2019-01-23, 16:06
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wewereonabreak
Från senaste blogginlägget:
”Tänkte rensa i mina smyckesskåp, jag har så otroligt mycket som bara hänger / ligger där som man inte använder längre och massor med ringar som blivit förstora”.
Snälla människa, vem försöker du lura? 🙄
Säkert massa 9.90 smycken köpta på valfri krimskramsbod.
Citera
2019-01-23, 16:19
Medlem
wewereonabreaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Tänk att det är så många som har hört utav sig och vill göra låtsammarbeten med Le Book
https://imgur.com/gallery/TKOrD8C

Hon måste vara väldigt petig och noggrann utav sig i sitt urval , eftesom hon bara har tackat ja till tre st låtar de senaste 20 åren .

UTAV, UTAV, UTAV, jag får fan snart en stroke om jag fortsätter läsa hennes texter... 🤯
Citera
2019-01-23, 16:50
Medlem
Jag tycker det är lite roligt att fru Book refererar till över 30 år gamla sånger, när hon pratar om sitt artisteri och ”Så mycket bättre”. Pernilla W, Lena PH, Charlotte Perelli m.fl. började också sina karriärer som unga, men de har fortsatt att jobba under alla år och gjort sig sina namn genom musik, till skillnad från allas vår ”stora” Anna.
Citera
2019-01-23, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wewereonabreak
UTAV, UTAV, UTAV, jag får fan snart en stroke om jag fortsätter läsa hennes texter... 🤯

Lugn och fin nu....Tänk på att stackaren inte gick ut grundskolan!
Man kan inte begära så mycket av en 14-åring....eller nån som bara gått knappt 8 år i skolan, menar jag.
Hon har ju inte ens gymnasiekompetens.
Citera
2019-01-23, 18:44
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Tänk att det är så många som har hört utav sig och vill göra låtsammarbeten med Le Book
https://imgur.com/gallery/TKOrD8C

Hon måste vara väldigt petig och noggrann utav sig i sitt urval , eftesom hon bara har tackat ja till tre st låtar de senaste 20 åren .

Äntligen får vi en nyinspelning av Svullos "För fet för ett fuck", tack Le Book!

Nä, det kanske var lite för elakt... Dessutom stod det att hon skulle skiva om texten. Det kanske blir "För ödmjuk för Ica Maxis kundtoalett"?
Senast redigerad av Aigis 2019-01-23 kl. 18:49.
Citera
2019-01-23, 18:57
Medlem
Gabriel Knights avatar
Hur blev det med hennes jobb i charken? Är hon där någonting?
Citera
2019-01-23, 19:04
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Hon skulle ju jobbat i helgen väl?
Citera
2019-01-23, 19:13
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SagtVar
Lugn och fin nu....Tänk på att stackaren inte gick ut grundskolan!
Man kan inte begära så mycket av en 14-åring....eller nån som bara gått knappt 8 år i skolan, menar jag.
Hon har ju inte ens gymnasiekompetens.

Gymnasiekompetens är en utopi för Fru Took, hon har inte ens grundskolekompetens.
Citera
2019-01-23, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight

Skärpning, hon hade väl för attan inget jobb, Tunnan i chark med de naglarna och hennes otrevliga bemötande! Glöm det, vilken arbetsgivare skulle anställa något dylikt?
Citera
2019-01-23, 19:23
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Hon skulle ju jobbat i helgen väl?
Förut nämndes fredagen den18:e och lördagen den 19:e, men i lörags glufsade hon ju i sig glass och sötsaker hemma hos My, och i fredags verkar hon ha sorterat bort ett par plagg från "lilla klädkammaren". Så nä, det har nog varit fullt upp, hon har inte tid att jobba.
Citera
2019-01-23, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alicewonderland
Förut nämndes fredagen den18:e och lördagen den 19:e, men i lörags glufsade hon ju i sig glass och sötsaker hemma hos My, och i fredags verkar hon ha sorterat bort ett par plagg från "lilla klädkammaren". Så nä, det har nog varit fullt upp, hon har inte tid att jobba.
Alla vet att Anna ljuger angående jobb. 48 år och lever i en fantasivärld. Tragiskt
Citera
2019-01-23, 19:50
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alicewonderland

Det vore kanske bäst om hon förtidspensionerade sig nu när hon har så mycket att göra. Pensionärer är de som har allra mest att göra i dagens samhälle. Jag träffade en nybliven pensionär som menade att han har så mycket att göra numera att han förundras över hur han har hunnit att jobba.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in