Citat:
Ursprungligen postat av
setj
Tittade på Tunnans blogg, förväntade mig en krönika med dravel och lögner om löjliga familjens fantastiska 2018. Men ingenting, i kristallkulan för 2019 ser jag ett katastrofalt husköp våldtäckarungen den tilltänkte renoveraren hamnar på kåken för rånförsök mot en kontantfri butik. Halmpyntet blir degraderad på jobbet. LillTunnan sitter fortfarande kvar i flickrummet målar naglarna och jobbar på sin karriär som influenser. Tunnan går upp ytterligare 20 kg och tycker hennes liv är perfekt.
Bloggen har hon glömt . Hon har inte tid med sådant. Förberedelserna inför nyårsfirandet du vet. Måste kolla att drickat har rätt temperatur, dukningen måste vara perfekt likaså att oxfilén är eminent. Glöm inte potatisgratängen, den måste ha lite av kärringens specialkrydda, som jag just nu har glömt vad det var. Alla deras vänner som kommer och firar nyår, måste se hur bra dom kan ha det som gäster hos henne. Kanske, men bara kanske kan det dyka upp en inbjudan från någon. Nä, tveksamt. Hon blir ju inte ens inbjuden till begravningar, trots att det är hennes vänner som dött. Sen måste hon ju kolla om hon kommer i något av sina raffset, annars blir det iltransport till närmsta sexbutik.Han som viftar med den där lilla saken, och lilltunnan, ja vad ska jag säga om dom? Kan mycket väl bli som du spått. Minstingen sitter nog i ett hörn och gråter, en sån elak mamma som hon har som förnedrar henne så.Hoppas för guds skull att vi får rapportering närmsta tiden. Gott nytt år Anna!