2018-12-14, 17:50
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Ja just ja, Läckeberg och hon var ju såååå bra vänner. Vad hände där? Finns nog en anledning till att hon hela tiden har nya bästa vänner och sen ett halvår senare hör man aldrig om dessa bästisar något mer
Jag tror Läckberg blev varnad och samtidigt så insåg hon nog hur tokig Book var. Läckberg hemlighöll sitt bröllop i samma veva och jag tror att den feta damen var anledningen. Hon ville väl bli gudmor till Läckbergs son och klängde sig fast för att förmodligen kunna gråta till sig lite tillgångar i form av ära och pengar. Vet inte om Book har tattarblod i ådrorna men misstänker det då hon både stjäl, snattar och ljuger kopiöst. Undrar fortfarande om hon åker omkring i sin gamla bil eller om hon nu köpt en ny? Om hon fått pengar för lägenheten borde en bil vara det första tanten tänker på för att visa upp sin status.
Citera
2018-12-14, 17:54
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
jo det stämmer de hade sex flera gånger/dag och ICA historian kom upp osv osv hon är så osmaklig inte konstigt att sonen blev våldtäktsman, tänk att höra när Booken och gubben har sex ggr flera/dag vidrigt vem som helst skulle bli sjuk
Varje samlag pågick 4 timmar dessutom då herr Book skulle hjälpa frugan att gå ner i vikt. Skulle ha spytt om jag såg morsan ligga både bland buskar som hon beskrev om sitt utomhusknull, på ICA Maxis toalett och sen i sängkammaren. Klart sonen blev störd och förvirrad.
Citera
2018-12-14, 18:38
Medlem
Tror inte på att Tunnan och Halmpyntet har haft någon vidlyftigt sexualitet. Spel för galleriet när dom inte köpte ytterligare en rubrik om magen eller något annat trams drog Anna knullkortet och av det blir det alltid rubriker. Allt för "artistkarriären"
Citera
2018-12-14, 19:14
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av setj
Tror inte på att Tunnan och Halmpyntet har haft någon vidlyftigt sexualitet. Spel för galleriet när dom inte köpte ytterligare en rubrik om magen eller något annat trams drog Anna knullkortet och av det blir det alltid rubriker. Allt för "artistkarriären"

Oavsett detta så är familjen dysfunktionell och barnen skulle ha omhändertagits redan när de var små för att kunna få en chans att leva ett värdigt och fritt liv men nu är det tyvärr försent. De är skadade för livet och kommer inte att klara av att leva som normala människor i samhället utan kommer troligen att bo hemma hela livet. Inte ens Fritzl hade lyckats bättre.
Citera
2018-12-14, 19:14
Medlem
Barbiedrogen har nog lite med solbrännan, den tillfälliga aptitnedgången och ökning av sexdriften att göra.
Hon borde bli diskad i efterhand för doping.
Citera
2018-12-14, 21:16
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BompaLore
Barbiedrogen har nog lite med solbrännan, den tillfälliga aptitnedgången och ökning av sexdriften att göra.
Hon borde bli diskad i efterhand för doping.

Undrar varför hon slutade med den ?
Citera
2018-12-14, 21:17
Medlem
Gabriel Knights avatar
Nu tror jag att jag vet vilken kvinna Anna menade gällande Diggiloo. Charlotte Pirelli förstås. Hon var på teve nyss när de visade från Digiloo-turnén. Anna och Charlotte har förstås bråkat om någon småsak. Troligen har hon bråkat med Jessica Andersson också.
Citera
2018-12-14, 21:18
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Undrar varför hon slutade med den ?
Den kanske är för dyr för den magra (sic) budgeten?
Citera
2018-12-14, 22:30
Medlem
KungPuks avatar
Vad har hon gjort sedan ABC egentligen? ABC, biggest loser och fångarna på fortet är allt jag har sett henne göra på 30+ år.
Citera
2018-12-15, 08:04
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Nu tror jag att jag vet vilken kvinna Anna menade gällande Diggiloo. Charlotte Pirelli förstås. Hon var på teve nyss när de visade från Digiloo-turnén. Anna och Charlotte har förstås bråkat om någon småsak. Troligen har hon bråkat med Jessica Andersson också.

Inser inte Anna,att det brukar spela stor roll vad andra artister tycker om varandra.
När man kollat in ”Så mycket bättre” anar man snabbt att Anna inte kommer
att passa in där.Hon kör sitt egna race, likt Gunilla Persson, de är rätt
så lika de där damerna.
Gunilla har ju verkligen svårt med att förstå sig på det sociala samspelet.
Hon är Ingen teamplayer, ljuger för sig själv och sin omgivning och är en
Dramaqueen som överreagerar, sånt är bara påfrestande för alla typer av
relationer.Anna är ju också svårt bunden vid sin numera döda mamma.
Citera
2018-12-15, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Inser inte Anna,att det brukar spela stor roll vad andra artister tycker om varandra.
När man kollat in ”Så mycket bättre” anar man snabbt att Anna inte kommer
att passa in där.Hon kör sitt egna race, likt Gunilla Persson, de är rätt
så lika de där damerna.
Gunilla har ju verkligen svårt med att förstå sig på det sociala samspelet.
Hon är Ingen teamplayer, ljuger för sig själv och sin omgivning och är en
Dramaqueen som överreagerar, sånt är bara påfrestande för alla typer av
relationer.Anna är ju också svårt bunden vid sin numera döda mamma.

Och alla dessa magoperationer som man åter igen ska få höra medans hon gråter och söker sympati, hon fattar tydligen inte vi har hört det kom med något nytt!!!!!
Citera
2018-12-15, 11:42
Medlem
Gabriel Knights avatar
Får man pengar för en intervju eller är det bara frilansjournalisten som får arvodet av tidningen?
Jag funderar kring varför det bara är A.O som intervjuar Anna. Att journalisten vill mjölka pengar från A.B är ju givet eftersom hon är ett tacksamt offer att intervjua och det ofta blir lyteskomik av alltihopa som de skrattar åt på redaktionen men hur är det med arvode till den som blir intervjuad?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in