2018-12-31, 10:58
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av colberttt
Ärade människor! Vart går detta nummer? Någon som vill ringa? Finns på Annas instagram. Går det till Tunnan själv eller går det till en naiv agent? Hahahahha.

http://forumbilder.se/H92B6/cdd48482...6-e5353e6b98ba

Numret är inte registrerat så det går inte till någon seriös agentur åtminstone. Eftersom det är oregistrerat kan det gå till någon skumraskperson som langar droger och sprit.
Citera
2018-12-31, 11:29
Medlem
Tittade på Tunnans blogg, förväntade mig en krönika med dravel och lögner om löjliga familjens fantastiska 2018. Men ingenting, i kristallkulan för 2019 ser jag ett katastrofalt husköp våldtäckarungen den tilltänkte renoveraren hamnar på kåken för rånförsök mot en kontantfri butik. Halmpyntet blir degraderad på jobbet. LillTunnan sitter fortfarande kvar i flickrummet målar naglarna och jobbar på sin karriär som influenser. Tunnan går upp ytterligare 20 kg och tycker hennes liv är perfekt.
Citera
2018-12-31, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av setj
Tittade på Tunnans blogg, förväntade mig en krönika med dravel och lögner om löjliga familjens fantastiska 2018. Men ingenting, i kristallkulan för 2019 ser jag ett katastrofalt husköp våldtäckarungen den tilltänkte renoveraren hamnar på kåken för rånförsök mot en kontantfri butik. Halmpyntet blir degraderad på jobbet. LillTunnan sitter fortfarande kvar i flickrummet målar naglarna och jobbar på sin karriär som influenser. Tunnan går upp ytterligare 20 kg och tycker hennes liv är perfekt.

🤩
Ungefär samma som min kaffesump visade imorse när jag skulle spå Annas kommande år. Detta med husköpet gör mig lite nervös. Har vänner som köpt hus utanför Stockholm just för att priserna är lägre. Men det är ändå rätt saftiga priser. Det är ju inte gratis att renovera. Mina vänner köpte ett renoveringsobjekt och de räknar med att lägga minst 1 miljon på renoveringar. Nytt tak, nytt kök och två badrum. Fixa till trädgård och nya rör osv. Renoveringar kostar och Annas son som ska renovera. Tänk på vilka skador han kan göra? Är han auktoriserad elektriker eller kommer Annas hus kortsluta? För att inte tala om allt som kan gå fel i våtrum osv. Mina vänner betalade ett högre pris för att få auktoriserade fackmän att renovera så det blev riktigt gjort och de fick garanti på utförda arbeten. Kommer Antonio ge garanti på utfört arbete? Hon blev ju så jävla galen på arga snickaren.
Citera
2018-12-31, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bladguld
Heder till dig! Tycker jag du ska fortsätta med. Namnsdagsfirande är väl knappast en helt bizarr eller sjuklig vana, en gammal tradition som väl uppenbarligen faller mer och mer i glömska. Men varför inte använda alla chanser vi har att göra vardagen lite gladare?
Finns tillräckligt med tokigheter som det är hos Booken men för det är ju inte ALLT hon tar sig för skandalöst.

Tack! Nej vissa saker Anna gör kan jag förstå. Att frugan blir glad för blommor på hennes namnsdag gör även mig glad. Jag tror ju att Roberto även om Anna är frugan från helvetet ändå kan tycka att hon har bra sidor ibland. Han får ju alltid mat och uppenbart mycket sex. Jag föreslog frugan att vi skulle ha sex när vi var på ICA innan jul och frugan tyckte att nu fick jag ta och sluta läsa om Anna. Sedan fick jag en föreläsning om hur mycket bakterier som frodas på offentliga toaletter.
Citera
2018-12-31, 11:52
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
🤩
Ungefär samma som min kaffesump visade imorse när jag skulle spå Annas kommande år. Detta med husköpet gör mig lite nervös. Har vänner som köpt hus utanför Stockholm just för att priserna är lägre. Men det är ändå rätt saftiga priser. Det är ju inte gratis att renovera. Mina vänner köpte ett renoveringsobjekt och de räknar med att lägga minst 1 miljon på renoveringar. Nytt tak, nytt kök och två badrum. Fixa till trädgård och nya rör osv. Renoveringar kostar och Annas son som ska renovera. Tänk på vilka skador han kan göra? Är han auktoriserad elektriker eller kommer Annas hus kortsluta? För att inte tala om allt som kan gå fel i våtrum osv. Mina vänner betalade ett högre pris för att få auktoriserade fackmän att renovera så det blev riktigt gjort och de fick garanti på utförda arbeten. Kommer Antonio ge garanti på utfört arbete? Hon blev ju så jävla galen på arga snickaren.

Hur är det med sonens utbildning egentligen? Går han byggprogrammet eller var det bara ett påhitt av henne? Om han går det bör han väl åtminstone kunna spika upp några plankor men någon el och vvs får han inte röra.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2018-12-31 kl. 12:04.
Citera
2018-12-31, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Tack! Nej vissa saker Anna gör kan jag förstå. Att frugan blir glad för blommor på hennes namnsdag gör även mig glad. Jag tror ju att Roberto även om Anna är frugan från helvetet ändå kan tycka att hon har bra sidor ibland. Han får ju alltid mat och uppenbart mycket sex. Jag föreslog frugan att vi skulle ha sex när vi var på ICA innan jul och frugan tyckte att nu fick jag ta och sluta läsa om Anna. Sedan fick jag en föreläsning om hur mycket bakterier som frodas på offentliga toaletter.
Hahaha, förnuftig kvinna du verkar ha.. Apropå renoveringsobjekt och vem som ev. ska utföra dem så hoppas jag att Anna läser nu, låter du sonen utföra el och vvs arbeten så ligger ni pyrt till hos försäkringsbolaget om det någon gång händer en olycka som brand tex.
Dessa arbeten ska utföras av fackmän med bevisad kompetens. Händer det något, huset brinner upp eller ni drabbas av en vattenskada så blir det inte en krona i ersättning.
Citera
2018-12-31, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Framförallt är nog svärfadern enormt besviken på sin son och dennes familj och det är väl troligen därför han kickar ut dem. Han såg ju inte så glad och imponerad ut på fotot som togs när han besökte dem. Stackars karln har nog gråtit många tårar av besvikelse i sitt liv.
Tycker det är helt otroligt att man kan leva i en sån lång livslögn. Inkomsterna är katastrofala kronofogden jagar hack i häl, sonen dömd otaliga gånger för våldtäkt narkotika stöld etc. Tänder som en travhäst dessutom inte betalda. Stora dottern snart 30 år arbetslös ingen inkomst. Den lilla flickan sprang själv in i väggarna när hon var yngre när mamma Book skrek. Pappan i Spanien som hon faktiskt NÄSTAN aldrig såg. Han var gift och hade familj men satte på tunnans mamma som blev gravid på en Charterresa. Stölder på Ica , stölder för vänner, hjälp från socialen, och ändå mitt i detta katastrof liv vill hon påskina att hon lever någon typ av Carola-liv eller Perelli-liv. Hon måste verkligen må dåligt. Att leva ett helt liv i lögner dessutom vet vi alla hur det egentligen ligger till. Snacka om att vara riktigt sjuk
Citera
2018-12-31, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Hahaha, förnuftig kvinna du verkar ha.. Apropå renoveringsobjekt och vem som ev. ska utföra dem så hoppas jag att Anna läser nu, låter du sonen utföra el och vvs arbeten så ligger ni pyrt till hos försäkringsbolaget om det någon gång händer en olycka som brand tex.
Dessa arbeten ska utföras av fackmän med bevisad kompetens. Händer det något, huset brinner upp eller ni drabbas av en vattenskada så blir det inte en krona i ersättning.

Det här resonemanget förutsätter att Bookskan verkligen tecknar en försäkring. I verkliga livet är det naturligtvis viktigare att lägga dom pengarna på hår- och nagelförlängningar vilket Anna flaggar för när hon säger att hon under 2019 ska sätta sig själv i första rummet...
Citera
2018-12-31, 13:25
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av setj
Bloggen har hon glömt . Hon har inte tid med sådant. Förberedelserna inför nyårsfirandet du vet. Måste kolla att drickat har rätt temperatur, dukningen måste vara perfekt likaså att oxfilén är eminent. Glöm inte potatisgratängen, den måste ha lite av kärringens specialkrydda, som jag just nu har glömt vad det var. Alla deras vänner som kommer och firar nyår, måste se hur bra dom kan ha det som gäster hos henne. Kanske, men bara kanske kan det dyka upp en inbjudan från någon. Nä, tveksamt. Hon blir ju inte ens inbjuden till begravningar, trots att det är hennes vänner som dött. Sen måste hon ju kolla om hon kommer i något av sina raffset, annars blir det iltransport till närmsta sexbutik.Han som viftar med den där lilla saken, och lilltunnan, ja vad ska jag säga om dom? Kan mycket väl bli som du spått. Minstingen sitter nog i ett hörn och gråter, en sån elak mamma som hon har som förnedrar henne så.Hoppas för guds skull att vi får rapportering närmsta tiden. Gott nytt år Anna!
Citera
2018-12-31, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
https://minfil.com/rfNfjdpebc/FF7FF6...8261593A02_MOV

https://minfil.com/E8P5j3p8b5/33385E...0A952F68A3_MOV

Varför gör man detta, som 50-årig vuxen människa? Vad är hennes mentala ålder, 16 kanske?
Något är fel på människan. Mentalt handikappad helt klart.
Citera
2018-12-31, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHotter
Men va faan.... Driver människan med oss eller är bildningsnivån och språkbruket så här illa?
"Sofie.... är du intresserad utav att bli bjuden på en middag? Så har jag här en villig spanjor.."
Som sagt var på gränsen till psykvård
Citera
2018-12-31, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Framförallt är nog svärfadern enormt besviken på sin son och dennes familj och det är väl troligen därför han kickar ut dem. Han såg ju inte så glad och imponerad ut på fotot som togs när han besökte dem. Stackars karln har nog gråtit många tårar av besvikelse i sitt liv.
Han kan vara tacksam att han inte kan läsa svenska och följa ABC på nätet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in