Citat:
Ursprungligen postat av
Killthepoor
Och när man inte trodde det kunde bli mer pinsamt så fortsätter eländet...🤦♀️
https://postimg.cc/bDnwX5Bt
Alltså guuuud,” kolla alla mina kända vänner trots att jag lever ett helt vanligt liv”...Herregud vad pinsamt. Och att hon ska flika in så mycket bättre igen och dessutom att hon och Patrik har träffats måste hon ju understryka..😂
Flera gånger har hon dessutom träffar honom enligt henne - "senast vi sågs" skriver hon ju. Alltså, så tjock och stor skämskudde som skulle behövas finns inte... Man undrar ju om hon tänker gå igenom varenda manlig artists instagram och bedyra att just dom är hennes stora favoriter och hur gärna hon vill göra en duett med vederbörande. Var stoppar hon liksom. Hon får ju börja där hon har störst changs att få napp. Jag tycker hon ska fråga E-type, Tommy Nilsson eller Christer Sjögren. Kan tänka mig att de kan vara lite desperata. Sedan kan man undra om någon kommer fråga henne -"var jag sist på din lista? Varför det?"😣.
Annars kan jag tänka mig att hon kan fråga Håkan Hellström, han har samba i sin musik,
Tunnan sjunger "Samba Sambero (hon skulle säkert kissa med sig av lycka över en spelning på Ullevi med Håkan även om det är en lite för liten arena för hennes jätte-ego).