Solstollarna. Har aldrig haft en chans, och media har ju glatt använt henne som narr.

Det konstiga är ju att ingen i hennes omgivning har satt ned foten när det gått/går överstyr. Men de är väl medberoende kanske?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in