2018-01-25, 21:31
Medlem
nickomyras avatar
Tänk att hon har jobbat ÄNNU än heeeeel dag & ändå så lagar hon mat när hon kommer hem . Hur kan man vara så duktig ?!
( undrar hur många heldagar hon har jobbat i sitt liv btw )
Citera
2018-01-25, 21:40
Medlem
På hennes instagram: "▪️Winner of Biggest loser VIP 2017"

Snacka om merit att vinna en tävling där kriterie nummer 1 för att ens få delta är att vara FET..
Citera
2018-01-25, 22:03
Medlem
Det är reklam för mello som hon spelat in.
Citera
2018-01-25, 22:28
Medlem
För ca 100 år sen var Anna och hennes dåvarande, Mehmet (?) på besök på Gröna Lund. Mehmet hoppade över disken på ett lotteriställe och snodde med sig kassan. Åkte dit och blev dömd.

Några år senare var Anna tillbaka på Gröna Lund, vann inte det största gosedjuret på samma lotteriställe Mehmet tidigare ärat med sin närvaro, Anna blev djupt upprörd och skulle prata med chefen. Då hon blev upplyst om vem chefen var, dröp hon i väg i tystnad.
Citera
2018-01-25, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tordonser
Sin vana trogen så strösslar hon med överdrivna komplimanger när hon gjort någonting som hon vill att hela världen ska veta. Idag har hon slängt upp en bild på henne och sminkösen från igår och hennes sockerbitständer verkligen lyser. Hashtaggarna är som vanligt pinsamma #goodfriends #newfriends #kommerintegåobemärktförbi #alltidretardetnån

Tack finaste @eweliinal för ett fantastiskt samarbete under gårdagens långa inspelningsdag🎬👌🏽 Du är verkligen helt otroligt duktig. Och du får mig alltid att slappna av & känna mig fin med Make up & hår -Tack för allt🍃🌹#work #fun #somethingnew #goodfriends #newfriends #styledbyme @talithacouture @toupemabelgal #kommerintegåobemärktförbi #alltidretardetnån

[b]Sminkösen är säkert tunnans nya bästis. Tunnan har inga riktiga vänner och kan därför inte skilja på vänskapsrelation och yrkesrelation. Det fick Läckberg erfara. Varför säger inte de som stöter på tunnan i sina yrkesliv nej till att vara med på "självisar" med henne? Läxa upp flodhästen! [/B ]
Citera
2018-01-25, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
[b]Sminkösen är säkert tunnans nya bästis. Tunnan har inga riktiga vänner och kan därför inte skilja på vänskapsrelation och yrkesrelation. Det fick Läckberg erfara. Varför säger inte de som stöter på tunnan i sina yrkesliv nej till att vara med på "självisar" med henne? Läxa upp flodhästen! [/B ]
Lite läskigt att hon blir så PÅ när det gäller nya bekantskaper hon träffar. Nu tror jag inte denna sminkös kommer bli Annas nya bästis, men dom som blir det säger rätt snabbt upp bekantskapen igen, hon verkar inte kunna behålla sina vänner.
Tror inte hon klarar en stark person som vågar säga ifrån, utan dom som stannar kvar är dumsnälla och låter Anna köra på, ungefär som hennes man. Tror Anna har svårt för minsta lilla kritik och kan nog flippa rätt duktigt.
Citera
2018-01-26, 00:08
Medlem
nickomyras avatar
Tror Anna mest är ute efter vänner som kan göra något för henne .. som naglar , smink , hår , tänder , få komma på fest med rätt folk etc
Citera
2018-01-26, 01:38
Medlem
SvartaBjorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tordonser
Lite läskigt att hon blir så PÅ när det gäller nya bekantskaper hon träffar. Nu tror jag inte denna sminkös kommer bli Annas nya bästis, men dom som blir det säger rätt snabbt upp bekantskapen igen, hon verkar inte kunna behålla sina vänner.
Tror inte hon klarar en stark person som vågar säga ifrån, utan dom som stannar kvar är dumsnälla och låter Anna köra på, ungefär som hennes man. Tror Anna har svårt för minsta lilla kritik och kan nog flippa rätt duktigt.
Hur gick det med hennes "operationskompis" My Martens?
Verkar vara tyst om deras vänskap - eller också har jag bara missat något.
Citera
2018-01-26, 02:44
Medlem
Minkybabys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvartaBjorn
Hur gick det med hennes "operationskompis" My Martens?
Verkar vara tyst om deras vänskap - eller också har jag bara missat något.
My Martens var igår 2018-01-25 inbjuden till ett Alexander Erwik-event vid Stureplan.
https://blogg.alltforforaldrar.se/ma...tigt-och-gott/
Citat:
Imorse var jag tidigt i stan. Alexander Erwik höll nämligen i ett mysigt frukost event [...]
Anna Book var förmodligen inte inbjuden då jag antar att hon fortfarande inte betalat arvodet för det jobb Erwik gjorde inför Annas Biggest Loser-medverkan.
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...loser-pengarna
Slutsats: My Martens har valt #teamerwik framför #teambook
Citera
2018-01-26, 04:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LemPica
Stjäl hon också??

Orkar inte med alla som skall dra tråden tillbaka flera varv.....läs tidigare inlägg även om det är långt tillbaka...
Citera
2018-01-26, 05:07
Medlem
Jag vet om ursäkt om jag var hård och dum, men har man läst hela tråden från inlägg 1 blir det tjatigt. Ja, hon stjäl också...från vänner (nu mera före detta vänner) och i butiker.
Citera
2018-01-26, 05:08
Medlem
Ber om ursäkt skall det stå...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här