2019-01-08, 21:31
Medlem
wewereonabreaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
satt på bussen när liven började, ville inte ha för högt ljud på med tanke på medresenärerna men de åkte bil, folk frågade saker, bla en tjej som frågade om anna körde bil, då gick hon igång o börja med "va tror du det är böter etc etc så malde hon aggressivt på om det en stund så visa hon upp roberto som körde, hon fick tjejen som frågade att framstå som nån som gjort nåt hemskt som ifrågasatt drottning bam bam. Roberto såg sur ut. några skärmdumpar togs iallafall

https://postimg.cc/gallery/fa5eekpo/

Men hur fan ser tänderna i underkäken ut på sista bilden? Ser ut som att de börjar flyttas runt.... 😱
Citera
2019-01-08, 21:35
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wewereonabreak
Men hur fan ser tänderna i underkäken ut på sista bilden? Ser ut som att de börjar flyttas runt.... 😱

Tänk om hon måste göra om allting med tänderna?
Citera
2019-01-08, 21:43
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight

Tänk om hon måste göra om allting med tänderna?
Ingen respektabel tandläkare i Sverige vill göra dem som hon vill
Citera
2019-01-08, 21:46
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Jaha, pengarna är alltså slut redan. På något annat sätt kan man nog inte tolka de senaste inläggen där man vill sponsras av en massa företag samt försöker att få gig genom insta-meddelanden. Tråkigt att verkligheten har kommit ikapp dem men man kan inte slösa bort alla sina pengar på en massa onödigt trams när man är mellan bostäder utan måste prioritera att dels betala sin nuvarande hyra samt att leta upp ett nytt kyffe så snabbt som möjligt.

Tror inte det med duett och ” så mkt bättre ” har med pengabrist att göra . Hon verkar ju inte ha varit så pepp på att sjunga senaste tjugo åren oavsett inkomst eller ej .
Citera
2019-01-08, 21:56
Medlem
fardtjanstens avatar
Jag kan tänka mig att göra en duett med dig Anna, om jag får välja, så tar vi något passande från bordell mammans visor.
Vad väljer Du, nä just det Du läser ju inte här.
Fan det det kan ju slå och bli löpsedlar och klick [nä inte klick för att smörja upp dig ] så kom igen nu, vi kommer få Oxblod med oss och bli rika som troll.
Citera
2019-01-08, 22:25
Medlem
Stratocaster68s avatar
Hur i helvete kan Roberto acceptera det här? Finner inga ord.
Citera
2019-01-08, 22:33
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stratocaster68

Han är "medberoende" och möjliggörare utan att riktigt förstå hur illa det är. Man tror att det ska vara så.
Citera
2019-01-08, 23:02
Medlem
En vän till mig har vid ett flertal tillfällen sett Roberto med en lång blond skönhet på Grill Ruby...undrar vem hon kan vara? Min vän (kvinna) påstod att hans sängkammarögon drunknade i hennes....ojoj, lilla knubbsälen Anna vet nog inte om det, tror jag! Enligt min väninna så var hon otroligt snygg!!!
Citera
2019-01-09, 00:07
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stratocaster68

Har inte han en hörselskada? Isåfall är det en av många möjliga förklaringar.
... Anna bara pratar på och han hör något enstaka ord ryckt ur sitt sammanhang,
så måste det nog vara.
Citera
2019-01-09, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wewereonabreak

Hon kanske har sugit för ivrigt på "puckstången" så tänderna kommit ur läge.
Citera
2019-01-09, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Killthepoor
Och när man inte trodde det kunde bli mer pinsamt så fortsätter eländet...🤦‍♀️

https://postimg.cc/bDnwX5Bt

Alltså guuuud,” kolla alla mina kända vänner trots att jag lever ett helt vanligt liv”...Herregud vad pinsamt. Och att hon ska flika in så mycket bättre igen och dessutom att hon och Patrik har träffats måste hon ju understryka..😂

Flera gånger har hon dessutom träffar honom enligt henne - "senast vi sågs" skriver hon ju. Alltså, så tjock och stor skämskudde som skulle behövas finns inte... Man undrar ju om hon tänker gå igenom varenda manlig artists instagram och bedyra att just dom är hennes stora favoriter och hur gärna hon vill göra en duett med vederbörande. Var stoppar hon liksom. Hon får ju börja där hon har störst changs att få napp. Jag tycker hon ska fråga E-type, Tommy Nilsson eller Christer Sjögren. Kan tänka mig att de kan vara lite desperata. Sedan kan man undra om någon kommer fråga henne -"var jag sist på din lista? Varför det?"😣.

Annars kan jag tänka mig att hon kan fråga Håkan Hellström, han har samba i sin musik,
Tunnan sjunger "Samba Sambero (hon skulle säkert kissa med sig av lycka över en spelning på Ullevi med Håkan även om det är en lite för liten arena för hennes jätte-ego).
Citera
2019-01-09, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fardtjansten
Jag kan tänka mig att göra en duett med dig Anna, om jag får välja, så tar vi något passande från bordell mammans visor.
Vad väljer Du, nä just det Du läser ju inte här.
Fan det det kan ju slå och bli löpsedlar och klick [nä inte klick för att smörja upp dig ] så kom igen nu, vi kommer få Oxblod med oss och bli rika som troll.

Det vore en duett jag skulle applådera! Kul det vore om alla fb som kan bombar hennes insta med erbjudanden om att sjunga "duette" med henne. Jag kan erbjuda mig att sjunga sjömansvisor med henne....typ "En sjöman älskar havets våg".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in