2019-02-24, 13:26
Medlem
Om jag hade varit en "normal" version av Anna hade jag nog tyckt det varit lite kul med alla spekulationer om vart de ska flytta. Tror ni inte att detta eviga tjat om var var var, hur hon åkt i förhållande till hur länge hon live:at i bilen, när hon lade upp köpeinlägget vs med var det sålts hus, är nåt de skrattar åt? Eller kanske inte... jag hade tyckt det varit underhållande, men hon blir nog mest irriterad och ska hemlighålla ännu mer. För i hennes värld är hon ju grandios pga att folk ändå bryr sig (om än med skräckblandad förtjusning där man funderar på om man själv är riktigt frisk som ens orkar).
Citera
2019-02-24, 13:44
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
På instagram la hon först ut en bild på en hallonsmoothie. Och sen på en hand med vad hon påstod var blod efter att ha skurit sig på glas. Samma färg på blodet som på smoothien. Det var naturligtvis inget blod. Hon är otroligt störd.

Hon är underhållande 😻
Citera
2019-02-24, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Hon har väl tjatat sig harmynt om att få en show, men ingen har väl riktigt nappat. Dock tror jag det skulle kunna bli en fantastisk produktion. Tänk er; kanal 5 teamet som gjort Ullared och En Stark Resa, som bara är ren förnedrings TV. Har väl själv kollat på Wahlgrens ett halvt program, och det är ju bara tramsigt, med Tunnan kommer det dock bli stort underhållningsvärde då hon kommer framställa sig som grandios, och vi alla vet ju att hennes enda storhet är den rent volymmässiga.

Kommer garva arslet av mig när hon hela tiden kommer framhäva sig själv och gå på nit efter nit med Kanal 5.s klippning som kommer få henne att framstå ännu dummare än hon är (om det ens är möjligt).

En sak är säker i alla fall, hon lär inte fått något erbjudande ännu i alla fall, precis lika lite som att hon fått jobb i en chark.

Skulle kunna bli en svensk variant av "Skenet bedrar", där TattarAnna blir sin egen högfärdiga Hyacint, Roberto såklart maken Richard och gullpojken himself är naturligtvis Sheridan i TV-såpan.
Citera
2019-02-24, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SagtVar
Skulle kunna bli en svensk variant av "Skenet bedrar", där TattarAnna blir sin egen högfärdiga Hyacint, Roberto såklart maken Richard och gullpojken himself är naturligtvis Sheridan i TV-såpan.

Tunnans TV-serie skulle bli en blandning av

"Efterlyst"
"Kronofogden knackar på"
"Outsiders"
"Fråga Olle"
"Familjen Annorlunda"
"Lyxfällan"
Citera
2019-02-24, 13:53
Bannlyst
Citat:
Hon har väl tjatat sig harmynt om att få en show, men ingen har väl riktigt nappat. Dock tror jag det skulle kunna bli en fantastisk produktion. Tänk er; kanal 5 teamet som gjort Ullared och En Stark Resa, som bara är ren förnedrings TV. Har väl själv kollat på Wahlgrens ett halvt program, och det är ju bara tramsigt, med Tunnan kommer det dock bli stort underhållningsvärde då hon kommer framställa sig som grandios, och vi alla vet ju att hennes enda storhet är den rent volymmässiga.

Kommer garva arslet av mig när hon hela tiden kommer framhäva sig själv och gå på nit efter nit med Kanal 5.s klippning som kommer få henne att framstå ännu dummare än hon är (om det ens är möjligt).

En sak är säker i alla fall, hon lär inte fått något erbjudande ännu i alla fall, precis lika lite som att hon fått jobb i en chark.

tror hon får sitt program. Kanalerna önskar bara tittare och Anna kommer att dra publik. Sen om det är lyteskomik spelar ingen roll
Citera
2019-02-24, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Endryt
Tunnans TV-serie skulle bli en blandning av

"Efterlyst"
"Kronofogden knackar på"
"Outsiders"
"Fråga Olle"
"Familjen Annorlunda"
"Lyxfällan"

Uppslagen bara haglar in! Klart Tookfamiljen ska ha sin egen såpa!

Underrubrikerna skulle kunna bli

"EgÄntligen hemma"
"Arga snickarpojken"
"De Ökända"
"Tarmen"
"MelanotanFestivalen"...osv Fyll på...
Senast redigerad av SagtVar 2019-02-24 kl. 14:29.
Citera
2019-02-24, 14:20
Medlem
Zoom008s avatar
Vad är det för herrgård hon köpt? Är det sant eller en gissning endast?
Citera
2019-02-24, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008

Skulle tro att det bara är önsketänkande och hittepå. Tror det var illbattingen som sa det i någon pod eller liknande.
Men man vet ju aldrig, kanske tror grabben att om det är, typ, en Herr Karlsson som sålt sitt gamla tegelhus, så måste det ju vara en Herr-gård...?
Citera
2019-02-24, 15:29
Medlem
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av simba_rock
tror hon får sitt program. Kanalerna önskar bara tittare och Anna kommer att dra publik. Sen om det är lyteskomik spelar ingen roll
Efter Arga Snickaren tror jag att alla produktionsbolag aktar sig jävligt noga för att beblanda sig med henne, hur gärna de än skulle vilja göra lytes-TV.

Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Antonio berättade i en livesändning (finns avfilmad och länkad någonstans här i tråden) att de håller på att bygga en herrgård. Så vi får väl utgå från att så är fallet, för han håller sig ju alltid till sanningen
Citera
2019-02-24, 15:29
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SagtVar
Skulle tro att det bara är önsketänkande och hittepå. Tror det var illbattingen som sa det i någon pod eller liknande.
Men man vet ju aldrig, kanske tror grabben att om det är, typ, en Herr Karlsson som sålt sitt gamla tegelhus, så måste det ju vara en Herr-gård...?
Hade hon köpt nåt skulle det stå på Expressens löpsedel. Mycket spännande att se var fina familjen tar vägen.
Citera
2019-02-24, 15:33
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DilsNacke
Efter Arga Snickaren tror jag att alla produktionsbolag aktar sig jävligt noga för att beblanda sig med henne, hur gärna de än skulle vilja göra lytes-TV.

Antonio berättade i en livesändning (finns avfilmad och länkad någonstans här i tråden) att de håller på att bygga en herrgård. Så vi får väl utgå från att så är fallet, för han håller sig ju alltid till sanningen
En herrgård bygger man inte då benämningen står för byggnader med ätter av friherrar och baroner. Har inte hört talats om att det byggs herrgårdar. Finns det någonting som har med rim och reson att göra då det gäller denna märkliga familj kan man undra.
Citera
2019-02-24, 17:18
Medlem
Zoom008s avatar
Googlade nu och såg att herrgård betyder herresäte. Det betyder att en fin man av börd flyttar in och att fönsterna ska vara minst 5 i fil. Det ska ligga på landet och kraven är tydligen många vad detta innebär. Om nu stofilen Roberto fått för sig att han är en herre och av adlig börd så kanske det är dags att söka läkarvård. Detsamma gäller om man tror sig vara en hund eller annat väsen. Fan vad jag önskar att den har familjen blev satt på plats. Snart kommer Oxblod skriva efter att Book ringt upp att familjen Tokskallar blivit adlade. Kungen kanske har varit där och lånat en kopp socker på Panomagatan. Det är ju sånt man har grannar till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in